pliki ghosta

Data: 2009-07-24 20:34:09
Autor: news.neostrada.pl
pliki ghosta
witam
swego czasu zrobilem obraz partycji systemowej ghostem 7.0.
Niestety, nie moge jej teraz przywrocic, poniewaz gdzies mi sie zapodziala
plyta startowa (z ghostem) a za cho... nie moge znalezc tego programu w
sieci..

Czy sa jakies alternatywne programy ktore zechca wspolpracowac z obrazami
ghosta??

A moze jakas dobra duszyczka podeslala by mi na maila ten
programik..najlepiej w wesji polskiej..tudziez czynny link..

pozdrawiam
Mirek

Data: 2009-07-24 20:06:37
Autor: tg
pliki ghosta
"news.neostrada.pl" <mg.kasuj@bartoszyce.info> wrote in message news:h4curi$753$2news.onet.pl...
swego czasu zrobilem obraz partycji systemowej ghostem 7.0.
Niestety, nie moge jej teraz przywrocic, poniewaz gdzies mi sie zapodziala
plyta startowa (z ghostem)

problem sprzetowy jak nic ;)

a za cho... nie moge znalezc tego programu w sieci..

no juz wez nie sciemniaj, triale, hirens boot cd, torrenty,
czego jak czego ale softu (zwlaszcza lewego) w necie nie brakuje

Czy sa jakies alternatywne programy ktore zechca wspolpracowac z obrazami
ghosta??

ghost explorer

A moze jakas dobra duszyczka podeslala by mi na maila ten
programik..najlepiej w wesji polskiej..tudziez czynny link..

chcesz piracic? zrob to sam :P

Data: 2009-07-24 21:42:30
Autor: Doxent
pliki ghosta
Czy sa jakies alternatywne programy ktore zechca wspolpracowac z obrazami
ghosta??

hiren boot cd

NTG

pliki ghosta