play24 - leży od początku roku?

Data: 2010-01-02 17:30:16
Autor: W
play24 - leży od początku roku?
Tomaszek wystukał, co następuje:

Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)

To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

Data: 2010-01-02 22:37:33
Autor: SPTRA_WAW
play24 - leży od początku roku?
To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

jk

Data: 2010-01-03 07:45:55
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-02 22:37, SPTRA_WAW pisze:
To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

Nie, to jest problem P4+10;) To jest przecież inna telefonia komórkowa.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

play24 - leży od początku roku?