Data: 2010-07-21 22:32:00 | |
Autor: Piotr M | |
play fresh sms premium którego nigdy nie w ysłalem, pomocy | |
Dnia 21-07-2010 o 22:14:35 <puzon64.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam, Oj nie smuć się, prawdopodobnie nie zostałe¶ oszukany tylko to z powodu urokliwo¶ci i czaru wła¶nie operatora. W Playu różne rzeczy się dziej±, co dodaj± życiu dodatkowego smaczku. Gdzie to zgłosić, może kto¶ z tego forum pracuje w Play i mi pomoże. Złożyć reklamację. Chyba najlepiej zadzwonić. Można też drog± mailow± i wła¶ciwie to nie wiem, czy jest w tym jaka¶ różnica. Rozmowa pozbawia w±tpliwo¶ci rodz±cej się w mojej głowie typu czy mail doszedł :) Składałem dwie reklamacje i za każdym razem profesjonalny był przebieg i zakończenie. Co mnie zdziwiło bo opinie o obsłudze w Play mam nisk±, nie wspominaj±c o systemowych ich jaki¶ kwiatkach. Napewno mozna to sprawdzić i wyja¶nić. Wła¶nie jestem ciekaw, jak taka reklamacja przebiega u nich i jaki ma skutek. Przykładowo ja mówię że nie dzwoniłem oni mówi± że tak. No i co? Nic tylko konsultant powie że uprze się taki i co takiemu zrobić ;P -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-07-22 06:02:32 | |
Autor: | |
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy | |
Dzieki za odpowiedz
Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia Mam nadzieje ze dobrze to sprawdz± i reklamacje uwzgledni±. Rozmowa na zasadzie nie wysłalem smsa a oni że wysłalem jest delikatnie mowiac smieszna ;) Operator powinien miec mozliwo¶ć sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej stacji bazowej ten sms niby został wyslany. W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem dopiero o 12.46 Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może kto¶ wie wiecej i jest w stanie wyja¶nić mi jak operator może sprawdzić i wyja¶nić moj± sprawę. -- |
|
Data: 2010-07-22 08:14:32 | |
Autor: Liwiusz | |
play fresh sms premium którego nigdy nie wy słalem, pomocy | |
puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Dzieki za odpowiedz Założę się, że pierwsza odpowiedź będzie następująca: " Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej .... 2010 r., dotyczące problemów z wysyłaniem SMS-ów PREMIUM. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemów z wysyłaniem SMS-ów PREMIUM. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia XXX Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: •Nr abonenta wysyłającego SMS: •Nr abonenta odbierającego (z prefixem międzynarodowym): •Nazwa operatora do którego są wysyłane SMSy (czy numer jest portowany) •Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS, tekst …)? •Czy problem dotyczy wysyłania SMS do jednej osoby czy do różnych osób? •Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie SMSy): •Miasto, w którym wystąpił problem: •Dzielnica, w której wystąpił problem: •Ulica, przy której wystąpił problem: •Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? •Kiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)? •KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem 790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej Kalinowski konsultant back office ds. obsługi klienta" A jak na nią odpowiesz, to druga odpowiedź będzie nie związana z tematem (3/4 tekstu to zwroty grzecznościowe, przywitalne i pożegnalne, wraz z jednym zdaniem, że ceny SMS premium są określone w cenniku). Daj znać jak było :) -- Liwiusz |
|
Data: 2010-07-22 10:52:39 | |
Autor: Piotr M | |
play fresh sms premium którego nigdy nie w ysłalem, pomocy | |
Dnia 22-07-2010 o 08:02:32 <puzon64@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
Operator powinien miec mozliwo¶ć sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej stacji Czyli, że tropem może być to, że wyjdzie na jaw taki bug systemowy, że sms premium był wysłany w Gdańsku, kiedy Ty np byłe¶ w Krakowie zalogowany? A co je¶li będzie taki bug systemowy, co wszystko będzie dobrze? W logach będzie że sms premium został wysłany doładnie i zgodnie z BTSem w którym byłe¶ zalogowany w tym czasie. W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem OdpowiedĽ - "Uprzejmie informujemy że pierwszego smsa jakiego Pan wysłał był smsem premium wysłany o 8:39" hihi Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może kto¶ wie wiecej i Też jestem wła¶nie ciekaw. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-07-22 13:50:10 | |
Autor: | |
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy | |
Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):
Dnia 22-07-2010 o 08:02:32 <puzon64@gazeta.skasuj-to.pl> napisa=B3(a):=Nie wiem jakie maj± metody ale mog± mnie sprawdzać jak tylko chc±. Nie może im wyj¶ć z logów że sms wyszedl z bts w którym wówczas przebywałem ponieważ ten sms z mojego tel nigdy nie został wysłany. Sprawdziłem numer 75550 i jest to 1 dniowe konto premium na rapidshare. Je¶li ktos w jakis sposob spowodował wysłanie takiego smsa obci±żaj±c moj numer to musiał jeszcze w jaki¶ sposób odebrać odpowiedz. To też jest zastanawiaj±ce. Oszustwo doskonałe ? A moze bład/pomyłka systemu play... Boje sie że kolejny raz zostane oszukany, zachęcałem znajomych, wychwalałem play a tu taki cyrk wyszedł. Za 3 miesi±ce miałem przenosić 2 numery z ery biznes. Jak będ± robić ze mnie wariata i oszusta to zmienie zdanie o tej sieci. Bolek <test@test.com> napisał(a): Sprawdziłem play24 Gdy sie zalogowalem wczoraj i klikn±łem na ostatni logowanie ukazała sie data Ostatnie udane logowanie: 01/07/2010 Wiec wykluczyłem że ktos to mogł zrobic gdyby nawet w jaki¶ sposób poznał moje hasło. Dodatkowo w Bramka SMS/MMS jest status wysyłanych wiadomo¶ci, z tego statusu wynika że ostatniego smsa z play24 wysłałem "08-03-2010 12:00 48604xxxxxx SMS wysłana" To wszystko pracownik play może sobie dokładnie sprawdzić. -- |
|