plotka czy prawda?

Data: 2009-06-18 12:52:08
Autor: sooobi
plotka czy prawda?
Podobno Wolves uderzaja po Amare. Daja w zamian Jeffersona i 6 pick.

Mi sie podoba, wszielkie roszady mile widziane;)

pzdr

Data: 2009-06-18 03:58:53
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 12:52, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Podobno Wolves uderzaja po Amare. Daja w zamian Jeffersona i 6 pick.

Mi sie podoba, wszielkie roszady mile widziane;)

Nie podoba mi sie ta wymiana. Po pierwsze ze wzgledu na styl gry Suns
- Jefferson z zerwanym ACL'em ma grać w najszybszej ofensywie ligi?
Amare tez raczej powinien grac z dobrym rozgrywajacym, a kogo takiego
maja Wolves? Telfaira? ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-18 13:13:43
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:
On 18 Cze, 12:52, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Podobno Wolves uderzaja po Amare. Daja w zamian Jeffersona i 6 pick.

Mi sie podoba, wszielkie roszady mile widziane;)

Nie podoba mi sie ta wymiana.

Ditto. Efektywność obu graczy jest zbliżona. Jefferson jest o trzy lata młodszy. Suns dostaliby #6 za darmo.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-18 04:24:57
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 13:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Nie podoba mi sie ta wymiana.

Ditto. Efektywność obu graczy jest zbliżona.

Yup. Sredni WS Jeffersona: 4.8. Sredni WS Amare: 9.9.
Faktycznie zblizona. Tyle, ze nie bardzo.

Jefferson jest o trzy lata młodszy. Suns dostaliby #6 za darmo.

Jefferson i Shaq jednoczesnie pod koszem? To Kamana im jeszcze
sciagnac z Clippers zeby bylo wesolo :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-18 13:31:50
Autor: sooobi
plotka czy prawda?
Jefferson jest o trzy lata młodszy. Suns dostaliby #6 za darmo.

Jefferson i Shaq jednoczesnie pod koszem? To Kamana im jeszcze
sciagnac z Clippers zeby bylo wesolo :-)

Z 6 pickiem sciagna Hilla na Pf:)

pzdr

Data: 2009-06-18 13:59:29
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

[...]

Zerknij na WP48. Jeżeli wolisz WS, to przelicz na minuty. W zeszłym sezonie Jefferson miał 0.13 WS/48, Stoudemire 0.15 WS/48.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-18 05:10:33
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 13:59, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Zerknij na WP48. Jeżeli wolisz WS, to przelicz na minuty. W zeszłym
sezonie Jefferson miał 0.13 WS/48, Stoudemire 0.15 WS/48.

Dobrze. A teraz zrob to samo zadanie tylko w całej karierze.
Bo mam wrazenie, ze ostatni sezon byl dla Amare outlierem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-18 14:16:43
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

[...]

A ja mam wrażenie, że był to efekt odejścia D'Antoniego.

Data: 2009-06-18 05:43:47
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 14:16, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Dobrze. A teraz zrob to samo zadanie tylko w całej karierze.
> Bo mam wrazenie, ze ostatni sezon byl dla Amare outlierem.

A ja mam wrażenie, że był to efekt odejścia D'Antoniego.

Czy przyjscie D'Antoniego do NYK zaowocowalo znaczącym wzrostem WS/48
podstawowych zawodnikow?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-18 14:46:28
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

[...]

Nie interesują nas podstawowi gracze Knicks, tylko wpływ SSOL na Stoudemire'a.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-18 23:00:30
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> podstawowych zawodnikow?

Nie interesują nas podstawowi gracze Knicks, tylko wpływ SSOL na Stoudemire'a.

Um, ale przeciez SSOLa mozna grac i bez D'Antoniego, co zreszta pokazali
Suns po zwolnieniu Portera. Co prawda z krotkim udzialem Amare...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-18 23:38:31
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 14:46, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Czy przyjscie D'Antoniego do NYK zaowocowalo znaczącym wzrostem WS/48
> podstawowych zawodnikow?

Nie interesują nas podstawowi gracze Knicks, tylko wpływ SSOL na
Stoudemire'a.

Ale wiazesz jego wyniki z osoba D'Antoniego. A skoro dla Amare mamy
mało danych gdy gral dla innych trenerow (jako rookie, 1/4 sezonu
drugiego i ostatni, ktory jest w mojej opinii bugiem) to trzeba
popatrzec na coacha.
I pozostaje sprawdzic czy ten trener w ogole tak dziala na zawodnikow
- zanim zaczniemy mu przypisywac jakies mistyczne znaczenie akurat dla
Stouda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 13:03:33
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

I pozostaje sprawdzic czy ten trener w ogole tak dziala na zawodnikow
- zanim zaczniemy mu przypisywac jakies mistyczne znaczenie akurat dla
Stouda.

