play rozmowy bez limitu (FIrma)

Data: 2011-08-25 11:40:40
Autor: AT
play rozmowy bez limitu (FIrma)
Dostałem oferte na firme z PLAY All INCLUSIVE VIP

za 225zl nielimitowane rozmowy z siecami gsm i stacjonarnymi w PL
100m na miedzynarodowe rozmowy
2GB danych na internet

Interesują mnie te rozmowy bez limitu, fakycznie nie ma limitu?

Wydzwaniam miesięcznie za 800zł z VOIPA
taka oferta ograniczylabymi koszta.

ale coś nie chce mi się wierzyć w te bez limity, czy to nie jest
jak w erze bezlimitu ale do 2000min :)

pozdrawiam

Data: 2011-08-25 11:50:46
Autor: AT
[...]

na stronie play tylko cos takiego znalazlem, ale to minimalnie drozej jak dostałem
ofertę

http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play-abonament/Firma-VIP/index.html

Data: 2011-08-25 12:31:34
Autor: Bydlę
On 2011-08-25 09:50:46 +0000, "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> said:

ale coś nie chce mi się wierzyć w te bez limity, czy to nie jest
jak w erze bezlimitu ale do 2000min :)

na stronie play tylko cos takiego znalazlem,

<http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_All_Inclusive_dla_Firm_01-04-2011.pdf>

Tu jest wszystko na ten temat...
(datą się nie przejmuj ;-))

--
Bydlę

Data: 2011-08-25 12:59:15
Autor: AT
[...]

ale nie widze tu oferty VIP za 225zł czy za 250zł

Data: 2011-08-25 20:14:02
Autor: Bydlę
On 2011-08-25 10:59:15 +0000, "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> said:

[...]

Ale jest informacja na temat jak Play rozumie za darmo do wszystkich.
Cena jest rzeczą drugorzędną, bo negocjowalną.

--
Bydlę

Data: 2011-08-26 13:31:46
Autor: Amir
play rozmowy bez limitu (FIrma)

ale nie widze tu oferty VIP za 225zł czy za 250zł

Ale jest informacja na temat jak Play rozumie za darmo do wszystkich.
Cena jest rzeczą drugorzędną, bo negocjowalną.

"W ramach usługi "Stan darmowy w Firmie Abonent otrzymuje pakiet 44 640 minut,

ktry moSe być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe i wideo na numery w

Sieci Telekomunikacyjnej P4 oraz na połączenia głosowe do wszystkich krajowych

sieci stacjonarnych (z wyłączeniem połączeń na numery specjalne wskazane w pkt. 5

Cennika Oferty Firma). "

rozumię  , ze to masz na myśli.

ale w ramach sieci P4 ? a co z innymi sieciami?

Data: 2011-08-26 14:07:25
Autor: Bydlę
On 2011-08-26 11:31:46 +0000, "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> said:

ale w ramach sieci P4 ? a co z innymi sieciami?

Później poszukam tej informacji.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-08-26 15:47:55
Autor: Amir
play rozmowy bez limitu (FIrma)

Później poszukam tej informacji.
:-)))

cos w play tez nie mogą sie okreslic konkretnie
a chcialbym kupic ale na 2 lata sie wiazac jak wyjdzie ze jednak
byl kruczek w tym to smole ich i wole voipa

Data: 2011-08-27 00:56:20
Autor: Bydlę
On 2011-08-26 13:47:55 +0000, "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> said:

Później poszukam tej informacji.
:-)))

cos w play tez nie mogą sie okreslic konkretnie

Ale na stronie jest jawnym tekstem zapisane - w regulaminie:

<http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_Firma.pdf>

I tam: Tabela nr 1a: Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe rozliczane w ramach Abonamentu w ofercie Firma VIP

--
Bydlę

Data: 2011-08-29 09:20:17
Autor: Amir
> [...]

I tam: Tabela nr 1a: Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe rozliczane w ramach Abonamentu w ofercie Firma VIP

Czyli zupełnie ma ma limitów i faktycznie jest bezpłatnie:

to zapis dla ciekawy, niemających chęci klikania:

"Krajowe połączenie wideo do wszystkich krajowych operatorów komórkowych (naliczanie sekundowe)  - 0 PLN / minuta "

a w regulamienie
stan darmowy w firmie: