play - bledny abonament

Data: 2010-04-26 14:11:56
Autor: M
play - bledny abonament
Witam,
sytuacja wyglada nastepujaco:
ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez mozna?)
Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
Pozdrowienia

Data: 2010-04-26 14:18:21
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
M pisze:
[...]

   Złożyć reklamację.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-26 14:53:32
Autor: M
play - bledny abonament

  Złożyć reklamację.

gdzie zlozyc taka reklamacje ?

Data: 2010-04-26 14:58:36
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
M pisze:
  Złożyć reklamację.

gdzie zlozyc taka reklamacje ?

   Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...

--
Liwiusz

Data: 2010-04-26 15:29:53
Autor: Piotr M
play - bledny abonament
Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym  skutkiem.

Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam  handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również  powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient  później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia  ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-26 16:43:21
Autor: qwerty
play - bledny abonament
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl...
[...]

Nie przesadzaj.

Data: 2010-04-26 17:55:02
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
qwerty pisze:
[...]

   Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem:

"Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX, powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia- ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta"

Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować, nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua.
Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-26 14:44:42
Autor: Piotr M
play - bledny abonament
Dnia 26-04-2010 o 15:11:56 M <opek@fg.pl> napisał(a):

podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play  drukuje
umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.

Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i  podpisuje?

Data: 2010-04-26 14:53:15
Autor: M
play - bledny abonament

Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i
podpisuje?

dokladnie handlowiec w salonie play.
ja tej umowy nie podpisalem, podpisalem jedynie tzw. korekte umowy.
pozdrawiam

Data: 2010-04-26 21:13:18
Autor: DanW
play - bledny abonament
W dniu 26-04-2010 14:11, M pisze:
[...]

Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego było dokładnie tak jak chciałem. Pozdrawiam

Data: 2010-04-26 21:55:36
Autor: Piotr M
play - bledny abonament
Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <mybox@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

I chwała. Bo najbardziej czego nie cierpię to niechlujstwa i  niekompetencji w dziale handlowym gsm. I bez różnicy jaki operator.
Premie tracą handlowcy za różne rzeczy, za wizytę incognito, za lokal etc.  Ale to, kiedy zwykły obywatel traci zdrowie (nieraz życie) przez "system  komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w ocenianiu i  wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy).

Data: 2010-04-26 22:27:08
Autor: DanW
play - bledny abonament
W dniu 26-04-2010 21:55, Piotr M pisze:
[...]

Dokładnie jest tak jak piszesz. Ciekawe pod jakim adresem autor podpisywał umowę bo jeśli okazało by się, że w tym samym salonie co ja to mogło by wskazywać na próbę naciągania klientów a nie na zwykłą pomyłkę. Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm by chętnie analizowały takie opinie :) Pozdrawiam Dan

Data: 2010-04-26 22:32:02
Autor: JoteR
play - bledny abonament
"DanW" napisał:

Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm
by chętnie analizowały takie opinie :)

Sieci, jak sieci ale ich prawnicy z pewnością ;->

JoteR

Data: 2010-04-27 13:14:13
Autor: J.F.
play - bledny abonament
Użytkownik "M" <opek@fg.pl> napisał w wiadomości news:4bd5830d$1news.home.net.pl...
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez mozna?)

W TP mozna i rok.

Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)

Mysle ze na poczatek wystarczy reklamacja.
Co miesiac :-)

J.

play - bledny abonament