Data: 2009-09-02 12:26:38 | |
Autor: Chris | |
play | |
Dnia Wed, 2 Sep 2009 11:34:11 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? A czy to źle? -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-09-02 12:33:10 | |
Autor: uśmiechnięta daria:D | |
play | |
A czy to źle?Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery. |
|
Data: 2009-09-02 13:29:50 | |
Autor: Chris | |
play | |
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:33:10 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):
A czy to źle?Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery. To możesz je kasować bez czytania, będzie ten sam efekt, jakbyś ich nie dostała ;) -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-09-03 07:07:06 | |
Autor: W | |
play | |
Chris wystukał, co następuje:
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w telefonie i pobiera numer z ksiażki (; -- || Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong" |
|
Data: 2009-09-03 10:11:09 | |
Autor: uśmiechnięta daria:D | |
play | |
Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się wNapisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:) Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data zamknięcia: 02-09-2009 Komentarz zamknięcia: Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej, której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie www.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant back office ds. obsługi klienta Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników" za kretynów? |
|
Data: 2009-09-03 08:51:02 | |
Autor: Ircys | |
play | |
On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <daria...@onet.eu> wrote:
> Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:) Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po Mamy to samo :) Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia wideo. W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane... ....dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..." Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :) Ircys |
|