play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy

Data: 2010-07-21 20:14:35
Autor:
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Witam,

Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl

W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod numer 75550
Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest kazde inne połaczenie/sms i inne duperele) w czasie kiedy ten sms poszedł jechalem akurat samochodem (robiłem trase niecałe 200km)od 8do 10.30. Nikt nie miał dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.

Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany

Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.
Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.

Data: 2010-07-21 22:32:00
Autor: Piotr M
Dnia 21-07-2010 o 22:14:35 <puzon64.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Oj nie smuć się, prawdopodobnie nie zostałeś oszukany tylko to z powodu  urokliwości i czaru właśnie operatora. W Playu różne rzeczy się dzieją, co  dodają życiu dodatkowego smaczku.

Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.

Złożyć reklamację. Chyba najlepiej zadzwonić. Można też drogą mailową i  właściwie to nie wiem, czy jest w tym jakaś różnica. Rozmowa pozbawia  wątpliwości rodzącej się w mojej głowie typu czy mail doszedł :) Składałem  dwie reklamacje i za każdym razem profesjonalny był przebieg i  zakończenie. Co mnie zdziwiło bo opinie o obsłudze w Play mam niską, nie  wspominając o systemowych ich jakiś kwiatkach.

Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.

Właśnie jestem ciekaw, jak taka reklamacja przebiega u nich i jaki ma  skutek. Przykładowo ja mówię że nie dzwoniłem oni mówią że tak. No i co?  Nic tylko konsultant powie że uprze się taki i co takiemu zrobić ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-22 06:02:32
Autor:
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Dzieki za odpowiedz

Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia

Mam nadzieje ze dobrze to sprawdzą i reklamacje uwzglednią. Rozmowa na zasadzie nie wysłalem smsa a oni że wysłalem jest delikatnie mowiac smieszna ;) Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej stacji bazowej ten sms niby został wyslany. W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem dopiero o 12.46 Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może ktoś wie wiecej i jest w stanie wyjaśnić mi jak operator może sprawdzić i wyjaśnić moją sprawę. --

Data: 2010-07-22 08:14:32
Autor: Liwiusz
puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Dzieki za odpowiedz

Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia

  Założę się, Ĺźe pierwsza odpowiedĹş będzie następująca:

"
     Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej .... 2010 r., dotyczące problemĂłw z wysyłaniem SMS-Ăłw PREMIUM. Zapewniamy, Ĺźe dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, Ĺźe podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemĂłw z wysyłaniem SMS-Ăłw PREMIUM. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 paĹşdziernika 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunkĂłw, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniĹźszego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia XXX Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniĹźszego formularza. UmoĹźliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: •Nr abonenta wysyłającego SMS: •Nr abonenta odbierającego (z prefixem międzynarodowym): •Nazwa operatora do ktĂłrego są wysyłane SMSy (czy numer jest portowany) •Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS, tekst …)? •Czy problem dotyczy wysyłania SMS do jednej osoby czy do róşnych osĂłb? •Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie SMSy): •Miasto, w ktĂłrym wystąpił problem: •Dzielnica, w ktĂłrej wystąpił problem: •Ulica, przy ktĂłrej wystąpił problem: •Czy w innych lokalizacjach problem teĹź występuje (jeśli tak, to gdzie)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Czy po przełoĹźeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak prĂłby)? •Kiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)? •KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem 790-500-500 lub w Punktach SprzedaĹźy Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 moĹźna rĂłwnieĹź skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedĹş. Z powaĹźaniem, Andrzej Kalinowski konsultant back office ds. obsługi klienta"

  A jak na nią odpowiesz, to druga odpowiedĹş będzie nie związana z tematem (3/4 tekstu to zwroty grzecznościowe, przywitalne i poĹźegnalne, wraz z jednym zdaniem, Ĺźe ceny SMS premium są określone w cenniku).

   Daj znać jak było :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-22 10:52:39
Autor: Piotr M
Dnia 22-07-2010 o 08:02:32   <puzon64@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej  stacji
bazowej ten sms niby został wyslany.

Czyli, że tropem może być to, że wyjdzie na jaw taki bug systemowy, że sms  premium był wysłany w Gdańsku, kiedy Ty np byłeś w Krakowie zalogowany? A  co jeśli będzie taki bug systemowy, co wszystko będzie dobrze? W logach  będzie że sms premium został wysłany doładnie i zgodnie z BTSem w którym  byłeś zalogowany w tym czasie.

W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
dopiero o 12.46

Odpowiedź - "Uprzejmie informujemy że pierwszego smsa jakiego Pan wysłał  był smsem premium wysłany o 8:39" hihi

Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może ktoś wie  wiecej i
jest w stanie wyjaśnić mi jak operator może sprawdzić i wyjaśnić moją  sprawę.

Też jestem właśnie ciekaw.

Data: 2010-07-22 13:50:10
Autor:
Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):
Dnia 22-07-2010 o 08:02:32   <puzon64@gazeta.skasuj-to.pl> napisa=B3(a):=

> Operator powinien miec mozliwo=B6=E6 sprawdzenia w logach kiedy i z ja=
kiej  =

> stacji
> bazowej ten sms niby zosta=B3 wyslany.

Czyli, =BFe tropem mo=BFe by=E6 to, =BFe wyjdzie na jaw taki bug systemo=
wy, =BFe sms  =

premium by=B3 wys=B3any w Gda=F1sku, kiedy Ty np by=B3e=B6 w Krakowie za=
logowany? A  =

co je=B6li b=EAdzie taki bug systemowy, co wszystko b=EAdzie dobrze? W l=
ogach  =

b=EAdzie =BFe sms premium zosta=B3 wys=B3any do=B3adnie i zgodnie z BTSe=
m w kt=F3rym  =

by=B3e=B6 zalogowany w tym czasie.

> W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
> dopiero o 12.46

Odpowied=BC - "Uprzejmie informujemy =BFe pierwszego smsa jakiego Pan wy=
s=B3a=B3  =

by=B3 smsem premium wys=B3any o 8:39" hihi

> Nie ukrywam =BFe moja wiedza w tym temacie jest znikoma, mo=BFe kto=B6=
 wie  =

> wiecej i
> jest w stanie wyja=B6ni=E6 mi jak operator mo=BFe sprawdzi=E6 i wyja=B6=
ni=E6 moj=B1  =

> spraw=EA.

Te=BF jestem w=B3a=B6nie ciekaw.

Nie wiem jakie mają metody ale mogą mnie sprawdzać jak tylko chcą. Nie może im wyjść z logów że sms wyszedl z bts w którym wówczas przebywałem ponieważ ten sms z mojego tel nigdy nie został wysłany. Sprawdziłem numer 75550 i jest to 1 dniowe konto premium na rapidshare.
Jeśli ktos w jakis sposob spowodował wysłanie takiego smsa obciążając moj numer to musiał jeszcze w jakiś sposób odebrać odpowiedz. To też jest zastanawiające. Oszustwo doskonałe ? A moze bład/pomyłka systemu play...
Boje sie że kolejny raz zostane oszukany, zachęcałem znajomych, wychwalałem play a tu taki cyrk wyszedł. Za 3 miesiące miałem przenosić 2 numery z ery biznes. Jak będą robić ze mnie wariata i oszusta to zmienie zdanie o tej sieci.

Bolek <test@test.com> napisał(a):

> Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł

A nie wyszedł czasem z Play24 ?

Bolek
Sprawdziłem play24
Gdy sie zalogowalem wczoraj i kliknąłem na ostatni logowanie ukazała sie data Ostatnie udane logowanie: 01/07/2010 Wiec wykluczyłem że ktos to mogł zrobic gdyby nawet w jakiś sposób poznał moje hasło.
Dodatkowo w Bramka SMS/MMS jest status wysyłanych wiadomości, z tego statusu wynika że ostatniego smsa z play24 wysłałem "08-03-2010 12:00 48604xxxxxx SMS wysłana"
To wszystko pracownik play może sobie dokładnie sprawdzić.