Nie ma sprawy. Znajdź innych graczy o profilu Stoudemire'a, którzy grali/grają dla D'Antoniego i możemy porównywać.

Data: 2009-06-19 04:28:47
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 19 Cze, 13:03, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Nie ma sprawy. Znajdź innych graczy o profilu Stoudemire'a, którzy
grali/grają dla D'Antoniego i możemy porównywać.

Nie. Albo trener wpływa na zawodnikow, albo nie.
Mozna oczywiscie roztaczac aure mistycyzmu, ze wplywa tylko na
wysokich brunetów wieczorową porą, przy pełni księżyca, ale tylko
jesli w tle leci muzyka Ennio Morricone. Jezeli w tym kierunku
zmierzasz to oczywiscie krzyzyk na droge.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 13:57:51
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

[...]

To jest tak jak powiedzieć: albo gra post up jest dobra, albo nie. Jak się jest od przeciwnika wyższym to jest dobra. Ale Bogues raczej nie powinien tak grać. Cóż Cie tak bulwersuje w twierdzeniu, że styl gry może jednym graczom pasować, a innym nie?

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 05:17:53
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 19 Cze, 13:57, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Nie. Albo trener wpływa na zawodnikow, albo nie.

To jest tak jak powiedzieć: albo gra post up jest dobra, albo nie.

Kręcisz.

Jak się jest od przeciwnika wyższym to jest dobra. Ale Bogues raczej nie
powinien tak grać.

Jesli byłby wyższy od przeciwnika (bo takie przyjąłeś założenie) - to
oczywiście, ze powinien.

Cóż Cie tak bulwersuje w twierdzeniu, że styl gry
może jednym graczom pasować, a innym nie?

Nic mnie nie bulwersjue poza tym, ze wyciągnąłeś wniosek o Amare na
podstawie metafizycznych przesłanek. Dane ktorymi w tej chwili
dysponujemy nie daja dobrego pogladu na to czy to faktycznie styl
narzucany przez trenera, czy talent Amare, czy jeszcze cos innego.
Ale jesli udaloby sie wykazac, ze D'Antoni ma analogiczny wplyw na
innych zawodnikow to predzej bym sie z Toba zgodzil niz w chwili
obecnej, gdy mam tylko Twoje zapewnienie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 05:28:56
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 19 Cze, 14:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Kręcisz.

Nie.

Tak. A teraz jeszcze uciekszasz.

Data: 2009-06-18 20:13:04
Autor: kszyhu fr@ckowiak
plotka czy prawda?
Dnia 18-06-2009 o 13:24:57 L'e-szczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

Jefferson i Shaq jednoczesnie pod koszem? To Kamana im jeszcze
sciagnac z Clippers zeby bylo wesolo :-)

Nie, nie, nie.
Shaq do NY, podobnie jak Tracy i Polish Hammer.

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-18 23:40:18
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 18 Cze, 20:13, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 18-06-2009 o 13:24:57 L'e-szczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> Jefferson i Shaq jednoczesnie pod koszem? To Kamana im jeszcze
> sciagnac z Clippers zeby bylo wesolo :-)

Nie, nie, nie.
Shaq do NY, podobnie jak Tracy i Polish Hammer.

W przypadku TMaca plotki o jego sprzedazy to w ogole jakas paranoja.
Przeciez on mial 2 miesiace temu microfracture i zacznie chodzic/
biegac za kolejne 3. Takiego kaleki przeciez nikt nie kupi. Nie za te
pieniadze i nie w tym klimacie finansowym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 14:01:18
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

biegac za kolejne 3. Takiego kaleki przeciez nikt nie kupi. Nie za te
pieniadze i nie w tym klimacie finansowym.

Huh? Chyba zapomniales o kluczowej sprawie: ma wygasajacy kontrakt.
Tylko z tego wzgledu Knicks mogliby byc nim zainteresowani, jak cos
wniesie na boisko to fajny dodatek. Raczej powiedzialbym, ze glownym
problemem jest to, ze Knicks nie maja tresci wlasciwej do zaoferowania.
Bo watpie by Rockets skusili sie Harringtonem czy QRichem by przyjac
kontrakt Jeffriesa. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 05:19:27
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 19 Cze, 14:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> pieniadze i nie w tym klimacie finansowym.

Huh? Chyba zapomniales o kluczowej sprawie: ma wygasajacy kontrakt.

Tak. A po drodze 20 baniek plus luxury tax. Jezeli juz to w lutym a
nie w offseason.

Tylko z tego wzgledu Knicks mogliby byc nim zainteresowani, jak cos
wniesie na boisko to fajny dodatek.

