plus-sony ericsson

Data: 2009-03-15 09:28:25
Autor: -
plus-sony ericsson
Jak zaczyanam dzwonić nagle zasięg ginie. Tak samo w drugą strone jak ktoś próbuję do mnie dzwonić. Czasami zdążę odebrać - po kilku sec zasięg ginie i się rozłącza telefon. Przy sms jest identycznie. Czy muszę zanieść telefon do naprawy czy mozna to jakos "domowymi" sposobami naprawić? :)

Data: 2009-03-15 10:33:27
Autor: jalboss
plus-sony ericsson
- pisze:
[...]