pleśń

Data: 2013-12-14 14:52:28
Autor: uzytkownik
pleśń
Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:l8hg9j$79r$1node2.news.atman.pl...

po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie gdybanie...

wygląda to tak:
http://zsyp.eu/smieci/plesn.JPG

Pytanie podstawowe czy są problemy z parą na szybach?
Jeżeli jest to pleśń to jest to efekt zbyt dużej wilgotności wewnątrz i brak wentylacji.
Brak wentylacji może być spowodowany zamknięciem dopływu świeżego powietrza do kabiny przy pomocy przełącznika obiegu powitrza (zamknięty/otwarty). Może też być spowodowany zapchaniem filtrów powietrza.
Ponadto sama wilgoć może być spowodawana na skutek zamoczenia wykładziny na podłodze.
Zaś źródłem zamoczenia wykładziny mogą być dziury w podwoziu, podtopieniem samochodu lub zamoczeniem podczas prania wykłądziny czy tapicerki.

pleśń