play24 - awaria

Data: 2012-03-21 17:45:46
Autor: MIX-NET
play24 - awaria
Ma ktos problemu z logowaniem do play24?
Mam 3 numery i na zadnym nie dziala logowanie. Tak jakbym zapomnial hasla. Ale przy probie zmienienia hasla rowniez wybija
"niepoprawny email lub numer telefonu". To jest juz oczywiscie bzdura. W BOK nic mi na ten temat nie potrafili powiedziec. Rece mi opadaja.

MIX-NET

Data: 2012-03-21 19:14:36
Autor: ALEX MR
play24 - awaria
W dniu Ĺšr 21 03 2012 17:45, MIX-NET pisze:
Ma ktos problemu z logowaniem do play24?

Najmniejszych.

Mam 3 numery i na zadnym nie dziala logowanie.

Wszystkie 3 sprawdziłem.

Rece mi opadaja.

To tak jak mi. Co widzę jakiś tekst o niedziałającym play, sprawdzam i wszystko mi działa. Zgroza.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-21 22:06:10
Autor: Grzexs
play24 - awaria
Ma ktos problemu z logowaniem do play24?

Żadnych problemów.

--
Grzexs

Data: 2012-03-22 14:01:49
Autor: MIX-NET
play24 - awaria

Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkd0jp$ngt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Juz wiem co bylo. Po roku czasu dobralem w play trzeci numerek. Dostawalem 2 faktury. Ktos z BOK zadzwonil do mnie czy nie chcialbym zrobic konsolidacji uslug, tak zeby byly na jednej fakturze. Zgodzilem sie. O tym, ze przez to wygasna mi wszystkie hasla do play24 i o tym ze moge sie pozegnac z historia polaczen i faktur na play24 tego juz nikt nie powiedzial. Tak, ze jak zalezy konus na histori polaczen, a bedzie chcial robic konsolidacje uslug, to niech sie dobrze zastanowi.

MIX-NET

Data: 2012-03-22 15:31:26
Autor: jadry¶
play24 - awaria
W dniu 2012-03-22 14:01, MIX-NET pisze:

[...]

Jeste¶ pewny że o to chodziło? Bo ja kilka dni temu też nie mogłem się zalogować na Play24. A mam tylko jeden numer u nich.

Data: 2012-03-22 20:53:14
Autor: MIX-NET
play24 - awaria

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jkfd42$v5j$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-22 14:01, MIX-NET pisze:

Jeste¶ pewny że o to chodziło? Bo ja kilka dni temu też nie mogłem się zalogować na Play24. A mam tylko jeden numer u nich.

Tak mi powiedzieli.......

MIX-NET

Data: 2012-03-22 21:21:28
Autor: jadry¶
play24 - awaria
W dniu 2012-03-22 20:53, MIX-NET pisze:
[...]

Oni co¶ kręc± w tych wyja¶nieniach.. Ja jeszcze niedawno nie mogłem wysyłać mms-ów, zgłosiłem to na Play24. Oddzwonił konsultant i powiadomił mnie że sprawdz± pobliski nadajnik. Po 2 dniach na Play24 dostałem odpowiedĽ że niedziałaj±ca usługa wysyłania mms-ów to nie ich wina że u nich wszystko jest w porz±dku i to u mnie musi być problem, a jednak po tej interwencji z wysyłaniem mms-ów nie mam już żadnych problemów.

play24 - awaria