Data: 2010-07-26 10:49:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <puzon64.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i27kfa$21r$1inews.gazeta.pl...
[...]

czemu twierdzisz że nie wyszedł?
czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?

Data: 2010-07-26 11:34:09
Autor:
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
> [...]
czemu twierdzisz że nie wyszedł?
czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
Sms nie wyszedl z mojego tel gdyż mam go przy sobie zawsze caly czas. Pozatym nie ma w domu osob ktore moglyby cos takiego wyslac. W pracy tym bardziej. Jestem pewien na 100% ze sms nie wyszedl z mojego telefonu. Gdybym mial choc cień podejrzeń to nie robiłbym reklamacji.
czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?
smsy mozna skasowac z folderu wiadomości wysłanych ale nie z rejestru połączeń. Mozna skasowac tylko cały rejestr, pojedynczych wpisów nie da sie usuwać.

W rejestrze jest kazde działanie jakie wykonałem telefonem, rozmowa przychodząca, wychodząca, sms wychodzący, przychodzący, połaczenia wlan, gprs itp
Jak juz wczesniej pisałem porownalem rejestr w telefonie z tym na play24 i brakuje dokładnie 1 pozycji, tej dotyczacej rzekomego wysłania smsa premium.
Skoro raz zostalem oszukany (celowo lub przez blad systemu) to nie wykluczone że w przyszlosci znowu mnie orżną, teraz wszystko zalezy od play, trzeba bedzie to podziękuje i zmienie siec. (Rok temu uciekłem z ery do play)

Data: 2010-07-30 14:21:35
Autor:
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: -- -- - Warszawa, 28 lipca 2010 roku Nr zgłoszenia: -- - Nr telefonu: Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie zarejestrowane 22 lipca 2010 roku za pośrednictwem naszego serwisu &#8222;Play24&#8221;, dotyczące opłaty naliczonej za wysłanie wiadomości sms Premium. Uprzejmie informujemy, że 19 lipca 2010 roku o godzinie 8:39:26 został wysłany sms specjalny pod 75550 o treści &#8222;Bingo C&#8221; . Zgodnie z Cennkiem Oferty Play Fresh za wysłanie wiadomości na numer zaczynający się na 75 xxx pobierana jest opłata w wysokości 5 zł (6,10 zł z VAT). Zaznaczamy, że nie jesteśmy organizatorem konkursu. Zgodnie z Regulaminem Konkursu BINGO &#8222;1. Konkurs &#8222;BINGO&#8221;, zwany dalej Konkursem, organizowany jest przez RA Link Solutions Limited z siedzibą w Orchard Lea, Drift Road, Winkfield, Windsor, SL4 4RU United Kingdom zwaną dalej &#8222;RA Link&#8221;. Z Regulaminem można zapoznać się na stronie http://
www.extrabingo.eu/Regulamin.php. Dodatkowo zaznaczamy, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla Użytkowników: &#8222;Abonent odpowiada za skutki wynikające z używania Karty SIM/
USIM przez osoby trzecie lub korzystanie przez osoby trzecie z uprawnień określonych w Umowie lub Regulaminie oraz skutki powstałe w związku ze znajomością przez osoby trzecie Kodu PIN, Kodu PUK albo Hasła&#8221;. W związku z powyższym odwołanie zostało uznane za niezasadne. Wspomniana kwota nie zostanie skorygowana. Wierzymy, że powyższe pismo wyjaśnia poruszone kwestie. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play telefonicznie pod numerem 790500500 lub *500 z telefonu sieci Play, faxem (22 319 44 11), listownie, pocztą elektroniczną (ok@pomocplay.pl) lub za pośrednictwem strony WWW. Z poważaniem Anna Ciechańskakonsultant ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE. P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.  -- -- -
to widze bingo a google podpowiadało ze ten numer to konto rapidshare, ciekawe...
odnosnie reklamacji to gow** tam sprawdzili, skoro raz mnie oszukali to moga kolejny raz, wykorzystam kase co mam jeszcze na koncie (ponad 50zl) i przechodze do innej sieci

Data: 2010-07-30 16:25:28
Autor: Liwiusz
[...]

   Potwierdzam, że poziom odpowiedzi na reklamację z PLAYa oscyluje w okolicach 5 klasy podstawówki.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-30 14:48:47
Autor:
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

moga

   Potwierdzam, że poziom odpowiedzi na reklamację z PLAYa oscyluje w okolicach 5 klasy podstawówki.

Jak masz pisać debilne wiadomości to po prostu sobie daruj. Jestem delikatnie mowiac rozczarowany ich odpowiedzia i podejściem do tematu. Liczylem na to ze sprawdza to dokladniej... np za 2 dni znowu zniknie mi z konta 6,1zl, ta sama sytuacja, i co - przytoczą mi zdanie z regulaminu ? Napisze oczywiscie odwołanie ale juz teraz wiem ze nic wiecej nie zrobia.

Data: 2010-07-30 21:38:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-07-30 16:48, puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

Nauka i wiedza kosztuje. Właśnie dowiedziałeś się, czemu niektórzy twierdzą, że wolą płacić więcej w B3 :-)

Data: 2010-07-31 23:03:01
Autor: niusy.pl
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Przecież tam dokładnie tak samo odpowiadają.

Data: 2010-08-01 03:02:13
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-07-31 23:03, niusy.pl pisze:

[...]

W 90% się mylisz. Pozostałych 10% nie znam :-)

Data: 2010-08-01 23:19:30
Autor: Paweł Gąska
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Witam,

W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek (news.onet.pl)
z dnia: 2010-08-01 03:02:
[...]

mogę Ci parę "bełkotów" z ERY podesłać jak chcesz poznać :]

Paweł

Data: 2010-08-02 00:16:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-08-01 23:19, Paweł Gąska pisze:

W 90% się mylisz. Pozostałych 10% nie znam :-)
mogę Ci parę "bełkotów" z ERY podesłać jak chcesz poznać :]

Jak Ci się chce :-)

Data: 2010-07-31 11:48:33
Autor: Tomek

Użytkownik <puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

[...]

Pewnie odpisali zgodnie ze stanem faktycznym. Skoro masz w billingu tego SMSa to musiał on wyjść z Twojego NUMERU, ale niekoniecznie z Twojego TELEFONU, skoro jesteś tego pewien.

Data: 2010-08-01 03:14:02
Autor: scream
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Dnia Fri, 30 Jul 2010 14:48:47 +0000 (UTC), puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

Jestem delikatnie mowiac rozczarowany ich odpowiedzia i podejściem do tematu. Liczylem na to ze sprawdza to dokladniej...

Ale co wg Ciebie mieliby sprawdzić dokładniej i w jaki sposób? I czemu
twierdzisz, że nie ma możliwości aby sms wyszedł z Twojego telefonu? Moim
zdaniem taka możliwość jest - wirus lub włamanie przez wlan/bluetooth.
Niekoniecznie musisz o tym wiedzieć i niekoniecznie takie działanie musi
się zapisać w rejestrze.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-08-01 03:37:10
Autor: Piotr M

napisał(a):

[...]

A co jeśli nie wirus lub włamanie? I co jeśli użytkownik nie wysłał smsa?  Co Ty byś zrobił, bo ja nie wiem. Mam Ci dać przykład bałaganu jaki panuje  w systemi rozliczeniowym fresch, przecież wiesz jak jest.

