plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333

Data: 2009-03-23 02:27:26
Autor: grodziec
plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333
Witam,
Male pytanie: czy oplata 2,50zl za aktywowanie utworu (przez nr 333)
jest pobierana z pakietu zlotowek (w abo), czy jest do dodatkowa
oplata dodawana do fry?
Mam troche utworow do zaladownia i duzy niewykorzystany pakiet
zlotowek, wiec jesli pobieraja z pakietu to biore sie za upload:]

Data: 2009-03-23 21:42:42
Autor: silesiac
plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333
Uzytkownik <grodziec@gmail.com> napisal w wiadomosci news:85aca3fa-2f08-4fd4-9af8-4b096217167ae35g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem o jakiej taryfie mowa - o ile dobrze wiem, to taryfy w Plus nie licza sie na pakiety zlotówek tylko na pakiety minut, tj. np w Kubali - 75 oznacza co prawda 75 PLN do zaplaty, ale i odpowiednio przyslugujaca ilosc minut/smsów itd. Sms specjalny, tak, jak i rozmowa z BOK sa wiec dodatkowo platne.
pozdr
sil

Data: 2009-03-24 01:38:30
Autor: grodziec
On 23 Mar, 21:42, "silesiac" <siles...@wp.pl> wrote:

[...]

Nie napisalem, ze jest to jakas taryfa biznesowa. Mam pakiet zlotowek
na dowolne wykorzystanie (ale nie wiem, czy wlacznie z tymi smsami pod
333). Jak wysylam jakies smsy konkursowe typu 2zl+vat to tez place za
nie z pakietu, a nie dodatkowo.

Data: 2009-03-24 12:17:35
Autor: silesiac
plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333
Uzytkownik <grodziec@gmail.com> napisal w wiadomosci news:70849cc0-7a29-4142-8b50-8e32e24c8f62w34g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Szczerze mówiac - zainteresowalo mnie to - jaka wobec tego masz taryfe?

Skoro tak, to pewnie poleci z pakietu.
pozdr. sil

Data: 2009-03-24 04:45:13
Autor: grodziec
On 24 Mar, 12:17, "silesiac" <siles...@wp.pl> wrote:

Szczerze mówiac - zainteresowalo mnie to - jaka wobec tego masz taryfe?

sam nie wiedzialem, ale sprawdzilem - "elastyczna".

plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333