plusnet nie dziala, nie powiadamia sms

Data: 2011-07-23 08:38:24
Autor: Wemif
plusnet nie dziala, nie powiadamia sms
Nie mozna od rana zalogowac sie na plusnet.pl, maile przyjmuje, ale nie powiadamia o nich przez sms.

a.

Data: 2011-10-14 13:05:19
Autor: amenhotep1
plusnet nie dziala, nie powiadamia sms

Od kilku miesięcy nie działa zakładanie nowego konta na plusnet.pl - napiszcie proszę maile do: admin@plusnet.pl i do wiadomości bok@plus.pl w tej sprawie, bo ja sie odbijam jak od ściany. Może jak więcej osób napisze to się wreszcie wezmą za naprawę tego problemu. Mnie cały czas zwodzą, że trwają prace modernizacyjne i nie chcą podać terminu ich zakończenia.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/