play

Data: 2009-09-02 11:34:11
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
Witam.
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

Data: 2009-09-02 11:40:38
Autor: Jan Strybyszewski
play
uśmiechnięta_daria:D pisze:
Witam.
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

Bo taka usluge sie zamowilo ?

Data: 2009-09-02 11:45:45
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
Użytkownik "Jan Strybyszewski"
Bo taka usluge sie zamowilo ?

Się nic nie zamawiało.

Data: 2009-09-02 12:22:43
Autor: SDD
play

Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" <daria003@onet.eu> napisał w wiadomości news:h7lese$gul$1news.onet.pl...

Się nic nie zamawiało.

Zamawialo sie.
podpisujac umowe abonametnowa, czy kupujac starter zawierasz umowe, w której pewienj pakiet uslug operator wlacza standardowo.
SMSy tez specjalnie zamawialas?A przeciez wysylasz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-02 12:27:52
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h7lh1k$nmi$1news.onet.pl...

Zamawialo sie.
podpisujac umowe abonametnowa, czy kupujac starter zawierasz umowe, w której pewienj pakiet uslug operator wlacza standardowo.
SMSy tez specjalnie zamawialas?A przeciez wysylasz.

Nie znalazłam niczego na stronie operatora o takim, a nie innym sposobie dostarczania tej informacji. W pozostałych sieciach może być "normalnie"?
Rodząc się też zawierałam umowę na zużywanie powietrza;)?

Data: 2009-09-02 10:54:24
Autor: Olgierd
play
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:27:52 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

Rodząc się też zawierałam umowę na zużywanie powietrza?

Owszem, z Matką Naturą Inc. ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-02 12:26:38
Autor: Chris
play
Dnia Wed, 2 Sep 2009 11:34:11 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

A czy to źle?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-02 12:33:10
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
A czy to źle?
Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

Data: 2009-09-02 13:29:50
Autor: Chris
play
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:33:10 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

A czy to źle?
Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

To możesz je kasować bez czytania, będzie ten sam efekt, jakbyś ich nie
dostała ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-03 07:07:06
Autor: W
play
Chris wystukał, co następuje:

Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni
to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy
0?

A czy to źle?

Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

Data: 2009-09-03 10:11:09
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data zamknięcia: 02-09-2009

Komentarz zamknięcia:
 Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej, której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie www.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant back office ds. obsługi klienta
Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników" za kretynów?

Data: 2009-09-03 08:51:02
Autor: Ircys
play
On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <daria...@onet.eu> wrote:
> [...]

znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"

Mamy to samo :)
 Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
wideo.
W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
....dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)

Ircys

Data: 2009-09-02 20:59:49
Autor: ZeN
play

Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D"  napisała w wiadomości news:h7le6l$env$1news.onet.pl...
Witam.
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

zajrzyj tu:

http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-probie-polaczenia/index.html

jak Ci to przeszkadza to telefon do konsultanta i każ to wyłączyć... :)

Data: 2009-09-02 21:51:22
Autor: ZeN
play

Użytkownik "ZeN"  napisał w wiadomości news:h7mfb7$o5l$1news.onet.pl...

[...]

jak to włączałem u siebie to była jeszcze taka opcja na http://web.playmobile.pl
teraz już uprościli (czyt. zlikwidowali możliwość wyłączenia samemu)
zresztą nie tylko tego, była też możliwość zablokowania sms premium ;(
teraz trzeba się wykłócać u konsultanta...

Data: 2009-09-02 21:32:28
Autor: ircys
play
Witam.
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

Bo Play się uparł, że tak jest lepiej dla niego i klienta...i co mu zrobisz?
Spróbuj może zapytać o to "ulepszenie" rzecznika Play: http://tinyurl.com/ml7npp Ircys

--

play