play fresh - co za sciema z taryfa?

Data: 2009-03-17 17:23:56
Autor: cedron
play fresh - co za sciema z taryfa?
W cenniku Play Fresh mamy podane koszty m.in. takie:

Tabela nr [1] Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe
3. Minuta połączenia głosowego do innych krajowych sieci komórkowych
(naliczanie sekundowe) 0,29 PLN

pod tabela sa uwagi, i taka:

a. Opłaty podane w Tabeli nr [1] nie dotyczą połączeń na numery opisane w
punktach 3, 5, 6, 7 oraz 8 niniejszego Cennika.

Nie rozumiem - cos jest a nie ma?

Data: 2009-03-17 19:58:05
Autor: wonski
play fresh - co za sciema z taryfa?
 cedron dnia wtorek marca 17 2009 18:23 w wiadomości
<gpombc$2jg$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :
[...]

Spójrz więc co jest napisane w w/w punktach
I wcale nie chodzi mi o wiersze w tabeli
No dobra, mam dobry dzień
punkt 3 to usługi dodane (BOK)
5 numery specjalne (idiotele)
6,7,8 połączenia w roamingu

Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2009-03-17 20:00:59
Autor: perszing
wonski pisze:

[...]

Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

p.

Data: 2009-03-17 20:03:57
Autor: wonski
play fresh - co za sciema z taryfa?
perszing dnia wtorek marca 17 2009 20:00 w wiadomości <gpos1c$ac$1@news.onet.pl>
na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :
Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

Cholera mać!
Zepsułem cały plan zrobienia zadymy ;/
;]

Data: 2009-03-17 20:15:09
Autor: SDD

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gpos1c$ac$1news.onet.pl...

Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

Trzeba wspolczuc, ze chlopak dla zarobienia paru groszy az takiego idiote z siebie robi :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-19 01:23:12
Autor:
perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał(a):
wonski pisze:

> [...]
> 5 numery specjalne (idiotele)
> 6,7,8 połączenia w roamingu

Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

ech no, sie wyglupilem! niedoczytalem pdf, tak dziwnie sie sciagnal;
wybaczcie

(ale czemu zaraz powstaja spiskowe teorie o konkurencji?)

Data: 2009-03-17 20:32:48
Autor: .Zykfryd.
  cedron pisze:
W cenniku Play Fresh mamy podane koszty m.in. takie:

Nie rozumiem - cos jest a nie ma?

"Wszystkie ceny ujęte w Tabelach nr [1], [5], [7], [8], [9] oraz [11] dotyczą usług realizowanych z Sieci
Telekomunikacyjnej P4."

A co oznacza ten zapis?? ze ceny nie dotyczą roamingu Plusa??

Data: 2009-03-17 20:58:03
Autor: .z.
..Zykfryd. pisze:

"Wszystkie ceny ujęte w Tabelach nr [1], [5], [7], [8], [9] oraz [11] dotyczą usług realizowanych z Sieci
Telekomunikacyjnej P4."

A co oznacza ten zapis?? ze ceny nie dotyczą roamingu Plusa??

http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/147051/jeszcze+o+FRESHu.html

play fresh - co za sciema z taryfa?