play zakup przez internet lub infolinię

Data: 2013-01-03 15:28:26
Autor: AT
play zakup przez internet lub infolinię
Mam w play
opcje 12 miesięcy za 34zł 550min do wszystkich sieci i bezpłatne w platy
(miało być 39zł ale pierdyknęli się z umowa i była na czas nieoznaczony zmienili mi ją na 12 miesięcy dając cene 34zł
następnie
mam
opcja 12miesięcy 29zł 180min bezpłatne w play
trzeci numer chciałem przenieśc i odmowili mi w sklepie online
hciałem opcje 12miesięcy 550min i bezpłatnie w play

podjęłem probe realizacji przeniesienia numer przez infolinię, koles najpierw zaproponował mi to zaczęliśmy działać nagle prosił o ciszę co chwilę i przepraszał,  ze tak długo i tak z 20min, po dłuższej ciszy przeprasza jąkać się zaczal i mówi ze on nie może tego mi sprzedać bo nie ma narzędzi, miesiąc wcześniej miał narzędzia :)

o co tu chodzi?

play często mnie zaskakuje niekompetencją, ale jest najtańszy i nie odpuszczam :)

powiedział mi konsultant, zebym może udał się do salonu.

pozdrawiam
AT

play zakup przez internet lub infolinię