pleśń

Data: 2013-12-14 12:43:36
Autor: inny punkt siedzenia...
pleśń
po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie gdybanie...

wygląda to tak:
http://zsyp.eu/smieci/plesn.JPG

Data: 2013-12-14 14:27:56
Autor: Irokez
pleśń
W dniu 2013-12-14 12:43, inny punkt siedzenia... pisze:
[...]

Jak pleśń to wiadomo -zimno i wilgotno
Trzeba suszyć a zarodniki grzyba zwalczyć.
Na ściany jest doskonałe SAVO, ale jak tapicerka to zniesie to musiałbyś zrobić test w mało widocznym miejscu.

Data: 2013-12-14 14:52:28
Autor: uzytkownik
pleśń
Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:l8hg9j$79r$1node2.news.atman.pl...

[...]

Pytanie podstawowe czy są problemy z parą na szybach?
Jeżeli jest to pleśń to jest to efekt zbyt dużej wilgotności wewnątrz i brak wentylacji.
Brak wentylacji może być spowodowany zamknięciem dopływu świeżego powietrza do kabiny przy pomocy przełącznika obiegu powitrza (zamknięty/otwarty). Może też być spowodowany zapchaniem filtrów powietrza.
Ponadto sama wilgoć może być spowodawana na skutek zamoczenia wykładziny na podłodze.
Zaś źródłem zamoczenia wykładziny mogą być dziury w podwoziu, podtopieniem samochodu lub zamoczeniem podczas prania wykłądziny czy tapicerki.

Data: 2013-12-14 14:56:21
Autor: Big Jack
pleśń
W wiadomości
*inny punkt siedzenia...* napisał(-a):

[...]

Rozumiem, że nowe to ono jest dla Ciebie, bo w przeciwnym razie pytałbyś producenta/dealiera. Ja, to co się da usunąłbym mechanicznie i zafundował mocne ozonowanie wnętrza. O suszeniu to chyba nawet nie trzeba wspominać ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-12-14 15:25:23
Autor: Irokez
pleśń
W dniu 2013-12-14 14:56, Big Jack pisze:

[...]

No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało to auto.

Data: 2013-12-16 10:32:52
Autor: Marcin N
pleśń
W dniu 2013-12-14 15:25, Irokez pisze:

No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało
to auto.

Co to za słowo "zciągnął"? Pisze się tak, jak się słyszy: ściągnął.

Podobnie: ścisnął, spisał, itp.

--
MN

Data: 2013-12-17 19:56:53
Autor: Irokez
pleśń
W dniu 2013-12-16 10:32, Marcin N pisze:
Co to za słowo "zciągnął"? Pisze się tak, jak się słyszy: ściągnął.

Podobnie: ścisnął, spisał, itp.

Wybacz, nigdy z gramatyki dobry nie byłem i z pośpiechu jak nie patrzę to walę byki.
Akurat tutaj nie zdążyłem poprawić co sugerowało sprawdzanie pisowni. Następnym razem poprawię się :)

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2013-12-14 16:57:23
Autor: inny punkt siedzenia...
pleśń
na allegro same środki do klimatyzacji, można zastosować?

Data: 2013-12-14 18:05:53
Autor: Slavekk
pleďż˝
[...]

Na tym zdjęciu to wcale na pleśń nie wygląda (głownie przez małą rozdzielczość - w ogóle mało co widać)
raczej na talk który wysypuje się ze szczelin uszczelek.

Slavekk

Data: 2013-12-14 18:22:33
Autor: pbanasik
pleśń

[...]

Gdzie to nowe auto ? To stary grat, więc pleśń nie powinna dziwić. Nie wiadomo jak poprzedni właściciel traktował swój pojazd ?

Pozdrawiam
Pawik

Data: 2013-12-15 19:01:34
Autor: Dawid
pleśń
[...]

To typowe auto po zalaniu, podtopieniu i gnije.
Pleśń z góry usuniesz, ale tapicerka zgnije od środka.
Wszystko do wywalenia.

pleśń