plazma 42 full hd

Data: 2009-03-13 13:57:44
Autor: Pan Peresada
plazma 42 full hd
Hej

Jestem w przededniu zakupu plazmy 42 cale full hd.

Tylko nie wiem jakiej :)

Po lekturze grupy widze, ze dobra opinia cieszy sie panasonic.
z serii viera.

Moje wymagania to full hd (bede wyswietlac duzo zdjec), a wielkosc to jakies
42 cale (odleglosc od oczy 2.5 metra).

Sygnal cyfrowy z kablowki.

Poleccie cos do 3tysiecy zl zeby nie kupic jakiegos g**** bo pieniadze
na ten tv zbieralem dosc dlugo. i nie stac mnie na przegrana.

Dzieki!

Data: 2009-03-13 20:17:37
Autor: glang
plazma 42 full hd
[...]

bylo na grupie jakies 2 miech temu.
Panasonic TH-42PZ8ES ale widze ze cos ostatnio strasznie podrozal. byl za okolo 2600
pzdr
GL

Data: 2009-03-14 18:04:53
Autor: Pan Peresada
plazma 42 full hd
"glang" <glang@o2222222.pl> napisał(a):

bylo na grupie jakies 2 miech temu.

Dzieki, poszukam

Panasonic TH-42PZ8ES ale widze ze cos ostatnio strasznie podrozal. byl za okolo 2600

Tego modelu jakos nie moge znalezc na stronie Panasonica.
Jakos sie nie przyznaja do niego :)
Bo chcialem poszukac informacji o max,.poborze pradu.
Interesuje mnie tez, czy ten model ma jakies halasujace wiatraki
oraz jak szybko wyswietla zdjecia z karty
(zakladajac, ze karta nie jest ograniczeniem, a zdjecia mam
na mysli prosto z cyfrowki)

Jesli szybkosc wyswietlania mialaby byc taka jak z odtwarzaczy DVD,
to porazka.

Data: 2009-03-14 15:26:09
Autor: Big Jack
plazma 42 full hd
W wiadomosci:
uzytkownik *Pan Peresada* napisal(a):

Poleccie cos do 3tysiecy zl zeby nie kupic jakiegos g**** bo pieniadze
na ten tv zbieralem dosc dlugo. i nie stac mnie na przegrana.

Pewnie juz pózno, ale ja bym radzil wstrzymac sie z zakupem do czasu skrystalizowania koncepcji DVB-T. Bo kupisz sobie TV z MPEG2 albo i bez, a byc moze wprowadzone zostanie MPEG4. I w skrajnym przypadku trzeba bedzie obok TV postawic dodatkowa skrzynke :/ Albo od razu kupic z MPEG4, tylko oferta takich odbiorników jest chyba raczej waska.

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-14 18:00:31
Autor: Pan Peresada
plazma 42 full hd
"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał(a):

[...]

Dziekuje za uwage, ale ten problem raczej nie bedzie mnie dotyczyl,
poniewaz sygnal bedzie co najmniej  z kablowki.

Data: 2009-03-14 17:39:15
Autor: Jacek Osiecki
plazma 42 full hd
Dnia Sat, 14 Mar 2009 18:00:31 +0100, Pan Peresada napisał(a):
[...]

A inna sprawa, że ja np. mam UPC a i tak bym pewnie myślał o tv z mpeg4 -
choćby po to by mieć TVP HD które w UPC pewnie nigdy nie zagości :)
A jeszcze inna sprawa to absurdalnie wysokie ceny telewizorów z MPEG4, co
sprawi że jednak kupię bez DVB-T... :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-15 09:40:08
Autor: Big Jack
plazma 42 full hd
W wiadomości:
użytkownik *Pan Peresada* napisał(a):

Dziekuje za uwage, ale ten problem raczej nie bedzie mnie dotyczyl,
poniewaz sygnal bedzie co najmniej  z kablowki.

W kablówce też może być MPEG4

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-19 21:07:58
Autor: jerzu
plazma 42 full hd
On Sun, 15 Mar 2009 09:40:08 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

W kablówce też może być MPEG4

W kablówce jest inna modulacja - nazywa się toto DVB-C. A telewizory z
tunerem DVB-C to naprawdę rzadkość.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-20 09:22:38
Autor: Big Jack
plazma 42 full hd
W wiadomości:
użytkownik *jerzu* napisał(a):

W kablówce też może być MPEG4

W kablówce jest inna modulacja - nazywa się toto DVB-C. A telewizory z
tunerem DVB-C to naprawdę rzadkość.

Czyli znakomita większość amatorów telewizji cyfrowej z kablówki jest skazana na STB? Porażka :/

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-14 19:57:37
Autor: zorby
plazma 42 full hd
z Panasonica cos wybierz, innej plazmy nie kupuj - to najlepszy wybór
polecil bym ci moja ale mam tylko hd ready :) ale obraz nie do porównania z LCD

Data: 2009-03-15 09:21:48
Autor: Big Jack
plazma 42 full hd
W wiadomosci:
uzytkownik *zorby* napisal(a):

z Panasonica cos wybierz, innej plazmy nie kupuj - to najlepszy wybór

Panasonic to dobry wybór, ale lepszym bylby Pioneer (i niestety duzo drozszym)

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-15 21:08:29
Autor: Pan Peresada
plazma 42 full hd
"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał(a):

Panasonic to dobry wybór, ale lepszym bylby Pioneer (i niestety duzo drozszym)

Lepszym pewnie tak, tyle, ze Pioneer wycofuje sie od marca
z produkcji plasm.

A co do modelu poleconego przez glang'a.
Opinie ma rzeczywiscie niezle, ale wystepuuje tylko w kolorze
szarym  i ma 2 hdmi. O ile to drugie jest do przelkniecia,
o tyle szarosc przy moim pozostalym sprzecie audio - juz nie :-(
Szukam wiec dalej.

Data: 2009-03-16 09:34:10
Autor: Big Jack
plazma 42 full hd
W wiadomości:
użytkownik *Pan Peresada* napisał(a):

Lepszym pewnie tak, tyle, ze Pioneer wycofuje sie od marca
z produkcji plasm.

Deklaracja o wycofaniu się z produkcji nie pogarsza jakości telewizorów już wyprodukowanych i _jeszcze_ dostępnych.

--
 Big Jack
         //////

plazma 42 full hd