play nie działa

Data: 2009-12-07 23:36:24
Autor: wojciech mistura
play nie działa
play nie działa, play nie działa, play nie działa, play nie działa,
[...]

jak to dobrze nie miec telefonu!
na nieszczęście mam drugi - na szczęście nie w playu !

na reklamach witamy Was a po podpisaniu umowy.. Mamy Was!
jak do tej pory kilku osobom odradziłem tą sieć - może to za karę?

Data: 2009-12-08 13:03:59
Autor: W
play nie działa
wojciech mistura wystukał, co następuje:

[...]

Kurdę, no a u mnie jak na złość działa, zamień się! --

play nie działa