Teraz pewnie wnioslby łóżko szpitalne, kroplowke i moze ze dwie
pielegniarki. Moze byc? ;-)

Toć maja Curry'ego :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 14:26:23
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
L'e-szczur pisze:

Tylko z tego wzgledu Knicks mogliby byc nim zainteresowani, jak cos
wniesie na boisko to fajny dodatek.

Teraz pewnie wnioslby łóżko szpitalne, kroplowke i moze ze dwie
pielegniarki. Moze byc? ;-)

Zależy. Jeżeli pielęgniarki z "Grey's Anatomy", to być może. Jeżeli z "House M.D.", to odpada.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 05:40:12
Autor: L'e-szczur
plotka czy prawda?
On 19 Cze, 14:26, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Teraz pewnie wnioslby łóżko szpitalne, kroplowke i moze ze dwie
> pielegniarki. Moze byc? ;-)

Zależy. Jeżeli pielęgniarki z "Grey's Anatomy", to być może. Jeżeli z
"House M.D.", to odpada.

Krakowskim targiem niech zatem będą pielęgniarki ze "Scrubs".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 14:00:46
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
wiLQ pisze:
[...]

Najpierw sprawdzamy dane, potem się wymądrzamy.
Richardson i Harrington też mają gasnące kontrakty. Po sezonie 09/10 Knicks i tak mają zablokowane zaledwie $18M.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 14:10:33
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?
> [...]

> Bo watpie by Rockets skusili sie Harringtonem czy QRichem by przyjac
> kontrakt Jeffriesa. Najpierw sprawdzamy dane, potem się wymądrzamy.

Dokladnie to zrobilem.

Richardson i Harrington też mają gasnące kontrakty.

Wiem, no i? Doszukiwalem sie w Knicks jakies wartosci sportowej dla
Rockets. Chyba nie oczekiwales, ze Rockets podaruja Knicksom wygasajace
20+M$ za niewygasajace 20+M$ ot tak sobie dla zabawy?

Po sezonie 09/10 Knicks i tak mają zablokowane zaledwie $18M.

Sugerujesz, ze Knicks odpuszcza sobie Gallinariego, Chandlera i innych
rookich z 2 nastepnych draftow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 14:25:17
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
wiLQ pisze:
[...]

Może najpierw poszukaj przyczyn, dla których Knicks chcieliby wziąc kontrakt TMG?

Po sezonie 09/10 Knicks i tak mają zablokowane zaledwie $18M.

Sugerujesz, ze Knicks odpuszcza sobie Gallinariego, Chandlera i innych
rookich z 2 nastepnych draftow?

Pewnie nie. Co nie zmienia faktu, że mają zablokowane zaledwie $18M.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 15:14:24
Autor: sooobi
plotka czy prawda?
Tomasz Radko pisze:
wiLQ pisze:
[...]

Marketing? Prison Breaka nie ogladales?
Toz to najslynniejszy koszykarz w "Sonie"

pzdr

Data: 2009-06-19 15:14:27
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?

> Rockets. Chyba nie oczekiwales, ze Rockets podaruja Knicksom wygasajace
> 20+M$ za niewygasajace 20+M$ ot tak sobie dla zabawy?

Może najpierw poszukaj przyczyn, dla których Knicks chcieliby wziąc kontrakt TMG?

By zmniejszyc payroll na sezon 2010/11.
I dokladnie to by osiagneli sprzedajac komus Jeffriesa, a poniewaz na
jego samego raczej nikt sie nie skusi, to musi byc w jakiejs paczce.

> rookich z 2 nastepnych draftow?

Pewnie nie. Co nie zmienia faktu, że mają zablokowane zaledwie $18M.

Zmienia o tyle, ze jest to mozliwosc raczej tylko teoretyczna. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 15:21:20
Autor: Tomasz Radko
plotka czy prawda?
wiLQ pisze:

[...]

Nie. Knicks mają na sezon 09/10 zablokowane $18M. To jest stwierdzenie _faktu_.

Data: 2009-06-19 15:36:13
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?

Hmmm, skoro juz sie bawisz w takie czepianie to po pierwsze na sezon
10/11, a nie 09/10, a po drugie Jeffries i Curry maja opcje na ten
sezon, wiec na dzisiaj to Knicks nic nie maja zablokowane ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-18 13:23:51
Autor: wiLQ
plotka czy prawda?

Eee, wg mnie jest jeszcze gorzej. Niech ktos mnie przekona, ze Amare nie
ucieklby z Minnesoty po jednym sezonie (i to zakladajac, ze wytrwalby
tam jeden sezon bez marudzenia i wzmianek o trejdzie).

W zwiazku z tym brzmi jak plotka. Raczej kiepska.

--
pzdr
wiLQ

plotka czy prawda?