platusy na wycieczce na koszt podatnika

Data: 2009-04-16 21:41:23
Autor: wawa
platusy na wycieczce na koszt podatnika
Delegacja stołecznych urzędników, z miejskim inżynierem ruchu na czele,
dokształcała się pięć dni w Hiszpanii. Jak rozwiązać warszawskie korki - na te
pytania szukali odpowiedzi w Madrycie.
 - To co oglądaliśmy, to system informacji pasażerskiej na przystankach -
tłumaczy reporterowi TVN Warszawa Janusz Galas, miejski inżynier ruchu.
 Ale przez pięć dni w Madrycie warszawscy urzędnicy nie tylko oglądali
rozwiązania komunikacji hiszpańskiej. Jak przyznaje Janusz Galas był też czas na
zgłębianie kuchni i kultury Hiszpanii. - Ryż bardziej mi się kojarzy z Azją. Nie
wiedziałem, że hiszpanie również przepadają za ryżem - wspomina swoje
doświadczenia kulinarne. I dodaje, że sam mimo wszystko za ryżem nie nie przepada.
 Droga wycieczka
 Do Madrytu Janusz Galas pojechał w towarzystwie trzech swoich urzędników. -
Pytanie, do czego były potrzebne tam cztery osoby? Rozumiem, że jedna była od
noszenia walizek, druga od notowania, ale od czego była ta trzecia? - radny SLD,
Andrzej Golimont nie może nadziwić się celowi tej wycieczki.
 Nie rozumieją jej też warszawscy taksówkarze. - Myślę, ze Hiszpanię można tutaj
sobie zrobić za dużo mniejsze pieniądze - przyznaje jeden z nich.
A co na to inżynier?  Janusz Galas zapytany, co by odparł na zarzuty, że urzędnicza wycieczka za 2
tysiące euro była niepotrzebna, odpowiada: "No, że podróże kształcą."
 Leszek Dawidowicz --

platusy na wycieczce na koszt podatnika