Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   p³yn antyprzebiciowy

p³yn antyprzebiciowy

Data: 2015-07-28 06:44:27
Autor: Ignac
p³yn antyprzebiciowy
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 u¿ytkownik m napisa³:

Z przedniego ko³a (znowu) schodzi mi powietrze, ok. 2 atm na 3km po
Czyli 2/3 atm na kilometr, tylko nie wiem, jakie wnioski z tego wyci±gn±æ.
Zastanawiam siê, czy nie zaksperymentowaæ z jakimi¶
uszczelniaczami/p³ynami antyprzebiciowymi. Czy ma to sens?
A tu ju¿ wiem. Kupiæ oponê w wk³adk± antyprzebiciow±, ja tak± antyprzebiciowo¶æ jeszcze podrasowujê, na przekór marketingowi.

Data: 2015-07-28 14:44:02
Autor: Pszemol
płyn antyprzebiciowy
Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 użytkownik m napisał:

Z przedniego koła (znowu) schodzi mi powietrze, ok. 2 atm na 3km po
Czyli 2/3 atm na kilometr, tylko nie wiem, jakie wnioski z tego wyciągnąć.
Zastanawiam się, czy nie zaksperymentować z jakimiś
uszczelniaczami/płynami antyprzebiciowymi. Czy ma to sens?
A tu już wiem. Kupić oponę w wkładką antyprzebiciową, ja taką antyprzebiciowość jeszcze podrasowuję, na przekór marketingowi.

Popieram wymiane opony na taka z wkładką do miasta.

Nie wiem czy płyny do dętki działają dobrze bo nie używałem, ale po
wymianie opony na specjalną, miejską, jest jak ręką odjął.

Jest jeszcze opcja dodania między dętką a oponą opaski antyprzebiciowej,
widziałem takie w sklepach (nie, nie chodzi o opaskę między dętką a
obręczą), ale nie używałem to nie wiem jak się sprawdza takie rozwiązanie.

Data: 2015-07-30 11:23:33
Autor: TheGhost
p³yn antyprzebiciowy
Papier ¶cierny 200 i przeszlifowaæ obrêcz ¿eby nie by³o ostrych krawêdzi. Sprawdziæ kaptur opony czy tam aby co¶ nie wbite (tudzie¿ nie a jaki¶ kamychków, blaszek, skrawków rafki). Zdj±æ opaskê i zobaczyæ, czy z którego¶ z nypli nie wystaje aby zbyt duga sprycha (je¶li tak to kleszcze i przyci±æ). Sprawdziæ dêtkê pod wod± i zobaczyæ czy to aby nie "snejk" (je¶li tak - patrz punkt poprzedni). Na³o¿yæ gumow± opaskê na obrêcz, kupiæ now± dêtkê (zamiast klejonej). Powinno byæ ok :-)

Pozdrawiam, M.

P.S. Ignac - co rozumiesz przez "wzmacnianie wk³adki"? Dodatkowa dêtka, czy jakie¶ wzmocnienie "preparatowe"?

"Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:2373ba92-a734-40f1-8973-021dec0ecc58googlegroups.com...
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 u¿ytkownik m napisa³:

Z przedniego ko³a (znowu) schodzi mi powietrze, ok. 2 atm na 3km po
Czyli 2/3 atm na kilometr, tylko nie wiem, jakie wnioski z tego wyci±gn±æ.
Zastanawiam siê, czy nie zaksperymentowaæ z jakimi¶
uszczelniaczami/p³ynami antyprzebiciowymi. Czy ma to sens?
A tu ju¿ wiem. Kupiæ oponê w wk³adk± antyprzebiciow±, ja tak±
antyprzebiciowo¶æ jeszcze podrasowujê, na przekór marketingowi.



Data: 2015-07-31 11:01:57
Autor: Ignac
p³yn antyprzebiciowy
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 23:02:44 UTC+2 u¿ytkownik TheGhost napisa³:
 
P.S. Ignac - co rozumiesz przez "wzmacnianie wk³adki"? Dodatkowa dêtka

Jest to tani i prosty zabieg, mianowicie, wycinam dwa paski ze starej
dêtki (mog± byæ sztukowane z kawa³ków lub z dêtki o mniejszym rozmiarze),
o szeroko¶ci jak bie¿nik opony, do tego tubka kleju butapren(3 z³).
Powy¿sze paski przyklejam do opony od ¶rodka, na jej ¶rodku, warstwa na
warstwê, tak ¿eby na ³±czeniach nie by³o szczelin. Pierwsza warstwa mo¿e byæ
ze 2-4 mm wê¿sza od nastêpnej.
Przed przyklejeniem, odt³uszczam wyciête paski i ¶rodek opony, smarujê
cieniutko wszystkie powierzchnie klejone, po przyklejeniu zasypuje nieco
talkiem i gotowe. Dwie warstwy, to dodatkowe 2 mm gumy do przebicia.
Preparaty nie stosuje, bo one traktuj± wentyl jak dziurê i z czasem,
(po roku) zaklejaj± wentyl i dêtka do wyrzucenia.
Przy szerszych oponach(ja mam 28 mm) mo¿na przykleiæ 3 lub nawet 4 warstwy,
bo dêtka ma siê gdzie zmie¶ciæ.

p³yn antyprzebiciowy

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona