play rozwiazanie umowy

Data: 2010-12-18 18:53:29
Autor: leon
play rozwiazanie umowy
Witam

Mam Play w abonamencie wraz z intenetem w komorce. Poniewaz czesto  przegladam grupy news zachcialo mi sie tez to robic  przez komorke. I tu  wyszedl problem. Mianowicie Play mimo dostarczania sieci nie jest  zarejestrowany w zadnym serwerze news. Zadalem pytanie technicze przez  infolinie i dzisiaj zadzwonili z informacja iz czegos tagiego nie  obsluguja. Mily pan tweirdzil ze moge przegladac z poziomu przegladarki.  Tylko, ze kazde takie zabieralo limitowany transfer.,

Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby  powodem do zerwania umowy z winy operatora.

leon

Data: 2010-12-18 13:01:18
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"leon" <leon@gdziesdaleko.pl> wrote in message news:op.vnw7zfnqvha6eukomp-kompkomp.telgam.pl...
[...]

Przecież udostępniają Ci usługę połączenia z internetem...
A że nie dokładnie taką jaką Ty chcesz mieć? To co...
Czy w umowie masz napisane że będą obsługiwać protokół nntp?
Pewnie nie...

Ale przypatrzmy się na problem inaczej - czemu nie zarejestrujesz
sobie konta na którymś z serwerów niusowych, np. gazeta.pl lub
onet.pl i potem nie skonfigurujesz sobie w telefonie klienta newsów
pracującego w protokole nntp? Ja używam polskich serwerów
niusowych łącząc się z USA i jestem pewny że mój ISP nie jest
"zajestrowany" na gazecie.pl ani na onet.pl co nie przeszkadza mi
to łączyć się z tymi serwerami.

A więc przestań się żalić i ustaw sobie dobrze telefon...

p..s jakiego klienta niusów używasz w telefonie i co to za telefon?

Data: 2010-12-20 08:26:34
Autor: niusy.pl
play rozwiazanie umowy

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

[...]

To źle. Powinieneś korzystać z najbliższego serwera. Zmień to szybko :-)

Data: 2010-12-26 17:13:40
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ien0fc$qsu$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Podaj mi proszę adres bliższego serwera co ma polskie grupy dyskusyjne...

Data: 2010-12-27 20:50:54
Autor: niusy.pl
play rozwiazanie umowy

[...]

Pszemol ... o ile kojarzę było o korzystaniu w Polsce.

Data: 2010-12-27 20:54:20
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ifaqn0$3mh$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Skrytykowałeś mnie, że pisząc z USA na polskojęzyczne grupy
używam polskiego, dalekiego serwera. Po co to zrobiłeś?
Czy to miało być śmieszne?

Data: 2010-12-28 21:08:31
Autor: niusy.pl
play rozwiazanie umowy

[...]

Napisałem, że twoje korzystanie z USA ma się nijak do korzystania w Polsce, gdzie należałoby korzystać z najbliższego po sieci serwera.

Data: 2010-12-28 14:56:11
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ifdhh8$ne6$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

???

Nie wiem o co Ci chodzi...

Ja natomiast napisałem mu, że radzę sobie wyśmienicie mimo iż
mój ISP też nie ma serwera niusów i nie wpadło mi nawet do głowy
rozwiązywać umowy o świadczenie usług internetowych z tak
błahego powodu. Skoro ja byłem w stanie pokonać te bariery to
i on sobie poradzi, i o to mi chodziło.

Data: 2010-12-28 22:23:44
Autor: pyton
play rozwiazanie umowy
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ifctqa.508.0poczta.onet.pl...
Ja natomiast napisałem mu, że radzę sobie wyśmienicie mimo iż
mój ISP też nie ma serwera niusów i nie wpadło mi nawet do głowy

ma albo miał
http://www.broadbandreports.com/faq/5535
natomiast polbox.com już od dawna nie istnieje

Data: 2010-12-28 17:10:06
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"pyton" <pyt@on.no> wrote in message news:ifdkh6$9l2$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie ma polskich grup, o tym pisałem wcześniej.

natomiast polbox.com już od dawna nie istnieje

Nie widzę problemu. A TY?

Data: 2010-12-29 15:47:12
Autor: pyton
play rozwiazanie umowy
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ifd5le.4o8.0poczta.onet.pl...
[...]

To męcz operatora żeby je dodał i korzystaj z serwera.

Data: 2010-12-29 10:39:12
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"pyton" <pyt@on.no> wrote in message news:iffhlm$cp6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale po co skoro jest multum innych serwerów?
Możesz mi to wytłumaczyć?

Data: 2010-12-30 16:09:03
Autor: niusy.pl
play rozwiazanie umowy

[...]

No właśnie w twoim wypadku nie bardzo jest sens, ale w Polsce jak najbardziej tak

Data: 2011-03-08 12:52:25
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ifi7aj$816$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Nie widzę różnicy. Jest jakiś osobny, izolowany, polski internet?

Data: 2011-03-09 12:06:35
Autor: niusy.pl
play rozwiazanie umowy

[...]

Ty masz głowę izolowaną

Data: 2011-03-09 14:30:44
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:il7mvu$1vp$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No toś się wysilił na dowcip... gratulacje.

Data: 2010-12-28 21:50:58
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
play rozwiazanie umowy
On 12/28/2010 09:08 PM, niusy.pl wrote:

[...]

Najbliższego geograficznie, z najkrótszym pingiem czy osiągalny w najmniejszej ilości hopów?

M.

Data: 2010-12-29 07:15:36
Autor: Pszemol
play rozwiazanie umowy
""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> wrote in message news:ifdiji$f4r$1news.onet.pl...
[...]

:-) Otóż to... W jakiej metryce kolega próbuje mierzyć tą odległość?

Data: 2010-12-18 19:58:38
Autor: Piotr M
play rozwiazanie umowy
W dniu 18 gru 2010 18:53, leon pisze:
Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby
powodem do zerwania umowy z winy operatora.

Da się, da. Już nie pamiętam z jakiego serwera korzystałem, ale idzie bez problemu. Na pewni któryś z tych ;P musisz popróbować, chyba że ktoś tu podpowie..

http://www.killfile.pl/nntpservers.html

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-12-18 20:11:57
Autor: kuba
play rozwiazanie umowy
W dniu 2010-12-18 18:53, leon pisze:

[...]

Play fresh, czasami korzystam. Serwer news onet pl

Data: 2010-12-18 20:16:31
Autor: Wemif
play rozwiazanie umowy
leon <leon@gdziesdaleko.pl> wrote:

Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby  powodem do zerwania umowy z winy operatora.

Nie. Zarejestruj sie np. na gazeta.pl, loguj sie do ich serwera
news loginem i haslem do zalozonego u nich konta.

a.

play rozwiazanie umowy