play-100min na stacjonarne-termin?

Data: 2010-10-28 14:51:12
Autor: sunwick
play-100min na stacjonarne-termin?
to samo mam a pakietami internetowymi play online, mozna wykupic 1 w
miesiacu danej wielkosci, wchodze po miesiacu a tam wciaz mam blokade
i musze poczekac pare dni dluzej nim ona zejdzie, w tym czasie z netu
nie moge korzystac, reklamowalem ale oni nie rozumieja co ja do nich
pisze (kilka razy) i kaza mi aktywowac samemu a ja nie moge bo mam
wciaz blokade!!! kurrrrr

Data: 2010-10-29 00:07:55
Autor: Grzexs
[...]

Odnoszę wrażenie, że we wszystkich zdalnych punktach obsługi klienta (dotyczy to zwłaszcza banków i telefonii komórkowej) pracują ludzie, którzy mają wielkie kłopoty z rozumieniem słowa pisanego.
--
Grzexs

play-100min na stacjonarne-termin?