płatny dostęp

Data: 2018-11-03 15:50:32
Autor: PiteR
płatny dostęp
Wiele serwisów oferuje dostęp bez reklam za opłatą.
Czy prepaidy to nie jest dostęp płatny? A moze jeszcze mam dopłacić?

Sram na ligę mistrzów, sram na galę KSW i sram na grę o tron czy tam kibel nie wiem o co tam chodzi.

Dlaczego nie moze być tak jak np w giff gaff żadnego spamu?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-11-03 17:58:27
Autor: RadoslawF
płatny dostęp
W dniu 2018-11-03 o 16:50, PiteR pisze:

Wiele serwisów oferuje dostęp bez reklam za opłatą.

Nie podniecał bym się tym za bardzo.

Czy prepaidy to nie jest dostęp płatny? A moze jeszcze mam dopłacić?

Nawet jak masz kartę w abonamencie to i tak próbują cię dopisać do
list reklamowych. Bo to przynosi zyski. Jak idziesz do kina to płacisz
za bilet a potem puszczają ci jeszcze reklamę przed filmem.
Podobno tych reklam trafia się więcej niż 30 minut.

Sram na ligę mistrzów, sram na galę KSW i sram na grę o tron czy tam
kibel nie wiem o co tam chodzi.

Dlaczego nie moze być tak jak np w giff gaff żadnego spamu?

Za mały zarobek a większość na razie niestety akceptuje reklamy.

pozdrawiam

Data: 2018-11-03 18:03:15
Autor: CaerSobreUnÁrbol
płatny dostęp
PiteR <*> Wrote in message:
Sram na ligę mistrzów, sram na galę KSW i sram na grę o tron czy tam kibel

- sraj na hieny kapitalistyczne
- sraj na neofaszystowskich germancow
- sraj na MORD NATO najpodlejszego
  TERRORYSTE wszech czasow
- sraj na euMONGOloidow grabiezcow
  wolnosci czlowieka

- badz patriota i zamknij wszystkie granice
- wyprowadz swoj kraj na czolowe miejsce
  we wszystkich dziedzinach gospodarki

- badz PATRIOTA a nie cieciowatym ciulem!

--
CaerSobreUnÁrbol

Data: 2018-11-03 18:26:25
Autor: J.F.
płatny dostęp
Dnia Sat, 03 Nov 2018 15:50:32 GMT, PiteR napisał(a):
[...]

Ale o co chodzi - ze placisz za prepaid i jeszcze ci wysylaja reklamy?

Widac spoleczenstwo woli zaplacic mniej w zamian za troche reklam, a
operatorowi sie nie oplaca dwoch ofert robic ... albo wiecej zarabia
na reklamach niz klient bylby gotow doplacic :-)

J.

płatny dostęp