Data: 2010-08-01 07:09:54
Autor:
Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):
Dnia 01-08-2010 o 03:14:02 scream <nie@podam.pl> napisa=B3(a):

> Dnia Fri, 30 Jul 2010 14:48:47 +0000 (UTC), puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.p=
> napisa=B3(a):

do  =

> Ale co wg Ciebie mieliby sprawdzi=E6 dok=B3adniej i w jaki spos=F3b? I=
 czemu
> twierdzisz, =BFe nie ma mo=BFliwo=B6ci aby sms wyszed=B3 z Twojego tel=
efonu? Moim
> zdaniem taka mo=BFliwo=B6=E6 jest - wirus lub w=B3amanie przez wlan/bl=
uetooth.
> Niekoniecznie musisz o tym wiedzie=E6 i niekoniecznie takie dzia=B3ani=
e musi
> si=EA zapisa=E6 w rejestrze.

A co je=B6li nie wirus lub w=B3amanie? I co je=B6li u=BFytkownik nie wys=
=B3a=B3 smsa?  =

Co Ty by=B6 zrobi=B3, bo ja nie wiem. Mam Ci da=E6 przyk=B3ad ba=B3aganu=
 jaki panuje  =

w systemi rozliczeniowym fresch, przecie=BF wiesz jak jest.

Jestem pewien ze nie z mojego telefonu gdyż tego dnia jak i każdego innego zawsze telefon mam przy sobie(na pasku), nikt mojej karty sim nie mogł wyjąć z telefonu, zresztą po takim działaniu automatycznie usuwa sie rejestr w telefonie. Natomiast moj rejestr jest i pokrywa sie w 99,99% z tym na stronie play24, jedyna róznica to sms premium który wedlug play wysłałem.
Nie mam w domu też dzieci lub osob ktore mogłyby bawić sie moim telefonem.
Wykluczam też wirus w telefonie gdyż nie interesuje mnie instalowanie codziennie nowych aplikacji, "łamanie telefonu" certyfikaty itp. Headset'u nie używam, BT zawsze wyłączone.
Ktoś napisał ze niekoniecznie z mojego telefonu ale z mojego numeru - wiec odpowiadam nie mam duplikatu karty sim a obecnej nikt nie wyciągnął (efektem byłoby skasowanie rejestru gdyby ją ponownie włożyć). Liczyłem na lepsze "sprawdzenie" ze strony Play, mianowicie w jaki sposób wysłany został sms (ja sprawdziłem play24 i z internetowej bramki nie wyszedl, potwierdzeniem było ostatnie dobre logowanie, oraz historia wysłanych smsów z tejże bramki).
Domyslam sie ze siec uzyskuje imei telefonu przy rejestracji do sieci, mają też bts'a z którego rzekomo wysłałem tego smsa premium, powinni sprawdzić czy o 8.39 sms wyslany został poprzez bts'a w którym wówczas przebywałem. To jest dla mnie dokładne sprawdzenie. DLa mnie pewne jest że nie btsy sie nie zgodzą. Tutaj nie chodzi mi o 6,1zl ale o sam fakt że zostałem oszukany i nic z tym nie moge zrobić oraz że na jednym razie może sie nie skończyć...

Wczesniej też to napisałem ale sie powtórzę, gdybym miał choć cień podejrzeń że jednak ktoś mogł to zrobić z mojego tel nie zakładał bym tego tematu i nie pisal reklamacji. Ja jestem jednak pewien swojego i dlatego mnie to boli... ;-(

Data: 2010-08-01 11:37:38
Autor: scream
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Dnia Sun, 1 Aug 2010 07:09:54 +0000 (UTC), puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

[...]

Skoro tak, to szanse na to, że to co mówisz jest prawdą są bliskie
prawdopodobieństwu trafienia szóstki w totka. Inaczej po prostu nie da się
wysłać smsa premium z Twojego numeru/aparatu, wychodzi więc na to, że albo
masz amnezję, albo zostawiłeś bez opieki telefon na minutę i ktoś wysłał.
Innej możliwości nie ma.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-08-01 10:27:45
Autor:
napisał(a):

> [...]

masz amnezję, albo zostawiłeś bez opieki telefon na minutę i ktoś wysłał.

Uważasz ze kłamie, trudno, przekonywać Cie nie bede bo nie ma to najmniejszego sensu. Gdyby tylko ten temat przeczytał ktos z pracowników play kto ma ochotę i możliwość sprawdzić to najdokładniej jak sie da.... eh marzenia ;-( --

Data: 2010-08-01 12:53:42
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-08-01 12:27, puzon64@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

Błędów w systemach bilingowych jest więcej, niż użytkownikom wydaje, ale... z reguły są one w zupełnie innych miejscach. Przypisanie operacji do innego numeru IMSI teoretycznie jest możliwe. A jak często się zdarza? Nie wiadomo, może raz na milion, a może raz na miliard albo jeszcze rzadziej.

[...]

Nie licz na to, że ktoś to sprawdzi - koszt sprawdzenia wielokrotnie przekracza te 5 zł netto.

Data: 2010-08-01 11:25:18
Autor:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

Błędów w systemach bilingowych jest więcej, niż użytkownikom wydaje, ale... z reguły są one w zupełnie innych miejscach. Przypisanie operacji do innego numeru IMSI teoretycznie jest możliwe. A jak często się zdarza? Nie wiadomo, może raz na milion, a może raz na miliard albo jeszcze rzadziej.

To jestem aż taki "szczęśliwiec", eh to juz wole być niewyróżniany przez los

> [...]

Nie licz na to, że ktoś to sprawdzi - koszt sprawdzenia wielokrotnie przekracza te 5 zł netto.

Pewnie masz racje, rano zrobilem dla siebie screeny z play24 oraz telefonu.
Jak ktos chce mozna sobie zobaczyć http://rapidshare.com/files/410348434/
screeny.rar (wersja z zasłoniętymi numerami i nazwiskami)
specjalnie znalazłem jeszcze smsa do radia i porównanie z play24, pokazuje jak to powinno wyglądać prawidłowo, zgodność ply24 z moim rejestrem tel.
drugi folder podpisany 6,1oszustwo to ten właściwy

Data: 2010-08-02 08:51:04
Autor: Marx
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Powalcz, dla zasady, jestem ciekaw co z tego wyniknie. Jak operator sie wypnie - zloz skarge do stosownego urzedu.
Marx

Data: 2010-08-02 09:13:33
Autor: Liwiusz
Marx pisze:
Powalcz, dla zasady, jestem ciekaw co z tego wyniknie. Jak operator sie wypnie - zloz skarge do stosownego urzedu.

   Jaki urząd jest stosowny i co to by miało dać?

--
Liwiusz

Data: 2010-08-02 10:31:37
Autor: Marx
W dniu 2010-08-02 09:13, Liwiusz pisze:
Marx pisze:
Powalcz, dla zasady, jestem ciekaw co z tego wyniknie. Jak operator
sie wypnie - zloz skarge do stosownego urzedu.

Jaki urząd jest stosowny

jest sporo urzedów - wybierz sobie jaki Ci pasuje.

