play24 - leży od początku roku?

Data: 2010-01-02 17:49:52
Autor: Tomaszek
play24 - leży od początku roku?
Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-02 17:30:16
Autor: W
play24 - leży od początku roku?
Tomaszek wystukał, co następuje:

Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)

To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

Data: 2010-01-02 22:37:33
Autor: SPTRA_WAW
play24 - leży od początku roku?
To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

jk

Data: 2010-01-03 07:45:55
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-02 22:37, SPTRA_WAW pisze:
To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

Nie, to jest problem P4+10;) To jest przecież inna telefonia komórkowa.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-02 17:51:11
Autor: SPTRA_WAW
play24 - leży od początku roku?
Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo

dzis leży napewno

jk

Data: 2010-01-02 19:53:03
Autor: Valdi
play24 - leży od początku roku?
"SPTRA_WAW" news:hhntie$pp3$1news.onet.pl

> Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo

dzis leży napewno

*111# też zaliczyła zgon.

Nawet na blogplay.eu o tym notka autor zrobił. Mr. Gruszka odsypia sylwestra
jak widać i na oficjalnym żadnych info.

Data: 2010-01-03 07:51:34
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-02 19:53, Valdi pisze:
*111# też zaliczyła zgon.

Nawet na blogplay.eu o tym notka autor zrobił. Mr. Gruszka odsypia sylwestra
jak widać i na oficjalnym żadnych info.

To znaczy, że naładować konta, sprawdzić stanu pakietów/minut/MB też nie można. Super.

Data: 2010-01-03 08:21:25
Autor: W
[...]

Z pakietami mógłbym się zgodzić, ale czmu twierdzisz że nie można doładować konta? Jak nie doladowania.playmobile.pl (dzila!) to przecież jest bank...

(a pakiety można od biedy sprawdzić krotkimi kodami, te u mnie dzialaja bez problemu ;] )

Data: 2010-01-03 10:18:52
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 09:21, W pisze:
Z pakietami mógłbym się zgodzić, ale czmu twierdzisz że nie można doładować
konta? Jak nie doladowania.playmobile.pl (dzila!) to przecież jest bank...

A to jak system padł, to przyjmą Ci takie doładowanie?

(a pakiety można od biedy sprawdzić krotkimi kodami, te u mnie dzialaja bez
problemu ;] )

Ano widzisz, bo u Ciebie działają. A u mnie klops.

Data: 2010-01-03 11:56:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-03 10:18, Tomaszek wrote:
W dniu 2010-01-03 09:21, W pisze:
[...]

Utożsamianie sysemu bilingowego z aplikacją kliencką na wuwuwu jest dużym uproszczeniem :-)

Działało i doładowanie, i zamawianie pakietów, i sprawdzanie ich stanu.

No to miałeś problem.

Data: 2010-01-03 17:58:35
Autor: W

W dniu 2010-01-03 09:21, W pisze:
[...]

Poszło, całkiem szybko, i nawet praktycznie od razu dostałem bonus, ładowane jakoś 30 grunia (środek problemówz play24)

(a pakiety można od biedy sprawdzić krotkimi kodami, te u mnie
dzialaja bez problemu ;] )
Ano widzisz, bo u Ciebie działają. A u mnie klops.

Zresetuj telefon ;)

Data: 2010-01-03 19:14:36
Autor: Tomaszek
play24 - leży od początku roku?
W dniu 2010-01-03 18:58, W pisze:
Zresetuj telefon ;)

Karciocha siedzi w modemie HSDPA;) A zresztą poczekam do jutra, pewno naprawią;)

Chciałem zerknąć ile mi zostało z pakietu do końca;) Najwyżej rozłączy net i się już nie połączy. Na koncie poza wykupionym pakietem zostało 7gr, więc nawet nie zacznie brać kolejnej paczki danych jak się pakiet skończy;)

Data: 2010-01-04 10:37:22
Autor: MSline
play24 - leży od początku roku?
baza leży ;)
administrator trzezwieje ;-)

Marcin
www.foto.msline.pl - Fotografia ślubna, okolicznościowa - luźne myśli
www.msline.pl - portal sztuki wszelakiej - sprzedaj kup pokaż - portal ślubno weselny

-- _____________________________| TOMASZEK |____________________________

Data: 2010-01-03 11:11:57
Autor: Valdi
play24 - leży od początku roku?
"Tomaszek" news:hhpetk$o60$1news.onet.pl

To znaczy, że naładować konta, sprawdzić stanu pakietów/minut/MB też nie
można. Super.

Można.

Data: 2010-01-03 11:11:13
Autor: Valdi
play24 - leży od początku roku?
"Piotrek" news:hho5ei$dpt$1news.onet.pl

[ciach]

Działa - przynajmniej u mnie. Pakiet udało mi się zakupić :)

Data: 2010-01-02 18:28:53
Autor: berloo
play24 - leży od początku roku?
2.01.2010 17:49 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> w wiadomości
<news:hhntfc$pin$1news.onet.pl> napisał(a):

Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)

Ano nie działa. Jeśli wierzyć komentarzom na blogu rzecznika Play, to
problem trwa już czwarty dzień.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-01-04 00:30:36
Autor: SPTRA_WAW
play24 - leży od początku roku? MATKO-RUSZYŁ
MATKO-RUSZYŁ

Data: 2010-01-04 15:06:57
Autor: Tomaszek
play24 - leży od początku roku? MATKO- RUSZYŁ
W dniu 2010-01-04 00:30, SPTRA_WAW pisze:
MATKO-RUSZYŁ

Ja włażę od godziny i nadal leży. Jak zawsze po kilku minutach: błąd 503. Próbowałem zarówno z samego Playa, jak i z domowego internetu ( Aster )

Data: 2010-01-04 15:11:21
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-04 15:06, Tomaszek pisze:
[...]

Zwracam honor, poszło, po 7 minutach pojawiła się informacja z mojego konta;)