play - sms o nieodebranych - jak wylaczyc?

Data: 2009-10-25 18:29:09
Autor: Wemif
play - sms o nieodebranych - jak wylaczyc?
Play Fresh. Jak wyłączyć powiadamianie sms o tym, że gdy byłem
poza zasięgiem ktoś próbował się połączyć? Pocztę już wyłączyłem
przez ##002#

a.

Data: 2009-10-25 22:49:48
Autor: Maciej Muran
play - sms o nieodebranych - jak wylaczyc?
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał
Play Fresh. Jak wyłączyć powiadamianie sms o tym, że gdy byłem
poza zasięgiem ktoś próbował się połączyć? Pocztę już wyłączyłem
przez ##002#

Mam niejasne wrażenie, że jest to ściśle związane z usługą "Już w zasięgu", którą wyłączyć może tylko BOK. Sprawdziłem - tak to właśnie działa :)

Maciek.

Data: 2009-10-25 22:31:19
Autor: Wemif
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> wrote:

Mam niejasne wrażenie, że jest to ściśle związane z usługą "Już w zasięgu", którą wyłączyć może tylko BOK. Sprawdziłem - tak to właśnie działa :)

Dzięki, nie mogłem znaleźć jak to się nazywa w Playu.
a.

play - sms o nieodebranych - jak wylaczyc?