play 4

Data: 2010-07-16 16:19:09
Autor: Negro
play 4
Data: 2010-07-16 16:29:12
Autor: Piotr M
play 4
Dnia 16-07-2010 o 16:19:09 Negro <3476as@wp.pl> napisał(a):

http://wyborcza.pl/1,75248,8143748,Play_ma_juz_cztery_miliony_uzytkownikow.html

BTW
Kim jest użytkownik lub klient? Uaktywniona karta SIM? Czy jak oni to  liczą?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-16 14:38:02
Autor: Jakub Danecki
play 4
Piotr M wrote:
> http://wyborcza.pl/1,75248,8143748,Play_ma_juz_cztery_miliony_uzytkown
> ikow.html
Kim jest użytkownik lub klient? Uaktywniona karta SIM? Czy jak oni to  liczą?

Najpewniej chodzi o "aktywną kartę SIM" wg definicji GUS. Czyli
zakupiony i nieużywany (ale aktywowany) starter Play też jest przez
rok+karencja zaliczany do tego elitarnego grona.

Jakub

Data: 2010-07-16 17:15:24
Autor: Piotr M
play 4
Dnia 16-07-2010 o 16:38:02 Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net>  napisał(a):

Piotr M wrote:
> [...]

zakupiony i nieużywany (ale aktywowany) starter Play też jest przez
rok+karencja zaliczany do tego elitarnego grona.

To w takim razie takie artykuły maja wielki sens. Bo tak sobie myślę, że  jak im PR czy marketing zasugeruje, to sobie sami uaktywnią z 50 tyś kart.

Data: 2010-07-16 17:46:40
Autor: J.F.
play 4
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
> [...]
zakupiony i nieużywany (ale aktywowany) starter Play też jest przez
rok+karencja zaliczany do tego elitarnego grona.

Ostatnio chyba UKE stosowal nawet ostrzejsza definicje - uzytkownicy ktorzy wykonali polaczenie w czasie 3 miesiecy.

To w takim razie takie artykuły maja wielki sens. Bo tak sobie myślę, że  jak im PR czy marketing zasugeruje, to sobie sami uaktywnią z 50 tyś kart.

ale 50 tys przy 4 mln to malo, chyba ze brakuje do premii rocznej :-)

Tak czy inaczej - konkurencja tez ma takie "spiochy".

J.

Data: 2010-07-16 16:40:12
Autor: Jakub Danecki
play 4
J.F. wrote:
Ostatnio chyba UKE stosowal nawet ostrzejsza definicje - uzytkownicy
ktorzy wykonali polaczenie w czasie 3 miesiecy.

Uojezu, szaleństwo :) Mam nadzieję, że jakiekolwiek płatne połączenie...
W tym transmisję danych.

ale 50 tys przy 4 mln to malo, chyba ze brakuje do premii rocznej :-)

No takie ilości to błąd odczytu.

Tak czy inaczej - konkurencja tez ma takie "spiochy".

Play i tak tak - simplusy, simdata i taktaki potrafiły działać nawet po
2-3 lata od czasu upłynięcia regulaminowych terminów wyłączenia.

Jakub

play 4