play blokuje roaming w plusie

Data: 2010-02-17 17:18:22
Autor: jack
play blokuje roaming w plusie
Ciekawe.

Od 2 dni nie moge sie wbic do plusa wyborem manualnym z telefonu - gsm, okolice Gdanska  Ktos potwierdza?

Data: 2010-02-17 17:51:25
Autor: W
play blokuje roaming w plusie
jack wystukał, co następuje:

Ciekawe.
Od 2 dni nie moge sie wbic do plusa wyborem manualnym z telefonu - gsm, okolice Gdanska  Ktos potwierdza?

Jest odpowiedni wątek na forum na telepolis.pl... coś im się w konfiguracji pozajączkowało (u mnie się już poprawiło, ale faktycznie od 2-3 tygodni był problem)

Data: 2010-02-17 20:48:06
Autor: jack
play blokuje roaming w plusie
Moja mysl byla taka,

wprowadzili darmowe wewnetrzne za doladowanie, postanowili nie doplacac do roamingu majac dane o dobrym pokryciu wlasnym w danym terenie

technicznie jest to chyba wykonalne np. kiedys o2.de roamujacy w t-mobile.de