play porazka

Data: 2010-03-31 16:09:38
Autor: Szymon M
play porazka
Od jakiegoś tygodnia bramka sms play nie funkcjonuje. Pokazuje się komunikat że wiadomość wysłana poprawnie, natomiast sms przepada, nie ma go nawet w zakładce status wysłanych wiadomości. Zdarzają się przypadki, że wiadomości jednak dochodzą - jako nadawca widnieje wtedy 4 cyfrowy numer (wcześniej był numer telefonu właściciela konta). Chłopaki coś mieszają i jak to z playem bywa - coś się posypało.

Zauważyłem również że komunikat "wiadomość wysłana poprawnie" pokazuje się za każdym razem, nawet jeśli sms nie został wysłany z powodu braków środków na koncie (fresh). Ta bramka to jakaś porażka, nie dość że za każdy wysłany z niej sms trzeba płacić to jeszcze nie działa jak należy i często wprowadza w błąd użytkownika. Uważajcie.

Pozdro

Data: 2010-03-31 16:23:25
Autor: Tomek
play porazka

Użytkownik "Szymon M" <szymon_m_23k@noforspam.o2.pl> napisał

[...]

To ty płacisz za smsy w Play Fresh? Gratuluję. Jak to zrobiłeś? Bo chyba nie chcesz nam wmówić, że doładowujesz konto po 5pln i dlatego ci pobiera kasę. Zero w tym logiki.

Data: 2010-03-31 16:56:15
Autor: Szymon M
play porazka
W dniu 10-03-31 16:23, Tomek pisze:

[...]

pobiera kasÄ™. Zero w tym logiki.

Fresha używam tylko i wyłącznie do wysyłania smsów przez www. Główny numer mam w innej sieci. Nienawidzę pisać smsów na telefonie a 10h dziennie siedzę przy kompie, więc wygodne dla mnie było korzystanie z tej bramki. Nie opłaca mi się ładować tego numeru co miesiąc za 30zł więc czasami zdarzało mi się za smsy we freshu zapłacić. 9gr to nie jest zła cena.

Data: 2010-03-31 16:59:40
Autor: Liwiusz
play porazka
Szymon M pisze:

[...]

   Taki szczegół - do miesiÄ…ca darmowych smsów potrzeba 25zÅ‚ (5zÅ‚ daje 6 dni bezpÅ‚atnych SMSów).

--
Liwiusz

Data: 2010-03-31 20:51:22
Autor: Piotr M
play porazka
Dnia 31-03-2010 o 17:59:40 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisa³(a):

   Taki szczegó³ - do miesi±ca darmowych smsów potrzeba 25z³ (5z³ daje 6  dni bezp³atnych SMSów).

5 z³ 5 dni
10 z³ 10 dni
30 z³ 30 dni
50 z³ 50 dni

A nawet gdyby 5z³ dawa³o 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadzia³a, bo  czasy siê nie kumuluj±.

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
   - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-03-31 20:55:47
Autor: SDD
play porazka

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vaf3zwqy13q3bqpiotr-asus...
Dnia 31-03-2010 o 17:59:40 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisa³(a):

A nawet gdyby 5z³ dawa³o 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadzia³a, bo czasy siê nie kumuluj±.

Bez wiekszego znaczenia, mozna aktywowac jeden po drugim (niewykorzystana czesc zapewne przepadnie)
Ale pamietajmy tez o ilosci tych SMSow. Przy doladowaniu za 30 zl jest ich dwa razy wiecej niz przy 5 doladowaniach po 5 zl

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-31 21:08:35
Autor: Piotr M
play porazka
Dnia 31-03-2010 o 21:55:47 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa³(a):

Bez wiekszego znaczenia, mozna aktywowac jeden po drugim

A widzisz, ja siê przyzwyczai³em ¿e z pocz±tkiem miesi±ca "wyposa¿am" fona  we wszystko co trzeba i nie my¶lê. A to te¿ przez te promocje co trwaj± 30  dni lub do koñca miesi±ca kalendarzowego.

Data: 2010-04-01 20:30:06
Autor: tl
play porazka

U¿ytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp05ri$dr0$1news.onet.pl...

[...]

Przy aktywnym Programie Do³adowañ przy kumulacji 30 pln w miesi±cu dostaje siê uzupe³nienie do 1000 sms
oraz stan darmowy je¶li wcze¶niej wpisa³e¶ kod . I 30 min na stacjonarki.

Data: 2010-04-01 10:46:34
Autor: Liwiusz
play porazka
Piotr M pisze:
Dnia 31-03-2010 o 17:59:40 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa³(a):

   Taki szczegó³ - do miesi±ca darmowych smsów potrzeba 25z³ (5z³ daje 6 dni bezp³atnych SMSów).

5 z³ 5 dni

   6 dni.

10 z³ 10 dni

   11 dni

30 z³ 30 dni

   31 dni

50 z³ 50 dni

   51 dni.

Sprawd¼ sobie, a nie czytaj regulaminów. Pierwszy dzieñ nie zlicza siê do tej liczby. Za³adujesz za 5z³ w poniedzia³ek, to SMSy masz od do³adowania do soboty do pó³nocy.

A nawet gdyby 5z³ dawa³o 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadzia³a, bo czasy siê nie kumuluj±.

   Czy ³adowanie co 6 dni przerasta czyje¶ mo¿liwo¶ci?

--
Liwiusz

Data: 2010-04-01 08:13:35
Autor: basteku
play porazka
W dniu 2010-03-31 16:56, Szymon M pisze:
[...]

Sziedzac przy kompie mozna miec komore podlaczona do peceta i spokojnie uzywac jakiegos softu do wysylania sms'ow. Ja sam tez nienawidze wysylac sms'ow z telefonu, dlatego mam SE podlaczonego do MyPhoneExplorera i wysylam esemesy prawie jak wiadomosci na gg :)) MPE ma dodatkowo widzeta do Windy 7 i chyba Visty :) ..

Pozdr.
Bastek

play porazka