> i co to by miało dać?
Fajnie sie goscia czyta :)

Marx

Data: 2010-10-11 05:58:10
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Witam wszystkich:)
Powiem tak wierze w 100% osobie co założyła temat gdyż jestem przekonany w 100% że też zostałem oszukany zorientowałem sie bardzo szybko bo po 10 min od pobrania mi 6.10 za smsa który niby został wysłany z mojego telefonu co jest oczywiście bzdurą bo nigdy nie wysyłam płatnych smsów:) ani w tym czasie byłem sam w domu i nikt nie mial dostepu do mojego telefonu!
Reklamację do play juz złozyłem czekam na odpowiedź ale sprawy tak nie zostawie bo jestem przekonany że osób które zostały tak zrobione jest tysiące jak nie wiecej a większość się albo nie zorientowała albo nie miala czasu sie kłócić albo olała sprawę ale nie ja ja nie odpuszczę i jeśli mnie wk... sprawe kieruje do sądu i do mediów a do mediów to chyba i tak swoja drogą sprawe skieruje bo myslę że ich zainteresuje taka wiadomość:)
jestem w Play juz 2 lata i nie żałuję ale jak takie numery będą odwalać to stracą na tym wiele i poza tym trafili na nie tego człowieka co trzeba bo nie nawidze oszustów!
Pozdrawiam  wszystkich i jak cos będe więcej działał dam znać:) (chyba że mi sie ta stronka zapomni ale może nie)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-10-14 19:56:37
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Witam ponownie
Więc tak potraktowali mnie standardowo i jak idiotę czyli odpowiedzieli ze moja reklamacja jest bezsasadna i ze wyslalem smsa o godzinie... itd Napisalem im ostatnią reklamację ze w skrucie mowiac ze jak sie na powaznie nie zajmia tymi oszustwami kieruje sprawe do sadu i tak zrobie czekam tydzien i idę do sądu nie bede się cackał z oszustami!
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-10-14 22:00:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-14 21:56, damiano12 pisze:

[...]

   Uważałbym na ten sąd. Pisałem już o tym jak Play nie odpowiedział na reklamację listem poleconym. Myślałem, że to oznacza uznanie, ale sąd rejonowy a potem okręgowy uznały, że rozpatrzenie negatywne reklamacji nie obliguje operatora do wysłania jej listem poleconym.

Po prostu żal.pl ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-10-15 05:29:15
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Witam
Dzisiaj dzwonie jeszcze do rzecznika konsumenta i moze on mi coś podpowie:) a po za tym prosiłbym o założyciela strony albo kogokolwiek kto ma z nim kontakt mail gg czy coś aby do mnie napisał bo jak bym kierował sprawę do sądu to taki świadek jest bardzo cenny :) bo samemu nie łatwo wygrać a z osoba która została tak samo oszukana jest o wiele łatwiej:)
Pozdrawiam i bedę pisał jak tylko coś bede wiedział nowego:)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-10-18 08:42:26
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Więc sprawe skierowałem do UKE Siemianowice :) takl mi polecił rzecznik:) czekam na rozwój sytuacji:)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-10-22 20:17:20
Autor: indistinctus
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

tak z ciekawości - mógłbyś jeszcze raz umieścić gdzieś zrzuty ekranu? na rapidshare już ich nie ma...
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-10-29 14:30:42
Autor: archiee
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Witam!

Ja również zostałem oszukany w ten sam sposób. SMS na numer 75550, którego nigdy nie wysłałem. Póki co zgłosiłem sprawę do PLAY'a a oni w odp. zasugerowali żebym zablokował wysyłanie smsów na numery specjalne.

ŚMIECHU WARTE!!! Odpisałem więc, że nie po to mam abonament, abym nie mógł korzystać ze wszystkich usług. No i że to w ich interesie leży aby zabezpieczyć klientów przed takimi oszustwami. Czekam na dalszy rozwój sprawy i oczywiście poinformuje jeśli dokonam jakiegoś przełomu:)

Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z systemem:P
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-09 18:11:58
Autor: blofeld77
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

Witam - sieć ERA - ten sam problem. Odpisali - cytuję:

"Dziękuję za korespondencję. Sms pod numer 75550 za 5 zł netto został odnotowany 06.10.2010 roku i opłata jest naliczona prawidłowo. Numer 75550 jest własnością zewnętrznej firmy Teleaudio Sp. z o.o. i wszelkie reklamację należy kierować do tej firmy. Siedziba firmy:Teleaudio Sp. z o.o .Al. Jerozolimskie 81 02-001 Warszawa. Numer telefonu: 22 2444022. Adres e-mail: reklamację@teleaudio.pl. Mam nadzieję, że przekazane informację okażą się pomocne. "

Niezbyt pomocne - ale skontaktowałem się z firmą Teleaudio. Oto ich odpowiedź:

"Witam

Uprzejmie informuje, iż z numeru 604196177 otrzymaliśmy sms wysłany na numer 75550 w dniu 2010-10-06 o godzinie 15:14:24. Został on przydzielony na podstawie treści do serwisu o nazwie Extrabingo, jest to konkurs wiedzowy znajdujący się na stronie:

http://www.extrabingo.eu/

Wszelkie zastrzeżenia w tym te dotyczące wysłania sms proszę kierować bezpośrednio do organizatora:

Tel.: 22 389 6629

Email: info@extrabingo.eu"

No to probowałem się dodzwonić - bezskutecznie. Zadzwoniełm więc do Pana z teleaudio - okazuje się, że mają wiele takich skarg, ale nic nie mogą zrobić, bo teoretycznie wszystko się zgadza: sms wysłany, opłata naliczona. Tyle, że ja nic nie wysyłałem! Poinformowałem UKE w Poznaniu. Teraz chcę iść na policję - jest taki wydział do walki z przestępczością internetową. Jeśli jest ktoś z poznania, kto chce się przyłączyć - proszę o info na forum, albo priva.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-09 18:41:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Nov 2010 18:37:04 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

Witam - sieć ERA - ten sam problem. Odpisali - cytuję:

Ale reklamację też składałeś tak samo jak piszesz na tą grupę? Po 4 kopie,
za każdym razem udając inną osobę?
Masz jakieś roztrojenie jaźni?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2010-11-09 20:50:07
Autor: blofeld77
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

nie kumam - klikałem raz - a tu widzę, że mój post się powiela co jakiś czas.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-09 21:17:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Nov 2010 20:50:07 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

nie kumam - klikałem raz - a tu widzę, że mój post się powiela co jakiś czas.

i sam z siebie wpisuje inne nicki?
A moze tego sms wysłało któreś z twoich innych wcieleń? --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-11-09 22:33:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-09 22:17, Waldek Godel pisze:

i sam z siebie wpisuje inne nicki?

   Jakie inne nicki?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-09 21:37:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 09 Nov 2010 22:33:57 +0100, Liwiusz napisał(a):

W dniu 2010-11-09 22:17, Waldek Godel pisze:

i sam z siebie wpisuje inne nicki?

   Jakie inne nicki?

Wszystkie w tym wątku oprócz twojego i mojego - blofeld77, indistinctus,
damiano12
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2010-11-10 08:05:03
Autor: damiano12

Witam ponownie:) sprawa jest w uke i niedługo powinnem otrzymać od nich jakąś odpowiedź:) ale ogólnie jak coś proszę się ze mna kontaktować na gg jakby ktoś sprawe dawał do sądu albo jak ja dam i chciałby sie przyłączyć prosze was kto miał ten problem pisać na GG!!! 10818341  Trzeba te oszustwa zakończyć i niech złodzieje za to słono zapłacą dlatego trzeba choć kilka osób razem połączyć i pomóc komukolwiek kto zgłosi to do sądu! ja jestem w stanie nawet daleko dojechać żeby tylko sprawiedliwości stało sie zadość! jak mi uke odpisze dam znać jak sprawa stoi:)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-10 09:51:26
Autor: scream
play fresh sms premium którego_nigdy_ni
Dobra, teraz tak na poważnie - jakie są realnie możliwości techniczne
wysłania "za kogoś" smsa premium z jego telefonu?

Trzeba by było skopiować cudzą kartę sim, wylogować czyjś telefon z sieci,
zalogować swój i wysłać. Niemożliwe.

Ewentualnie jakiś wirus na telefonie, który wysyła smsy podczas gdy tel
leży nieaktywny dłuższy czas. To chyba najbardziej prawdopodobne, ale też
trudne do wykonania tak aby nie było żadnych śladów.

