Data: 2010-04-26 14:18:21 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
M pisze:
Witam, Złożyć reklamację. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-26 14:53:32 | |
Autor: M | |
play - bledny abonament | |
gdzie zlozyc taka reklamacje ? |
|
Data: 2010-04-26 14:58:36 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
M pisze:
Złożyć reklamację. Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję... -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-26 15:29:53 | |
Autor: Piotr M | |
play - bledny abonament | |
Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy.. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-04-26 16:43:21 | |
Autor: qwerty | |
play - bledny abonament | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl...
Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję... Nie przesadzaj. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-04-26 17:55:02 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
qwerty pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl... Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem: "Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX, powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia- ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta" Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować, nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua. Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola. -- Liwiusz |
|