pleciona os³ona tylnego kola na blotnik u = pytanie

Data: 2009-10-09 09:26:33
Autor: kleju
pleciona os³ona tylnego kola na blotnik u = pytanie
Mam takie pytanie. Restauruje sobie stary rower z lat 50. Na tylnym blotniku ma nawiercone kilkanascie dziurek ktore byly czyms w rodzaju stelaza do plecionki, ktora jednoczesnie byla oslona tylnego kola z boku. Szukam jakiegos zdjecia jak taka plecionka mogla by wygladac bo mialbym ochote ja sobie odtworzyc
pozdrawiam
Kleju

Data: 2009-10-09 19:01:30
Autor: Adrian S.
kleju wrote:

[...]

 ja widzia³em co¶ takiego w damce (to zapobiega wciaganiu r±bka sukienki
je¶li rowerzystka w takow± jest ubrana) i te druty czy sznureczki sz³y
prosto od okolic haka do otworka w b³otniku.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-10 23:26:46
Autor: Kasuj
pleciona os³ona tylnego kola na blotniku = pytanie

U¿ytkownik "Adrian S." <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hanq7v$es2$1inews.gazeta.pl...

ja widzia³em co¶ takiego w damce (to zapobiega wciaganiu r±bka sukienki
je¶li rowerzystka w takow± jest ubrana) i te druty czy sznureczki sz³y
prosto od okolic haka do otworka w b³otniku.

Owszem, takie os³ony wystêpowa³y na "damkach" [wy³±cznie - bo zgodnie ze wspomnianym przeznaczeniem (no mo¿e w Szkocji by³y bardziej rozpowszechnione)], ale ja pamiêtam ¿e to by³y ozdobne, kolorowe "a¿ury" - wygl±daj±ce jakby by³y wykonane szyde³kiem. Bardzo kobiece to by³o...

- pzdr

Data: 2009-10-11 09:42:20
Autor: Adrian S.
Kasuj wrote:

[...]

 A ju¿ chyba kojarzê. Proponujê koledze monitorowaæ allegro, zw³aszcza dzia³
z holendrami :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-11 08:03:35
Autor: Wojtek Paszkowski
"kleju" <pk@pro.onet.pl> wrote in message news:hamoj7$kk5$1news.onet.pl...

[...]

http://picasaweb.google.com/wpaszk/VariaII#5391218756798516658

pozdr

pleciona os³ona tylnego kola na blotnik u = pytanie