Data: 2010-08-17 01:11:51 | |
Autor: z | |
play- przedluzenie, pakiet 2x 240minut, przez tel i w salonie | |
"Micha���������������" pisze:
dzwonie na infolinie a tam, ze w salonie to pewnie maja stary regulamin, bo wcale tak nie jest:) jakas paranoja:) Ja w jednym z salonów dowiedziałem się że przy przedłużaniu umowy na rok bez tel. dostane rabat 50% na abonament (29->14 zł) a w dwóch innych że nie prawda. Szybko podpisywać i uciekać? :-) z |
|
Data: 2010-08-17 08:02:12 | |
Autor: Piotr M | |
play- przedluzenie, pakiet 2x 240minut, przez tel i w salonie | |
Dnia 17-08-2010 o 01:11:51 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
"Micha���������������" pisze: Pod warunkiem, że to co powiedziane, to też jest napisane ;D Oni wszyscy nieraz niewiedzą co mówią.. no nie wszyscy, ale mam na myśli "sprzedawców" z łapanki w jakiś dealerowniach. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-08-17 09:02:28 | |
Autor: z | |
play- przedluzenie, pakiet 2x 240minut, przez tel i w salonie | |
Piotr M pisze:
Pod warunkiem, że to co powiedziane, to też jest napisane ;DA jeśli ich wspaniały system nie zna nowego regulaminu i pozwoli takie coś podpisać to czy mogą się z tego wycofać. Szkoda mi czasu i zachodu na wykłócanie się. Przerabiał ktoś może takie manewry? z |
|
Data: 2010-08-17 09:12:49 | |
Autor: J.F. | |
play- przedluzenie, pakiet 2x 240minut, przez tel i w salonie | |
On Tue, 17 Aug 2010 09:02:28 +0200, z wrote:
A je¶li ich wspania³y system nie zna nowego regulaminu i pozwoli takie co¶ podpisaæ to czy mog± siê z tego wycofaæ. Teoretycznie moga - "nasz pracownik sie pomylil ...". O tyle im latwo pojdzie ze przeciez nic ci nie dali. Nie musza nawet nic uzasadniac, tylko "w zwiazku z likwidacja taryfy xxxx wypowiadamy dotychczasowe warunki swiadczenia uslug i od nastepnego miesiaca wprowadzamy nastepujace .... Abonentowi przysluguje prawo do wypowiedzenia umowy w ciagu 30 dni" Tylko ze raczej tego nie zrobia. Nie oplaca sie dla pojedynczego klienta. J. |
|