pleśń

Data: 2013-12-14 14:56:21
Autor: Big Jack
pleśń
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/l8hg9j$79r$1@node2.news.atman.pl
*inny punkt siedzenia...* napisał(-a):

po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a
nie gdybanie...

wygląda to tak:
http://zsyp.eu/smieci/plesn.JPG

Rozumiem, że nowe to ono jest dla Ciebie, bo w przeciwnym razie pytałbyś producenta/dealiera. Ja, to co się da usunąłbym mechanicznie i zafundował mocne ozonowanie wnętrza. O suszeniu to chyba nawet nie trzeba wspominać ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-12-14 15:25:23
Autor: Irokez
pleśń
W dniu 2013-12-14 14:56, Big Jack pisze:

[...]

No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało to auto.

Data: 2013-12-16 10:32:52
Autor: Marcin N
pleśń
W dniu 2013-12-14 15:25, Irokez pisze:

No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało
to auto.

Co to za słowo "zciągnął"? Pisze się tak, jak się słyszy: ściągnął.

Podobnie: ścisnął, spisał, itp.

--
MN

Data: 2013-12-17 19:56:53
Autor: Irokez
pleśń
W dniu 2013-12-16 10:32, Marcin N pisze:
Co to za słowo "zciągnął"? Pisze się tak, jak się słyszy: ściągnął.

Podobnie: ścisnął, spisał, itp.

Wybacz, nigdy z gramatyki dobry nie byłem i z pośpiechu jak nie patrzę to walę byki.
Akurat tutaj nie zdążyłem poprawić co sugerowało sprawdzanie pisowni. Następnym razem poprawię się :)

Pozdrawiam.

--
Irokez

pleśń