Pozostaje jeszcze amnezja użytkownika.

Coś jeszcze?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-11-10 13:37:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:51:26 +0100, scream napisał(a):

Pozostaje jeszcze amnezja użytkownika.

Coś jeszcze?

no a jak tego użytkownika jest czterech? Były takie opowiadanie Henry'ego Kuttnera o człowieku nazwiskiem Gallagher.
Tamten co prawda specjalnie się nie wysilał, bo miał tylko dwie osobowości,
ale generalnie wszystko wygląda podobnie. Może poza kompletnym chaosem w
wypowiedziach, ale komuś kto ma więcej osobowości niż sam Bóg można chyba
wybaczyć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2010-11-10 14:27:20
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 09:05, damiano12 pisze:

[...]

GUZIK Ci pomogą. UKE wydaje tylko jakieś ustawy i karze operatorów za źle sformuowane umowy. Nie ma co liczyć na to UKE. Oni mimo wszystko trzymają sztamę z Orange. Mam nadzieję, że chociaż Tobie się powiedzie, życzę powodzenia.

--
animka

Data: 2010-11-10 14:38:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-10 14:27, animka pisze:
[...]

  Bo w sumie o co chodzi, jest w billingach wysłany sms, koń jaki jest, każdy widzi. A że jakiś użytkownik twierdzi, że nie wysyłał. Cóż, jakby każdemu wierzyć w to co mówi...

--
Liwiusz

Data: 2010-11-10 17:41:26
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 14:38, Liwiusz pisze:
[...]

Ty wiesz co oni robią jak ktoś ma np. na pół roku darmowe np. 45 minut? Dlaczego tak szybko znikają? A dlaczego bieżący biling na orange online jest (tak jak twierdzi BOK) niewiarygodny i ważne jest tylko to co na fakturze (biling)?
Połączyłeś się raz, rozmawiałeś np 5 minut, a na bilingu pod tym połączeniem masz jeszcze ze 3 połączenia na ten sam numer minutę po połączeniu się faktycznym.
Zanim wystawią fakturę i ostateczny biling to zdążą tak namotać i za chiny ludowe reklamacji Ci nie uwzględnią, a Ty stracony masz czas na dochodzenie prawdy.
Szkoda zdrowia, niech się udławią.

--
animka

Data: 2010-11-13 19:40:42
Autor: berloo
play fresh sms premium którego nigdy ni
10.11.2010 14:27 animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> w wiadomości
<news:ibe6om$tkn$1node1.news.atman.pl> napisał(a):

[...]

1) Zapoznaj się z działalnością UKE, a później takie głupoty opowiadaj.
2) Dowiedz się, kto w Polsce wydaje ustawy.

--
Mateusz Berlik
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-11-17 12:52:12
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

odpowiedzieli mi pisemnie ze przesuwaja sprawę do 14 grudnia wiec narazie czekam ale proszę każdą osobę która jest w 100% pewna swego że została w ten sposób oszukana o kontakt 604154991 - tel i 10818341 sam nie dam rady na pewno ale jak chociaż 3+ osób sie zbierze ze mną na 100% sprawę skieruje do sadu bo nie nawidze złodziejstwa! i niektórzy co nie mieli takiej sytuacjio za przproszeniem Pie***lą jak poczaskani! ja nie popuszcze robienia mnie w h*** więc proszę każdego kto został oszukany o kontakt!!! i proszę nie odpuszczajcie złodzieją!!!
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-17 13:02:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 17 Nov 2010 12:52:12 +0000 (UTC), damiano12 napisał(a):

[...]

Ale pozew sądowy trzeba napisać rzeczowo, w wiecej niż jednym zdaniu i w
języku polskim. To już są trzy poważne problemy, prawdopodobnie nie do
przejścia dla Ciebie.
A nawet jak już to jakimś cudem przejdziesz (albo ktoś napisze za Ciebie,
zakładając, że najpierw jakimś cudem zrozumie) to jeszcze jest jeden
zasadniczy problem - sprawa sądowa może trwać wiele miesięcy, przez cały
ten czas trzeba używać tych samych danych osobowych (wersja nie tylko dla
orłów: trzeba się tak samo podpisywać), a to już zdecydowanie Cię
przerasta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2010-11-19 09:24:06
Autor: damiano12
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

teraz mnie rozbawiłeś! po 1wsze nie mam 18 lat tylko 30 i po drugie pism pisemek odwołań i innych rzeczy napisałem już nie mało więc pisać umiem bo każde odwołanie czy reklamacje czy cokolwiek wygrywałem! a takie pesymistyczne osoby jak ty mnie rozwalają może masz cos związanego z tym oszustwem i dlatego tak piszesz? mi moze każdy mówić co zechce ja i tak nie popuszcze tego oszustwa! czekam na kontakt wszystkie osoby które zostały oszukane 604154991  i gg 10818341
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 10:49:53
Autor: Tomek
play fresh sms premium którego nigdy ni

Użytkownik "damiano12" <allegroinfo8@wp.pl> napisał

teraz mnie rozbawiłeś! po 1wsze nie mam 18 lat tylko 30

Mamy się domyślać komu odpisujesz, czy masz 30 lat i zaczniesz pisać poprawnie?

Data: 2010-11-19 10:08:31
Autor: blofeld77
_play_fresh_sms_premium_którego_nigdy_ni

Panowie i panie, uniknijmy proszę tych uszczypliwości na temat poprawności gramatycznej i ortograficznej, w także poddawania w wątpliwość, czy ktoś potrafi napisać pozew czy nie.
Ja również jestem ofiarą tego samego zdarzenia - jak napisałem w poprzednich postach.
Złożyłem reklamację, poinformowałem UKE. Czekam. Maja podać mi namiary na BTS, z jakiego wyszedł sms. Chyba coś jest nie tak, bo połknęli żabę. Pewnie dostali więcej reklamacji i zaczęli się zastanawiać, że coś jest na rzeczy, bo może kilka osób ma amnezję, ale na pewno nie kilkaset (albo więcej).
Sprawa jest o tyle ciekawa, że do akcji włączy się prawdopodobnie prokuratura.
W mojej ocenie działanie na szkodę użytkowników telefonów prowadzi firma Extrabingo.eu, właściciel konkursu internetowego. Skontaktowałem się z właścicielem umeru 75550, firmą Teleaudio Sp. z o.o., gdzie informaty tejże firmy potwierdził, że coś tu jest nie tak, ale nie mają na razie oficjalnych powodów, by odebrać prawa firmie Extrabingo do wykorzystywania numeru i wypowiedzieć im umowę o współpracy.
Ja osobiście czekam, jak do sprawy podejdzie mój operator (ERA). Jeśli spuszczą mnie do klozetu, zakładam stronę www, na której zbiorę przynajmniej dziesięć osób poszkodowany w podobny sposób. W dalszej kolejności poinformujemy prokuraturę i złożymy zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Prokuratura zapewne będzie miała większy wpływ na ERĘ i innych operatorów niż pojedyncze robaczki, którymi jesteśmy, więc może po nitce do kłębka...
Nie poddawajcie się, chodzi o zasady, a nie o 5 zł netto.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 10:38:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:08:31 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

Panowie i panie, uniknijmy proszę tych uszczypliwości na temat poprawności gramatycznej i ortograficznej, w także poddawania w wątpliwość, czy ktoś potrafi napisać pozew czy nie.
Ja również jestem ofiarą

tak, to widać, jesteś czegoś ofiarą.
Po pierwsze, jak chcesz pisać do usenetu, to spraw sobie jakiś program
zgodny z usenetem i prawidłowo go ustaw. Podpisz się jakkolwiek, by dało
się rozpoznać kto pisze, a nie zmieniaj nicki co dwa posty.
Ustaw zawijanie linii na 79 znaków bo robisz syf w postach przeszkadzający
czytać.
Zacznij formułować zdania w sposób przejrzysty i zrozumiały a nie pisz
jakieś strumienie oszołomionej świadomości. Jak chcesz być traktowany poważnie - zachowuj się jak poważny człowiek.

