Data: 2015-07-28 06:44:27 | |
Autor: Ignac | |
p³yn antyprzebiciowy | |
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 u¿ytkownik m napisa³:
Z przedniego ko³a (znowu) schodzi mi powietrze, ok. 2 atm na 3km poCzyli 2/3 atm na kilometr, tylko nie wiem, jakie wnioski z tego wyci±gn±æ. Zastanawiam siê, czy nie zaksperymentowaæ z jakimi¶A tu ju¿ wiem. Kupiæ oponê w wk³adk± antyprzebiciow±, ja tak± antyprzebiciowo¶æ jeszcze podrasowujê, na przekór marketingowi. |
|
Data: 2015-07-28 14:44:02 | |
Autor: Pszemol | |
płyn antyprzebiciowy | |
Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 użytkownik m napisał: Popieram wymiane opony na taka z wkładką do miasta. Nie wiem czy płyny do dętki działają dobrze bo nie używałem, ale po wymianie opony na specjalną, miejską, jest jak ręką odjął. Jest jeszcze opcja dodania między dętką a oponą opaski antyprzebiciowej, widziałem takie w sklepach (nie, nie chodzi o opaskę między dętką a obręczą), ale nie używałem to nie wiem jak się sprawdza takie rozwiązanie. |
|
Data: 2015-07-30 11:23:33 | |
Autor: TheGhost | |
p³yn antyprzebiciowy | |
Papier ¶cierny 200 i przeszlifowaæ obrêcz ¿eby nie by³o ostrych krawêdzi. Sprawdziæ kaptur opony czy tam aby co¶ nie wbite (tudzie¿ nie a jaki¶ kamychków, blaszek, skrawków rafki). Zdj±æ opaskê i zobaczyæ, czy z którego¶ z nypli nie wystaje aby zbyt duga sprycha (je¶li tak to kleszcze i przyci±æ). Sprawdziæ dêtkê pod wod± i zobaczyæ czy to aby nie "snejk" (je¶li tak - patrz punkt poprzedni). Na³o¿yæ gumow± opaskê na obrêcz, kupiæ now± dêtkê (zamiast klejonej). Powinno byæ ok :-)
Pozdrawiam, M. P.S. Ignac - co rozumiesz przez "wzmacnianie wk³adki"? Dodatkowa dêtka, czy jakie¶ wzmocnienie "preparatowe"? "Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:2373ba92-a734-40f1-8973-021dec0ecc58googlegroups.com... W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:35:32 UTC+2 u¿ytkownik m napisa³: |
|
Data: 2015-07-31 11:01:57 | |
Autor: Ignac | |
p³yn antyprzebiciowy | |
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 23:02:44 UTC+2 u¿ytkownik TheGhost napisa³:
P.S. Ignac - co rozumiesz przez "wzmacnianie wk³adki"? Dodatkowa dêtka Jest to tani i prosty zabieg, mianowicie, wycinam dwa paski ze starej dêtki (mog± byæ sztukowane z kawa³ków lub z dêtki o mniejszym rozmiarze), o szeroko¶ci jak bie¿nik opony, do tego tubka kleju butapren(3 z³). Powy¿sze paski przyklejam do opony od ¶rodka, na jej ¶rodku, warstwa na warstwê, tak ¿eby na ³±czeniach nie by³o szczelin. Pierwsza warstwa mo¿e byæ ze 2-4 mm wê¿sza od nastêpnej. Przed przyklejeniem, odt³uszczam wyciête paski i ¶rodek opony, smarujê cieniutko wszystkie powierzchnie klejone, po przyklejeniu zasypuje nieco talkiem i gotowe. Dwie warstwy, to dodatkowe 2 mm gumy do przebicia. Preparaty nie stosuje, bo one traktuj± wentyl jak dziurê i z czasem, (po roku) zaklejaj± wentyl i dêtka do wyrzucenia. Przy szerszych oponach(ja mam 28 mm) mo¿na przykleiæ 3 lub nawet 4 warstwy, bo dêtka ma siê gdzie zmie¶ciæ. |
|