plecak Senterlan Adventure 40

Data: 2015-01-28 22:52:05
Autor: Titus Atomicus
plecak Senterlan Adventure 40
Witam,
Szukajac nastepcy mojego FN Bergena 40 natknalem sie na cos takiego:
<http://www.sklep-presto.pl/product-pol-37014-Plecak-trekkingowy-Adventur
e-40-Senterlan.html>

Czy ktos widzial to z bliska albo uzywa/l?
W plecaku nie podobaja mu sie szelki (brak odciagow) no i pas biodrowy troche za anemiczny.
No i czy ten plecak faktycznie ma te 40l?
A jak z jakoscia wykonania?

Co to w ogole za firma ten Senterlan?
Ma jakis adres?

Data: 2015-01-29 22:41:11
Autor: silvio balconetti

http://www.made-in-china.com/showroom/jx2011
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-01-30 01:40:28
Autor: Titus Atomicus
plecak Senterlan Adventure 40
In article <civnnnF3995U1@mid.individual.net>,
 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> troche za anemiczny.
> No i czy ten plecak faktycznie ma te 40l?

O, dzieki.
W jednym sklepie internetowym przekonywali mnie ze to polska firma.
No, ale coz - sa Chinczycy i Chinczycy.
Swoja droga, bo zakupie Karrimora Urban 30 juz mni nic nie zadziwi ( w sensie jakosci wykonania).
A ktos uzywal tych Senterlanow?
--
TA

Data: 2015-05-09 15:32:58
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> troche za anemiczny.
> No i czy ten plecak faktycznie ma te 40l?

No i skonczyla sie 'marka'. Plecaki jeszcze na allegro sie widuje, ale wciaz nie doczekaly sie zadnej wiarygodnej recenzji w sieci.
--
TA

Data: 2020-05-07 06:37:56
Autor: mamtamto
plecak Senterlan Adventure 40
Odp. po wielu latach, ale: szkoda, że Senterln się skończył. Choć to chińczyk, to o ich plecaku Adventure 45+5 będę już zawsze mówić tylko w superlatywach. Wyciorany na wszystkie sposoby przez dekadę, po najwyższych Tatrach (pol., słow.), Beskidy, Bieszczady, schroniska, od chmurką, 2zimowe sezony że sprzętem w Wysokich Tatrach, itp. Po tym wszystkim na plecaku zostały ślady suchego błota do wytrzepania :) nieco wygnieciony pas biodrowy i szelki. Reszta prawie jak nowa. Niezwykle funkcjonalny, pakowany, przytroczyć można wszystko,w każdą pogodę. Plecak nie do zajechania, jakość wykonania b.wysoka, w wielu markowych plecakach takiej trudno szukać. Szkoda, że produkcja zakończona, bo takiej chińszczyzny, moglibyśmy sobie tylko życzyć.

plecak Senterlan Adventure 40