Nie poddawajcie się, chodzi o zasady.

Właśnie, tu chodzi o zasady. Zasady języka polskiego, ogólne zasady kultury
oraz zasady kultury w usenecie. Nie martw się, nie poddamy się.

http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
(kilka szczegółów jest nieaktualnych, np. to, że jedynym dopuszczalnym
kodowaniem jest ISO 8859-2, ale teksty ogólnie są dosyć dobre)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2010-11-19 10:51:24
Autor: damiano12
_play_fresh_sms_premium_którego_nigdy_ni

no i to jest konkretna odpowiedż jak założysz jakąś stronę napisz jaka tutaj i ja na pewno ją odwiedzę:) i dokładnie chodzi o zasady i o sprawiedliwość:)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 11:10:47
Autor: Wojtek
play fresh sms premium którego nigdy ni
damiano12 wystukał, co następuje:

From: blofeld77 <slauer@interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

From: damiano12 <allegroinfo8@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

często rozmawiasz sam z sobą?

Data: 2010-11-19 11:15:35
Autor: Waldek Godel

From: blofeld77 <slauer@interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

From: damiano12 <allegroinfo8@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

często rozmawiasz sam z sobą?

From: indistinctus <tomsio@interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

Data: 2010-11-19 13:40:11
Autor: blofeld77

Kolego Waldku.

Nie wiem kompletnie co masz na myśli pisząc o netykiecie czy wyrzucając mi że nie potrafię korzystać z usenetu i podpisuję się co chwila innymi nickami lub też że rozmawiamy sami ze sobą.
Swoje posty wprowadzam poprzez forum na money.pl. Jestem zalogowany. Klikam raz. Mam wrażenie że padasz ofiarą swojej nieświadomości na temat tego, jak działa forum na money.pl, albo obaj padamy ofiarą wadliwego działania tego systemu.
Już zdaje się ktoś ci napisał: "jakie inne nicki???" co powinno chyba dać ci do myślenia. Rozeznaj się w temacie i odezwij się w końcu z czymś konstruktywnym.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 13:49:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 19 Nov 2010 13:40:11 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

[...]

Mam na mysli to, że zamiast sformatować swoje posty jak nakazuje kultura,
wrzucasz tu jakieś kompletne śmieci, w dodatku pod trzema różnymi nickami,
pozorując dyskusję.

Swoje posty wprowadzam poprzez forum na money.pl. Jestem zalogowany. Klikam raz.

Jeżeli używasz nielegalnej bramki do usenetu, to twój problem. Nie podobają
ci sie efekty tego - przestań. Użyj normalnego klienta usenetu. Zresztą jeżeli faktycznie to są różne
osoby z forum, to znaczy, że to twoje money.pl anonymizuje userów, a to
jest wystarczającym powodem do zablokowania temu forum dostepu do usenetu -
co za sekundę zgłoszę adminom polskiego usenetu.

Mam wrażenie że padasz ofiarą swojej nieświadomości na temat tego, jak działa forum na money.pl, albo obaj padamy ofiarą wadliwego działania tego systemu.

Nie muszę mieć świadomości jak działa każdy badziew którego używasz. To
twój problem. You play - you pay.
A dokąd się nie zastosujesz do zasad miejsca w którym lądują twoje wypociny
- będzie ci zwracana uwaga.

Data: 2010-11-19 19:23:53
Autor: blofeld77

Zresztą jeżeli faktycznie to są różne
osoby z forum, to znaczy, że to twoje money.pl anonymizuje userów,

No to chyba mamy bingo. Wykryłeś chyba niezłą aferę. Gratulacje.

a to
jest wystarczającym powodem do zablokowania temu forum dostepu do usenetu -
co za sekundę zgłoszę adminom polskiego usenetu.

Liczymy na ciebie Waldku.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 19:47:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 19 Nov 2010 19:35:55 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

[...]

nie poddawaj się, wyślij to jeszcze z 7 razy. Albo od razu 42.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2010-11-19 20:55:00
Autor: blofeld77

nie poddawaj się, wyślij to jeszcze z 7 razy. Albo od razu 42.
 Jeszcze raz ci powtarzam, że klikam jednokrotnie. Nawala interfejs money.pl - wpływu na to nie mam, a wątek jest dla mnie istotny. Odpuść sobie więc te złośliwości i jeśli rzeczywiście chcesz coś zdziałać to napisz do money.pl.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-19 21:06:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:55:00 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

[...]

Ja uzywam prawidłowo skonfigurowanego czytnika nntp, nie widzę powodu czemu
miałbym się zajmować badziewiem którego używasz? To twój problem - skoro
skonfiugurowanie klienta usenet przerasta twoje mozliwości intelektualne,
to przynajmniej poświęć trochę czasu na znalezienie prawidłowo
skonfigurowanego klienta web.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2010-11-21 17:20:01
Autor: archiee

Witam ponownie!

Ja również sprawę tajemniczego smsa zgłosiłem do UKE. Niestety polskie firmy telekomunikacyjne wolą się "szarpać" o 6,10 PLN brutto niż mieć stałego klienta, na którym co miesiąc mogliby zarobić kilkanaście razy więcej. Tylko pogratulować polityki. Jak tylko otrzymam odpowiedz z UKE przekażę jej treść na forum.

A panom powyżej radzę się wyluzować:) Rozumiem chęć uczenia netykiety, ale nie kosztem zaśmiecania forum. Temat wątku jest taki jak widać powyżej, a ostatnie pięć stron, delikatnie mówiąc, ma niewiele z nim wspólnego. Jak panowie chcą porozmawiać o usenetach itp. proponuje wymienić się kontaktami i pogadać na privie albo założyć osobny wątek:)

PLEASE DO NOT FEED THE TROLLS!!!
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-21 18:06:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:20:01 +0000 (UTC), archiee napisał(a):

więcej. Tylko pogratulować polityki. Jak tylko otrzymam odpowiedz z UKE
przekażę jej treść na forum.

pójdziesz sobie na jakieś forum? świetnie...

A panom powyżej radzę się wyluzować:) Rozumiem chęć uczenia netykiety,
ale nie kosztem zaśmiecania forum. Temat wątku jest taki jak widać

To nie jest forum.
PLEASE DO NOT FEED THE TROLLS!!!

no najlepiej byłoby cię nie karmić, ale wciąż śmiecisz na grupie. Przestań
śmiecić i już nie będziesz więcej karmiony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2010-11-22 15:39:32
Autor: archiee

Ty, Waldek zluzuj zwieracz chłopie i się ogarnij. Zdejmij bryle i wyjrzyj za okno - tam też jest świat:) Znajdź się laskę czy chłopca (nie wiem co wolisz) albo zajmij się czymś innym a nie spamuj GRUPY DYSKUSYJNEJ (bo przecież to nie forum lol :D)

Naprawdę żal czytać Twoje posty i tak dla porządku "Cię" czy "Ciebie" piszemy z wielkiej litery, nieuku! Jak chcesz pouczać innych to najpierw pilnuj siebie.

