płetwy do snorkelingu

Data: 2009-08-09 13:23:13
Autor: Jacek Maria Jackowski
płetwy do snorkelingu
Witam,
Jakie płetwy sugerowalibyście do snorklowania ? Kaloszowe czy paskowe.
Wiem - paskowe i buty mają dodatnią pływalność i może to być
utrudnienie przy snorkowaniu tuż przy powierzchni wody. Kaloszowe
widziałem polecane do snorklowania ale jak w nich przedostać się z
plaży na głębszą wodę (?) - na pewno się da ale zbyt przyjemne to nie
jest. Z drugiej strony ryzykować ukłócie jeżowca na dnie i wchodzić na
boso też nie wróży nic dobrego.

Prosiłbym także o polecenie dobrych i nie za drogich płetw właśnie do
snorklowania. Miałem przyjemność wypróbować na basenie kaloszowe
Maresa Avanti Excel - są miłe ale może można dostać coś tańszego i
równie dobrego, ewentualnie paskowe jeśli dyskusja wskaże, że są
lepsze nawet do snorklowania.

Pozdrawiam,
Jacek

płetwy do snorkelingu