plik wymiany, pamięć wirtualna, paging file

Data: 2013-12-01 17:40:29
Autor: Jan Stożek
plik wymiany, pamięć wirtualna, paging file
Po głębokim namyśle zlotowinfo napisał w niedziela, 1 grudnia 2013 15:44:

mam pamięci 4GB i wirtualną ustawiłem na stałe 2GB

Gwoli ścisłości, to tak się nie bardzo da. CAŁA pamięć używana przez system operacyjny jest pamięcią wirtualną, której część zawartości chwilowo rezyduje w RAM, część w plikach lub partycjach wymiany, a część - jak pisał Robert - to zamapowane zwykłe pliki dyskowe. Prawdopodobnie ustawiłeś więc ograniczenie wielkości pliku wymiany, a NIE pamięci wirtualnej. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

plik wymiany, pamięć wirtualna, paging file