A co do "wciąż śmiecisz na grupie" to gratuluje. Właśnie piszę mojego trzeciego posta na 16 stron dyskusji:) ROTFL Nabierz trochę dystansu do siebie i nie pajacuj tyle. No i WYŁĄCZ CZASEM KOMPUTER. Prawdziwe życie na Ciebie czeka:)

I BŁAGAM (choć chyba na darmo) nie odpisuj już i się nie pogrążaj.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-22 15:51:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 22 Nov 2010 15:39:32 +0000 (UTC), archiee napisał(a):

Nabierz trochę dystansu do siebie i nie pajacuj tyle. No i WYŁĄCZ CZASEM KOMPUTER. Prawdziwe życie na Ciebie czeka:)

A ty wciąż przy komputerze? --

Data: 2010-11-30 14:27:47
Autor: archiee

UKE już przesłał pismo do play'a. Także urząd działa wbrew temu, co niektórzy sugerowali. Teraz czekamy na odpowiedź z Playa - mają tydzień czasu:)

A Pan, Panie Waldku, idź się Pan lecz albo j*bnij czymś mocno w głowę....
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-30 15:38:43
Autor: Tomek

Użytkownik "archiee" <artur.d.w@gmail.com> napisał:

UKE już przesłał pismo do play'a. Także urząd działa wbrew temu, co niektórzy sugerowali. Teraz czekamy na odpowiedź z Playa - mają tydzień czasu:)

Oczywiście masz kopię tego pisma, bo UKE wysyła również stronie poszkodowanej, a co za tym idzie, wkleisz jego treść lub podasz link ogółowi, żeby można było przeczytać?

Data: 2010-11-30 16:28:39
Autor: JoteR
"archiee" napisał:

UKE już przesłał pismo do play'a. Także urząd
działa wbrew temu, co niektórzy sugerowali

Ale który urząd oprócz UKE *także* działa w tej sprawie?

JoteR

Data: 2010-11-30 16:44:38
Autor: archiee

@JoteR: UKE to Urząd Komunikacji Elektronicznej. Więc "urząd" to UKE. Może trochę nieskładnie to napisałem, ale czy naprawdę się nie domyśliłeś, czy może udajesz głupiego, żeby wywołać kolejną awanturę i tak naprawdę jesteś Waldkiem Godelem?

@Tomek: niestety nie udostępnię kopii pisma, gdyż zawiera moje dane osobowe i ze względu na obecność na tej grupie takich "użyszkodników", jak Pan Waldek Godel byłoby to zbyt ryzykowne! Poza tym w piśmie nie ma nic nowego. UKE de facto przepisał moją skargę i obarczył ją swoją pieczątką.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-30 18:23:00
Autor: JoteR
"archiee" napisał:

UKE to Urząd Komunikacji Elektronicznej. Więc "urząd" to UKE.

Nie rżnij głupa. Napisałeś, cytuję: "Także urząd". Tak że ponawiam pytanie: kto jeszcze?

JoteR

Data: 2010-11-30 19:24:10
Autor: archiee

Waldek - szpital czeka.....

PS: w języku polskim nie ma czegoś takiego, jak "Tak że". Jest "Tak, że" lub "Także"

Pozdrawiam (szczerze życzę zdrowia psychicznego:)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-30 20:50:47
Autor: JoteR
"archiee" napisał:

w języku polskim nie ma czegoś takiego, jak "Tak że".

Mylisz się. Obecność przecinka zależy od kontekstu.

Jest "Tak, że" lub "Także"

Świetnie, że w końcu raczyłeś zauważyć subtelną różnicę między tymi zwrotami. Pozostaje tylko zacząć stosować tę nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Waldek - szpital czeka.....

Na schizofreników zmieniających codziennie tożsamość i imputujących tę przypadłość innym? Więc spiesz się, zanim enefzetowi skończą się limity.

Jacek Rylski

Data: 2010-11-30 20:21:16
Autor: archiee

OK Wygrałeś Waldek Jacek czy jak Ci tam FRAJERZE.

http://www.flickr.com/photos/villagemember/987251565/lightbox/

Swoją drogą gratuluje moderatorom!
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-12-03 11:26:47
Autor: blofeld77

Witam

na wstępie chciałem przeprosić Waldka że ośmielam się umieszczać kolejnego posta w sposób, który Pan Waldek kwestionuje i napiętnowuje, ale jak to mówią Anglicy, "I can live with that".

Teraz JoteR: proponuję odszukać w Słowniku języka polskiego definicję słowa także. "Także" może oznaczać "więc" i zapewne w tym sensie słowo to zostało użyte. I może zakończmy ten temat.

Teraz wracając do meritum: ja również otrzymałem telefon od UKE (Poznań). UKE wszczęło postępowanie w stosunku do ERY, ale ERA zignorowała temat i odesłała ich do właściciela numeru, firmy Teleaudio. WIęc teraz wszczęli postępowanie w stosunku do Teleaudio.
Jednocześnie otrzymałem odpowiedź na mojego maila do Teleaudio, cyt.:

"Witam

Z tego, co wiem serwis [Extrabingo] przestała działać, a firma Teleaudio wypowiedziała organizatorowi prowadzącemu stronę extra bingo numer.

Ale co do ustaleń dotyczących nadużycia nie dostałem żadnych informacji.
"

Extrabingo zwinęło manele i szukaj wiatru w polu. Kto tutaj jest sprawcą? ERA? Teleaudio? Extrabingo? Zapewne ERA zwali na Teleaudio, a Teleaudio na Extrabingo. A Extrabingo już skończyło swoją wspaniałą oszukańczą działalność i zapewne za chwile pod inną nazwą zrobi w bambuko kolejnych użytkowników telefonów. To może być każdy z nas obawiam się.

A jeśli chodzi o reklamację, którą złożyłem w Erze: bez odpowiedzi. Mają czas do 10.12. Zobaczymy, choć spodziewam się olewki.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-12-03 11:41:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Dec 2010 11:26:47 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

[...]

Daruj sobie, większość i tak już wie wystarczająco dobrze, że jesteś
idiotą.

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel

Data: 2010-12-03 12:45:58
Autor: Tomek

Użytkownik "blofeld77" <slauer@interia.pl> napisał w

Teraz JoteR: proponuję odszukać w Słowniku języka polskiego definicję słowa także. "Także" może oznaczać "więc" i zapewne w tym sensie słowo to zostało użyte. I może zakończmy ten temat.

Sprawdź sam jeszcze raz. Od zawsze słowo "także" oznaczało "rownież" bądź "też". Natomiast w Twoim przypadku chęć zastąpienia  partykuły "więc" innym wyrażeniem, powinni brzmieć " tak że" (osobno)

A teraz powinienneś skoroś taki wychowany, przeprosić JoteR-a i sam sie douczyć. Proponuję szybki kurs:
http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/

Data: 2010-12-03 13:08:53
Autor: JoteR
"blofeld77" napisał:

Teraz JoteR: proponuję odszukać w Słowniku języka polskiego definicję
słowa także.

Masz na myśli to? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=61651
To trafiłeś kulą w płot, chyba że nie rozumiesz tego, co czytasz. Może na początek coś łatwiejszego?http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/

"Także" może oznaczać "więc"

Nie może, CBDO. Jeśli już, to powinieneś użyć zwrotu "tak więc urząd" i nie ma co odwracać kota ogonem.

i zapewne w tym sensie słowo to zostało użyte.

Całkowicie błędnie, wypaczając sens wypowiedzi.
Zatem: który urząd jeszcze, skoro "także urząd"?

I może zakończmy ten temat.

Nie będzie zakończenia tematu na Twojej pokrętnej sofistyce. Ta dyskusja jest archiwizowana i ja sobie nie życzę, aby kiedyś następny językowy flejtuch wyciągnął tryumfalnie Twoją wypowiedź, używając jej jako argumentu. W Internecie funkcjonuje już wystarczająco dużo idiotyzmów, przytaczanych w dyskusjach jako jedynie słuszne prawdy objawione, żeby dokładać następny. Rzadko flejmuję do upadłego, ale to bezmyślne stosowanie zwrotu "także" już mi się przejadło *tak, że* nie odpuszczę tak łatwo. A że trafiło na Ciebie? Cóż, masz pecha. ;->

JoteR

Data: 2010-12-03 14:32:27
Autor: blofeld77

JoteR ,

niniejszym przepraszam za przytoczenie niesłusznej definicji słowa "także", mając jednocześnie nadzieję, że jako jeden z wielu prawidłowo zinterpretowałem sens użycia tegoż słowa.

