plych do chlodnicy Honda

Data: 2011-05-25 22:30:25
Autor: bratPit
plych do chlodnicy Honda

Tak sobie czytam instrukcje obslugi do Civica 2004 r. i stoi tam fraza, ze
nalezy mieszac plyn chlodniczy z woda w stosunku 50:50. Nigdy sie z takim czyms nie spotkalem, przeciez to chyba jakies brednie?

to mało spotkałeś, jeżeli jest to koncentrat to mieszasz go 50/50 z kranówą i uzyskujesz płyn do -38stC,

Aha, nie wiem co mam zalane - jakis zielony. Dolalem setke (poziom byl na min) jakiegos zielonego co stal w domu. Podejrzewam, ze plyny sa mieszalne?

jeżeli brakowało 0,1L to wystarczyło dolać wody,
jeżeli kolory się zgadzają to zwykle są mieszalne,

brat

Data: 2011-05-25 22:33:34
Autor: Dysiek
plych do chlodnicy Honda
to mało spotkałeś, jeżeli jest to koncentrat to mieszasz go 50/50 z kranówą i uzyskujesz płyn do -38stC,

Na ogol to widze na polkach plyn do chlodnic z tem -35-38 stopni, czyli zdaje sie "gotowiec"?

Dysiek

Data: 2011-05-25 22:43:07
Autor: bratPit
plych do chlodnicy Honda

to mało spotkałeś, jeżeli jest to koncentrat to mieszasz go 50/50 z
kranówą i uzyskujesz płyn do -38stC,

Na ogol to widze na polkach plyn do chlodnic z tem -35-38 stopni, czyli zdaje sie "gotowiec"?

tak, widać instrukcja pisze o koncentracie,

brat

Data: 2011-05-25 22:35:09
Autor: Dysiek
plych do chlodnicy Honda
jeżeli brakowało 0,1L to wystarczyło dolać wody,
jeżeli kolory się zgadzają to zwykle są mieszalne,

Nie mialem destylowanej a zwklej nie bardzo chcialem dolewac. Wlalem sete plynu z Kerfura i mam nadzieje, ze uszczelek nie przepali ;-)

Dysiek

Data: 2011-05-25 22:46:45
Autor: bratPit
plych do chlodnicy Honda

Nie mialem destylowanej a zwklej nie bardzo chcialem dolewac.
czemu? normalnie leje się np 3L koncentratu i 3L kranówy, ile Ci się kamienia wytrąci z tej wody? na cały układ niezauważalna ilość, (owszem można wlewać destylowaną tylko po co?)

Wlalem sete
plynu z Kerfura i mam nadzieje, ze uszczelek nie przepali ;-)

na pewno nie, w końcu kerfur nie robi płynu ;-)

brat

plych do chlodnicy Honda