[market] płetwy Dvesystem zółte i apeks TX100 na ds4

Data: 2012-09-23 15:30:43
Autor: Lord27
[market] płetwy Dvesystem zółte i apeks TX100 na ds4
Witam serdecznie . Mam do sprzedania płetwy żółte Divesystem ze sprężynami LXL . Stan ideał. Pasują na buta 45/46 do suchego mojego super bare hd tech dry
Do tego automat TX100 Apeks na Ds4 na żółtym dwumetrowym wężu z mosiężnym karabińczykiem i oryginalna torbą Apeksa kupiony u  Karola Susieckiego . gwarancja.  Serwisowany raz do roku. Stan ideał . żadnych rys usczerbień  itd.  Zdjęcia przesle zainteresowanym . zastanawiałem się dlugo nad sprzedażą ale antyku z tego nie zrobię.  Stan jest perfekcyjny bo jak niby może po 20 nurkach wyglądać. Pozdrawiam i przepraszam ze nie podaję ceny bo sam choroba nie wiem za ile mogę je sprzedać. tel 791 544 311
e-mail- Lord27@op.pl

[market] płetwy Dvesystem zółte i apeks TX100 na ds4