Wystarczy czy opublikować w Gościu Niedzielnym?
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-12-03 17:13:37
Autor: JoteR
"blofeld77" napisał:

niniejszym przepraszam za przytoczenie niesłusznej definicji słowa "także",

Jako "wzrokowiec", dla którego takie kwiatki są szczególnie uciążliwe, dziękuę za obywatelską postawę.

mając jednocześnie nadzieję, że jako jeden z wielu prawidłowo
zinterpretowałem sens użycia tegoż słowa.

I znowu zaczynasz trollować? Tych "wielu" to właśnie ofiary niechlujstwa bądź nieuctwa rozmaitej maści dysmózgów, publikujących bez żenady swoje kalekie językowo wypociny i reagujących agresją na próbę zwrócenia im uwagi. Te ich ofiary, widząc po raz n-ty w allegrowo-internetowych wypocinach owo "także", "napewno", "na prawdę", "niewiem", "tranzakcja", wogóle" (o cięższych przypadkach już nie wspominając) same zaczynają tak pisać, myśląc, że tak trzeba. "Bo w Internecie tak piszą". A wszak dla wielu jest to jedyna forma lektury, innych źródeł pisanej polszczyzny praktycznie nie znają - bo i skąd? Z tej statystycznej jednej książki przeczytanej rocznie? I w ten sposób tworzy się syndrom "miliona much", nie dość, że żrących ten nawóz, to *także* roznoszących syfa po całej Sieci.

Wystarczy czy opublikować w Gościu Niedzielnym?

Wystarczy, że będzie w archiwum. *Tak, że* jak dla mnie - wystarczy, ale jeślić mało, to możesz to opublikować *także* w swoim ulubionym periodyku.

JoteR

Data: 2010-12-05 14:18:14
Autor: blofeld77

Jest i odpowiedź z Ery:

Szanowny Panie
Dziękuję za korespondencję, której wpływ odnotowaliśmy w dniu 10.11.2010. Wychodząc naprzeciw Pana oczekiwaniom pragnę zająć stanowisko w poruszonej kwestii.
Chciałabym poinformować, iż wnikliwie zapoznałam się z Pana pismem jak i rachunkiem szczegółowym wystawionym do faktury xxxx. Kwestionuje Pan opłatę za SMS&#8211;a specjalnego wysłanego pod numer 75550.
Pragnę raz jeszcze przekazać, iż numer ten należy do Firmy Teleaudio Sp. z o.o. mieszczącej się pod adresem Al. Jerozolimskie 81, w Warszawa, kod pocztowy 02-001, numer telefonu 222444022. Wszystkie zastrzeżenia i uwagi może Pan również przesłać pocztą elektroniczną na adres reklamację@teleaudio.pl. Zaznaczam również, iż Operator nie ma wpływu na to, komu właściciel numeru udostępnia dane uzyskane od Abonenta. Podkreślam, iż w opisanej przez Pana sytuacji Operator świadczy jedynie usługę wysyłania wiadomości.
Pragnę Pana zapewnić, że biorąc pod uwagę sposób rejestrowania połączeń telefonicznych oraz wysłanych wiadomości tekstowych (SMS), na wskazanym przez Pana rachunku szczegółowym nie stwierdziłam żadnych nieprawidłowości. Wszelkie połączenia zainicjowane z Pana karty SIM dotyczącej numeru 6xxxxxxxx oraz wysłane za jej pośrednictwem SMS-y, są odnotowywane przez cyfrowy system rejestrujący i znajdują się na rachunkach szczegółowych. Rachunki takie wraz z wyszczególnionymi połączeniami są zaś podstawą, w oparciu, o którą Operator nalicza opłaty według stawek znajdujących się Cenniku Numerów Premium dla Abonentów sieci Era.
Chciałabym również wyjaśnić, że szereg zastosowanych zabezpieczeń uniemożliwia rejestrowanie na Pana koncie połączeń innych Abonentów. Tym samym każdy rachunek szczegółowy jest odzwierciedleniem ilości wysłanych przez Pana wiadomości SMS. Zapewniam, iż wykluczone jest, aby na Pana rachunkach wykazane zostały połączenia lub SMS-y wykonane, z innej niż Pana, karty SIM. Jednocześnie pragnę przekazać, iż sieć Era nie świadczy usługi polegającej na udostępnianiu punktu BTS, który obsłużył wychodzącego SMS-a, którego Pan reklamuje.
Rozumiem, że odnotowany na rachunku SMS wysłany pod numer 75550 mógł Pana zaniepokoić, a jednocześnie stanowić duże zaskoczenie. Niemniej opłata za wysłaną wiadomość została naliczona prawidłowo. Tym samym nie mam podstaw do uznania Pana reklamacji za zasadną.
Mając jednak na uwadze Pana satysfakcję ze świadczonych przez nas usług jak również doceniając naszą dotychczasową współpracę postanowiłam w drodze jednostkowej decyzji anulować kwestionowaną przez Pana opłatę za rzeczonego SMS-a. Zwrot tej kwoty zostanie uwzględniony na fakturze z dnia 25.12.2010 w pozycji Rabaty, jako Rabat z dnia 05.12.2010.
Mam nadzieję, że podane informacje okazały się wyczerpujące i wyjaśniły zgłoszone przez Pana wątpliwości. __

czyli wielkie nic. Teleaudio też się wykręca, a właściciel "Extrabingo" zwinął manatki.

Jedno pozostaje nieznane: jakim cudem sms "wyszedł" z mojego telefonu, skoro go nigdy nie wysłałem. Dla mnie to niezła historia. Osobiście nie mam wątpliwości, że smsa nie wysyłałem, a operator twierdzi, że to niemożliwe aby sms został wysłany bez posiadania mojej karty sim. Myślę, że nigdy się nie dowiem, tak samo jaki i kupa innych poszkodowanych.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-10 09:22:51
Autor: blofeld77
play fresh sms premium którego_nigdy_ni

i sam z siebie wpisuje inne nicki?
A moze tego sms wysłało któreś z twoich innych wcieleń? -- Pozdrowienia, Waldek Godel
 Nie rozumiem tych twoich uszczypliwości. Jeśli masz coś merytorycznego do dodania to proszę.

Ja również zgłosiłem sprawę do UKE - delegatura poznańska. Zobaczymy, jaka będzie odpowiedź.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-11-09 21:55:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-09 21:50, blofeld77 pisze:

nie kumam - klikałem raz - a tu widzę, że mój post się powiela co jakiś czas.

   Niemalże jak premum SMS ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-02 09:36:15
Autor: Beny
[...]

Z tych screenow co zrobiles faktycznie wychodzi na to ze z twojego tel sms ten nie zostal wyslany, a pojedynczych wpisów w tych rejestrach nie mozna skasowac(tez mam telefon na s60v3). Dla operatora to nie jest dowod te screeny, mysle ze nic wiecej nie zdziałasz chociaz odwołanie od reklamacji mozna napisać, tak jak ktos wczesniej stwierdział dla zasady.

Pozdrawiam
Beny

Data: 2010-11-10 09:00:04
Autor:
play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
zgłaszałam tą samą sprawę poprzez reklamację w orange

ORANGE ją odrzucił

stwierdził że to jednak ja wysyłałam choć tego nie zrobiłąm

--

play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy