Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   play

play

Data: 2009-09-02 12:26:38
Autor: Chris
play
Dnia Wed, 2 Sep 2009 11:34:11 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

A czy to źle?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-02 12:33:10
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
A czy to źle?
Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

Data: 2009-09-02 13:29:50
Autor: Chris
play
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:33:10 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

A czy to źle?
Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

To możesz je kasować bez czytania, będzie ten sam efekt, jakbyś ich nie
dostała ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-03 07:07:06
Autor: W
play
Chris wystukał, co następuje:

Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni
to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy
0?

A czy to źle?

Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

--
|| Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"

Data: 2009-09-03 10:11:09
Autor: uśmiechnięta daria:D
play
Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data zamknięcia: 02-09-2009


Komentarz zamknięcia:
 Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej, której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie www.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant back office ds. obsługi klienta
Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników" za kretynów?

Data: 2009-09-03 08:51:02
Autor: Ircys
play
On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <daria...@onet.eu> wrote:
> Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
> telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej.. W innych
sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
zamknięcia: 02-09-2009
Komentarz zamknięcia:
 Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
szybkiej i wygodnej formy doładowania na stroniewww.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
back office ds. obsługi klienta
Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
za kretynów?

Mamy to samo :)
 Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
wideo.
W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
....dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)

Ircys

play

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona