[market] pletwy Scubapro Jet Fin XXL

Data: 2009-11-17 01:39:28
Autor: jakub debowski
[market] pletwy Scubapro Jet Fin XXL
Witam,

mam do sprzedania pletwy Scubapro Jet Fin, rozm XXL, w bardzo dobrym stanie:
http://allegro.pl/item821197786_pletwy_scubapro_jet_fin_xxl_legenda_swietny_stan.html

Pozdrawiam
Jakub

Data: 2009-11-17 09:03:22
Autor: qlphon
[market] pletwy Scubapro Jet Fin XXL

mam do sprzedania pletwy Scubapro Jet Fin, rozm XXL, w bardzo dobrym stanie:
http://allegro.pl/item821197786_pletwy_scubapro_jet_fin_xxl_legenda_swietny_stan.html

imho drogo...
dokładasz cenę sprężyn i masz to samo, co za nowe "w sklepie"...

Data: 2009-11-17 11:43:30
Autor: jakub debowski
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
tan.html

imho drogo...
dokładasz cenę sprężyn i masz to samo, co za nowe "w sklepie"...

Hm, jak wczoraj pojezdzilem po sklepach i popatrzylem po necie, to taniej jak
chyba 390 PLNa nie znalazlem (a i po 600 PLNa widzialem). Stad taka cene
rzucilem. Poza tym sa w na prawde dobrym stanie. Ale jak sie pochwaliles, ze
widziales takie pletwy NOWE w podobnej cenie jak moja, to podeslij mi namiar
prosze, bo musze kupic XL-ki zamiast sprzedawanych XXL-ek ;)

Data: 2009-11-17 13:01:58
Autor: qlphon
> [...]

widziales takie pletwy NOWE w podobnej cenie jak moja, to podeslij mi namiar
prosze, bo musze kupic XL-ki zamiast sprzedawanych XXL-ek ;)

sprzedajesz za 300 plus 210 za sprężyny
wychodzi normalna cena sklepowa
chyba że jestem mocno "nieaktualny"?

ja bede sobie kupować tech finy, bo mog± być żółte

Data: 2009-11-17 16:57:43
Autor: jakub debowski
> [...]

wychodzi normalna cena sklepowa
chyba że jestem mocno "nieaktualny"?

ja bede sobie kupować tech finy, bo mog± być żółte
Tyle, ze w sklepie, bez sprezyn najtaniej widzialem (chyba sklepie
internetowym) za 390... to troche wiecej niz ta "moja" cena. Ale jasne, czy to
drogo czy nie, to pojecie wzgledne. A...i Scubapro chyba nie robi zoltych Jet Finow, a pletwy typu Jet Fin ale
innych prod. niz Scubapro owszem, mozna kupic taniej niz moje uzywane. Pozdrawiam

--

[market] pletwy Scubapro Jet Fin XXL