plotki plotki

Data: 2009-07-01 06:17:51
Autor: sooobi
plotki plotki
Blazers podobno rozmawiaja z Hedo o 4letnim kontrakcie wartym
50baniek.

Thunderki oprocz Millsapa sa zainteresowani Lee i pewnie kupia jednego
z tej dwojki. Po Lee ustawiaja sie takze Pistons a Millsapa watpie
zeby Jazz zatrzymali.

ciekawie, bedzie ciekawie.

a tu taka ciekawostka http://img20.imageshack.us/img20/6483/gortatred.jpg

Data: 2009-07-01 06:25:12
Autor: sooobi
plotki plotki
On 1 Lip, 15:17, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

i kolejna o dalembercie greenie i lou williamsie do houston za t-maca

http://www.courierpostonline.com/article/20090701/SPORTS03/907010364/1002/sports/Dalembert-s-future-murky

Data: 2009-07-01 15:38:38
Autor: s
plotki plotki
i kolejna o dalembercie greenie i lou williamsie do houston za t-maca

http://www.courierpostonline.com/article/20090701/SPORTS03/907010364/1002/sports/Dalembert-s-future-murky

Troche sie kupy ta analiza nie trzyma.
Bo jezeli Dal nalegal juz na trejd i jezeli po powrocie Branda jego minuty spadna, to co za problem puscic go w swiat pod warunkiem, ze zrzeknie sie tego trade kickera, ktory to podobno jest takim wielkim problemem?
Dziwie mnie tez nieco tak wielkie rzekome przywiazanie Sixers do Williamsa, ale moze sie nie znam i to ukryta perla jest.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-01 15:31:31
Autor: s
plotki plotki
sooobi pisze:
Blazers podobno rozmawiaja z Hedo o 4letnim kontrakcie wartym
50baniek.

W pale mi sie nie miesci, jak mozna w ogole taki kontrakt rozwazac w dniu, w ktorym Ariza moze ponoc liczyc maks na polowe tej kwoty.

Data: 2009-07-01 06:33:52
Autor: sooobi
plotki plotki
On 1 Lip, 15:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

W pale mi sie nie miesci, jak mozna w ogole taki kontrakt rozwazac w
dniu, w ktorym Ariza moze ponoc liczyc maks na polowe tej kwoty.

Mi sie w glowie nie miesci po co Blazersom 4ty niski skrzydlowy...
Jesli chca kogos zakontraktowac to niech cos zrobia z innymi graczami
ktorych maja na tej pozycji

Data: 2009-07-01 15:35:37
Autor: Tomasz Radko
plotki plotki
s pisze:
sooobi pisze:
[...]

Ariza chce ponoć $8-9M rocznie. Coś w okolicy $45M/5.

ZaĹ› co do rozmĂłw Blazers-Hedo...

Blazers: Porozmawiajmy o kontrakcie.
Agent: Chcielibyśmy $50M/4
Blazers: [tarzają się ze śmiechu po podłodze pokoju konferencyjnego]

Technicznie rzecz biorÄ…c, faktycznie, rozmawiano o kontrakcie 50/4.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 15:55:24
Autor: s
plotki plotki
[...]

taaa, to tak samo jak z "chciejstwem" Hedo i jego agenta 50/4.
Ale coz... Taki urok. Teraz poznajemy pobozne zyczenia i zaslony dymne.
Zobaczymy, jakie beda konkrety.

Data: 2009-07-01 16:25:09
Autor: Tomasz Radko
plotki plotki
s pisze:
[...]

Lista graczy z płacą z przedziału 8-9 rocznie (dane za zeszły sezon)

Biedrins
Diaw
Dunleavy
Miles
Walker
Kevin Martin
QRichardson
Crawford
Thomas
Blount
Okur
Nesterovic
MoWilliams
Maggette
Ford
Nocioni

Są to miejsca 78-92 pod względem zarobków. Ariza jest 58. pod względem WS. Z podanej listy więcej WS mieli w zeszłym sezonie Okur i Mo Williams.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 16:37:56
Autor: s
plotki plotki
[...]

Nic to.
Wszystko powyzej to pozostalosci z czasow prosperity.
Niniejszy offseason rzadzi sie swoimi prawami.

Data: 2009-07-01 22:31:17
Autor: wiLQ
plotki plotki
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Za¶ co do rozmów Blazers-Hedo...

Blazers: Porozmawiajmy o kontrakcie.
Agent: Chcieliby¶my $50M/4
Blazers: [tarzaj± się ze ¶miechu po podłodze pokoju konferencyjnego]

Technicznie rzecz bior±c, faktycznie, rozmawiano o kontrakcie 50/4.

Mniej wiecej tak odbieram tego typu newsy. Toz agent musi rzucic na
poczatek jakas wydumana kwote by miec z czego negocjowac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 00:52:56
Autor: sooobi
plotki plotki
On 1 Lip, 22:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mniej wiecej tak odbieram tego typu newsy. Toz agent musi rzucic na
poczatek jakas wydumana kwote by miec z czego negocjowac ;-)

Ale Nate leci do Orlando spotkac sie z Turkiem.
Nie podoba mi sie to.

pzdr

Data: 2009-07-01 22:25:09
Autor: wiLQ
plotki plotki
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

W pale mi sie nie miesci, jak mozna w ogole taki kontrakt rozwazac w dniu, w ktorym Ariza moze ponoc liczyc maks na polowe tej kwoty.

Moze nie jest jeszcze wystarczajaco "clutch" i "proven winner" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 22:23:42