play 24 i dziwne stawki

Data: 2009-06-07 14:23:30
Autor: ztomasz
play 24 i dziwne stawki
Korzystam od jakiegoś czasu z Play Online na kartę i zastanowiły mnie stawki na play24-elektronicznym biurze obsługi klienta. Zaczęło się to kilka tygodni temu. Pojawiły się ceny za wykonany transfer danych w bilingu, a później w stanie konta kwota podstawowa jako np. 30zł, premia 350zł i limit do wykorzystania np. 1,5GB. Zaczyna mnie to zastanawiać czy te gigantyczne bonusy czasem się nie kończą i czy może play nie przygotowuje się do nowej oferty w stylu doładuj za 30zł i dostaniesz dodatkowo premie 20zł, co nie byłoby już takie atrakcyjne. Czy ktoś wie może co się dzieje, może jakieś przecieki albo co? Czy może system im się sypie i nie rozróżnia użytkowników. Dla mnie to ważne bo z IPLUSA rezygnuję na rzecz karty a w wypadku 3gr za 100kB to już play online nie byłby tak atrakcyjny.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

play 24 i dziwne stawki