plych do chlodnicy Honda

Data: 2011-05-25 22:30:40
Autor: Dawidus
plych do chlodnicy Honda
Chodzi o mieszanie koncentratu np Glyco Shell z wodą  dest.1:1 . Wtedy powstaje płyn do -38 st C.

Dawid

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:irjohm$igk$1inews.gazeta.pl...
Witam

Tak sobie czytam instrukcje obslugi do Civica 2004 r. i stoi tam fraza, ze nalezy mieszac plyn chlodniczy z woda w stosunku 50:50. Nigdy sie z takim czyms nie spotkalem, przeciez to chyba jakies brednie? Aha, nie wiem co mam zalane - jakis zielony. Dolalem setke (poziom byl na min) jakiegos zielonego co stal w domu. Podejrzewam, ze plyny sa mieszalne?

Pozdrawiam
Dysiek

plych do chlodnicy Honda