Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   play - bledny abonament

play - bledny abonament

Data: 2010-04-26 14:18:21
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
M pisze:
Witam,
sytuacja wyglada nastepujaco:
ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez mozna?)
Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
Pozdrowienia


   Złożyć reklamację.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-26 14:53:32
Autor: M
play - bledny abonament


  Złożyć reklamację.

gdzie zlozyc taka reklamacje ?

Data: 2010-04-26 14:58:36
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
M pisze:
  Złożyć reklamację.

gdzie zlozyc taka reklamacje ?

   Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...

--
Liwiusz

Data: 2010-04-26 15:29:53
Autor: Piotr M
play - bledny abonament
Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym  skutkiem.

Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam  handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również  powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient  później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia  ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-26 16:43:21
Autor: qwerty
play - bledny abonament
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl...
  Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...

Nie przesadzaj.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-04-26 17:55:02
Autor: Liwiusz
play - bledny abonament
qwerty pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl...
  Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...

Nie przesadzaj.


   Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem:

"Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX, powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia- ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta"


Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować, nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua.
Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola.

--
Liwiusz

play - bledny abonament

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona