plych do chlodnicy Honda

Data: 2011-05-26 01:07:29
Autor: Filip KK
plych do chlodnicy Honda
W dniu 2011-05-25 22:24, Dysiek pisze:
Witam

Tak sobie czytam instrukcje obslugi do Civica 2004 r. i stoi tam fraza, ze
nalezy mieszac plyn chlodniczy z woda w stosunku 50:50. Nigdy sie z takim
czyms nie spotkalem, przeciez to chyba jakies brednie? Aha, nie wiem co mam
zalane - jakis zielony. Dolalem setke (poziom byl na min) jakiegos zielonego
co stal w domu. Podejrzewam, ze plyny sa mieszalne?

Ja mam jaskrawy płyn chłodniczy. Jaskrawy zielony, jak ślina ufoludka. Widać każdy jeden wyciek w razie co. Oczywiście wymieszać koncentrat z wodą destylowaną trzeba (1:1).
Absolutnie nie wolno mieszać z kranówką!!!!!!!!!!!!  Trzeba być skończonym bezmózgim idiotą, żeby płyn jakikolwiek do samochodu mieszać z kranówką.

Data: 2011-05-26 00:49:43
Autor: kogutek
plych do chlodnicy Honda
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisał(a):
Absolutnie nie wolno mieszać z kranówką!!!!!!!!!!!!  Trzeba być skończonym bezmózgim idiotą, żeby płyn jakikolwiek do samochodu mieszać z kranówką.
To że trzeba być idiotą żeby olej mieszać z wodą, albo plyn hamulcowy to
rozumie. Ale żeby zaraz od idiotów wyzywać tych co glikol zmieszają z wodą z
kranu to już przegięcie. Ze` szczynami albo sokiem z arbuza można go zmieszać
i też jako chłodziwo będzie spełniał tak samo swoje zadanie jak by go zmieszać
z najdestylowańszą woda do kroplówek. Czy jest coś o czym nie wiem że w
układzie chłodzenia nie można mieszać glikolu z wodą z kranu? --

Data: 2011-05-26 04:16:03
Autor: marek
plych do chlodnicy Honda
Czy jest coś o czym nie wiem że w
układzie chłodzenia nie można mieszać glikolu z wodą z kranu?

pewnie mu chodzi o ten mityczny kamien co to sie odklada w ukladzie :-)

Data: 2011-05-26 20:01:15
Autor: kogutek
plych do chlodnicy Honda
marek <kbf@olndf.bn> napisał(a):
> Czy jest coś o czym nie wiem że w
> układzie chłodzenia nie można mieszać glikolu z wodą z kranu?

pewnie mu chodzi o ten mityczny kamien co to sie odklada w ukladzie :-)
Zbyt proste by to było. Każdy kto potrafi czytać, no chyba że on tylko pisać
potrafi, jak weźmie butelkę wody mineralnej. To tam napisane ile czego jest.
To  jak by przeliczyć, to litr zostawi warstwę kamienia  w całym układzie
chłodzenia grubości kilku atomów. Pewno żeby usunąć tyle kamienia wystarczy ze
dwa kryształy kwasku cytrynowego wrzucić. Jemu nie chodzi o kamień kotłowy. To
musi być jakieś nowe odkrycie, na razie tak tajne że tylko on o tym wie. Poza
tym przeczytaj co napisał. Że do żadnego płynu w samochodzie nie wolno lać
wody z kranu. Od zawsze jak nie ma mrozów to do takiego płynu co się Ludwik
nazywa dolewam wody z kranu i wlewam to do spryskiwacza. I od kilkudziesięciu
lat nic się nie dzieje. Może to że nie wolno ma jakiś związek z globalnym
ociepleniem, albo z brakiem wody do picia w Afryce. Proponuję poczekać. Może
uchyli rąbka tajemnicy.  --

plych do chlodnicy Honda