play

Data: 2009-09-02 20:59:49
Autor: ZeN
play

Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D"  napisała w wiadomości news:h7le6l$env$1news.onet.pl...
Witam.
Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

zajrzyj tu:

http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-probie-polaczenia/index.html

jak Ci to przeszkadza to telefon do konsultanta i każ to wyłączyć... :)

Data: 2009-09-02 21:51:22
Autor: ZeN
play

Użytkownik "ZeN"  napisał w wiadomości news:h7mfb7$o5l$1news.onet.pl...

[...]

jak to włączałem u siebie to była jeszcze taka opcja na http://web.playmobile.pl
teraz już uprościli (czyt. zlikwidowali możliwość wyłączenia samemu)
zresztą nie tylko tego, była też możliwość zablokowania sms premium ;(
teraz trzeba się wykłócać u konsultanta...

play