play HUAWEI IDEOS U8500 do zabawy

Data: 2011-08-10 22:57:52
Autor: peter
play HUAWEI IDEOS U8500 do zabawy
po rejestracji na testujsmartfona.pl mozna
dostac HUAWEI IDEOS U8500 na 2 tygodnie z 1GB limitem

Data: 2011-08-11 09:39:46
Autor: Dan
W dniu 2011-08-10 22:57, peter pisze:
po rejestracji na testujsmartfona.pl mozna
dostac HUAWEI IDEOS U8500 na 2 tygodnie z 1GB limitem

Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę zaproponują bez abonamentu?
Pozdrawiam Dan.

Data: 2011-08-11 08:13:57
Autor: Grzegorz S
Dan <mybox_wytnij@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę zaproponują bez abonamentu?

Dowiedz się i daj znać :-)
Ciekawe, czy lepsze to to niż Samsung Galaxy Ace bo w abonamentach jest w zbliżonej cenie.

--
gs

Data: 2011-08-11 15:01:14
Autor: Q
play HUAWEI IDEOS U8500 do zabawy
Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę zaproponują bez abonamentu?

Na allegro sa w od 500zl do 600zl.

Data: 2011-08-11 15:52:40
Autor: Flo
W dniu 2011-08-11 09:39, Dan pisze:

Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
zaproponują bez abonamentu?

Skoro kara za nieoddanie to 400zł więc cena powinna być niższa.

--
Florian

Data: 2011-08-11 21:40:36
Autor: Dan
W dniu 2011-08-11 15:52, Flo pisze:
W dniu 2011-08-11 09:39, Dan pisze:

Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
zaproponują bez abonamentu?

Skoro kara za nieoddanie to 400zł więc cena powinna być niższa.

W punkcie PLAY też nie znają szczegółów, dowiedziałem się tylko, że gdybym chciał po 14 dniach abonament to urządzenie jest w cenie o "taryfę wyższą" niż cennik ale co do zakupu poza abonamentem nie mają wytycznych. Pozdrawiam Dan.

Data: 2011-08-12 08:29:02
Autor: Jeremiasz
Użytkownik "Dan" <mybox_wytnij@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j21b7j$vd5$1news.onet.pl...
[...]

Czyli pewnie będzie cena standard - można na stronie Play wejść w MIX i obadać już teraz - przy najmniejszej liczbie doładowań wychodzi to bodajże 3 stówy z hakiem.
Dla mnie największy brak tego fona - brak kamerki do video rozmów - zwłaszcza teraz, gdy Skype wyszedł na Androida i pomału pojawia się na coraz węcej modeli.

JA

Data: 2011-08-14 00:40:09
Autor: Q
[...]

Jest jakakolwiek wersja "mobilna" Skype
obslugujaca video / wyorzystujaca kamere?
Pytam, bo spotkalem sie tylko z przekazywaniem samogo dzwieku.

PS
Rowniez zakwalifikowalem sie do tego testowania -
- niestety, najblizsze punkty odbioru (i zwrotu) smartfona
sa jakies 50-70 km ode mnie...

Data: 2011-08-12 18:33:21
Autor: ALEX
W dniu Cz 11 08 2011 9:39, Dan pisze:

[...]

Ogólnie do wszystkich którzy będą bawić się tym fonem: planuje ktokolwiek zbierać punkty? Nagrody niezbyt ciekawe :-/

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-08-13 12:41:19
Autor: mister
W dniu 2011-08-12 18:33, ALEX pisze:
Ogólnie do wszystkich którzy będą bawić się tym fonem: planuje
ktokolwiek zbierać punkty? Nagrody niezbyt ciekawe :-/

dostalem sie do programu, ale nigdzie nie moge znalesc o co chodzi z tymi punktami i innymi zasadami programu.
najbardziej mnie interesuje co sie stanie jak popsuje mechanicznie ten telefon. obciaza mnie kosztami ?
ogolnie akcja bardzo fajna i moze przyniesc ciekawy efekt. sam nie uzytkuje smartphona bo odpychaja mnie dotykowe wyswietlacze, ktore wedlug mnie sa malo funkcjonalne w takim urzadzeniu jak telefon. byc moze uzywajac go przez dwa tygodnie zmienie swoje zdanie ?

Data: 2011-08-13 12:54:16
Autor: ALEX
W dniu So 13 08 2011 12:41, mister pisze:

[...]

www.testujsmartfona.pl -> logujesz się -> i voila.
"Niżej znajdziesz ekskluzywne materiały z planu zdjęciowego. Kolejne zobaczysz po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów."
Jakoś oglądanie tego pajaca W niezbyt mnie kręci :-/

najbardziej mnie interesuje co sie stanie jak popsuje mechanicznie ten
telefon. obciaza mnie kosztami ?

Czytałeś regulamin?

[...]

Kwestia wprawy. Sam mam niedotykowego fona i dotykowego smarta. Zero kłopotów z obsługą jednego i drugiego.