p³yn bp zamarza na szybach

Data: 2013-12-07 10:31:13
Autor: Przemek
p³yn bp zamarza na szybach
Ja kupujê najtañszy zimowy, jaki jest dostêpny w markecie. Te 7-10z³ jako¶ nie rujnuje mi bud¿etu, a ¿e mam podgrzewane spryskiwacze, to nie widzê ró¿nicy. Chocia¿ kiedy¶ kupi³em p³yn w Lidlu i ten faktycznie zamarza³ na szybie, mimo ¿e nie by³ najtañszy i mia³ byæ do -20, a nie radzi³ sobie przy -10.
Markeciaki nie maj± tej przypad³o¶ci.

Data: 2013-12-07 18:32:39
Autor: AZ
płyn bp zamarza na szybach
On 2013-12-07, Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
Ja kupuję najtańszy zimowy, jaki jest dostępny w markecie. Te 7-10zł jakoś nie rujnuje mi budżetu, a że mam podgrzewane spryskiwacze, to nie widzę różnicy. Chociaż kiedyś kupiłem płyn w Lidlu i ten faktycznie zamarzał na szybie, mimo że nie był najtańszy i miał być do -20, a nie radził sobie przy -10.
Markeciaki nie mają tej przypadłości.

Ale strasznie wala, nie sa tak pachnace jak markowe ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-07 20:00:32
Autor: chochlik_drukarski
p³yn bp zamarza na szybach
Przemek wrote:
[...]

A konkretnie jaki najtañszy ? Z testów wynika, ¿e to jednak ró¿nie bywa
i niektóre to sama woda albo jakie¶ ¶mierdz±ce gówno. Mo¿esz
poleciæ jaki¶ konkretny ?

Markeciaki nie maj± tej przypad³o¶ci.

Mam pewne w±tpliwo¶ci czy mo¿na to tak uogólniæ.

Data: 2013-12-07 12:14:35
Autor: Przemek
p³yn bp zamarza na szybach
W dniu sobota, 7 grudnia 2013 20:00:32 UTC+1 u¿ytkownik chochlik_drukarski napisa³:

A konkretnie jaki najta�szy ? Z test�w wynika, �e to jednak r�nie bywa

i niekt�re to sama woda albo jakie� �mierdz�ce g�wno. Mo�esz

poleci� jaki� konkretny ?

chcia³bym, ale nie potrafiê. Naprawdê wchodzê do marketu, np Carrefour'a i biorê bañkê zimowego p³ynu, który akurat stoi na palecie. Zazwyczaj poni¿ej 10z³. Nie zwracam uwagi na sk³ad, markê, czy producenta. Nigdy(poza tym z Lidla) nie mia³em przypadku, ¿eby zamarza³ na szybie.
Mam te¿ zimowy p³yn Castrola - kupi³em okazyjnie 2szt, bo wiosn± by³y po kilka z³ w Makro i poza ³adnym zapachem nie widzê ró¿nicy.. Ale co kto lubi - brat kupuje na Statoilu po 30z³ i sobie chwali, tyle, ¿e on zu¿ywa 5l przez ca³± zimê, a ja czasem przez 2-3 tygodnie.

> Markeciaki nie maj� tej przypad�o�ci.

Mam pewne w�tpliwo�ci czy mo�na to tak uog�lni�.

Nie uogólniam. Kupujê i u¿ywam, nic mi nie zamarz³o, a zbiornik p³ynu jest sporo przed ch³odnic±, w zderzaku, wiêc nie ma szans na ogrzanie od silnika nawet przy d³u¿szej trasie. Przy -25 spryski dzia³a³y normalnie.

pozdr
Przemek

Data: 2013-12-07 21:30:54
Autor: chochlik_drukarski
p³yn bp zamarza na szybach
Przemek wrote:

[...]

Ale u mnie zamarza na szybie a nie w zbiorniku.

Data: 2013-12-07 13:02:20
Autor: Przemek
p³yn bp zamarza na szybach
W dniu sobota, 7 grudnia 2013 21:30:54 UTC+1 u¿ytkownik chochlik_drukarski napisa³:

Ale u mnie zamarza na szybie a nie w zbiorniku.

No to po raz kolejny napiszê - nie mam z tym problemów i poza jednym przypadkiem, nie mia³em.

Data: 2013-12-07 20:40:04
Autor: AZ
płyn bp zamarza na szybach
On 2013-12-07, chochlik_drukarski <chochlik_drukarski@wp.pl> wrote:

Nie uogólniam. Kupuję i używam, nic mi nie zamarzło, a zbiornik płynu
jest sporo przed chłodnicą, w zderzaku, więc nie ma szans na ogrzanie
od silnika nawet przy dłuższej trasie. Przy -25 spryski działały
normalnie.

Ale u mnie zamarza na szybie a nie w zbiorniku.
Miales wypstrykany stary plyn?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-07 22:21:38
Autor: jerzu
p³yn bp zamarza na szybach
On Sat, 7 Dec 2013 20:40:04 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Miales wypstrykany stary plyn?

Ja mam obecnie w Masterze pó³ na pó³ letni z zimowym, oba jakie¶ tanie
marketowe. I nie zamarza. Skoro jemu zimowy zamarza to musi to byæ
straszny ch³am. A ¿e ma logo BP, có¿, taka sytuacja :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-07 21:44:59
Autor: AZ
płyn bp zamarza na szybach
On 2013-12-07, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Miales wypstrykany stary plyn?

Ja mam obecnie w Masterze pół na pół letni z zimowym, oba jakieś tanie
marketowe. I nie zamarza. Skoro jemu zimowy zamarza to musi to być
straszny chłam. A że ma logo BP, cóż, taka sytuacja :)

No ja nawet jeszcze nie dolalem zimowego i letni daje rade tylko szyba
musi byc ciepla ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-12 10:30:05
Autor: Adam Wysocki
p³yn bp zamarza na szybach
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No ja nawet jeszcze nie dolalem zimowego i letni daje rade tylko szyba
musi byc ciepla ;-)

Same with me. Zamki zamarz³y, szyby zamarz³y, a letni p³yn nie zamarz³.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-12-08 07:42:51
Autor: Shrek
p³yn bp zamarza na szybach
On 2013-12-07 20:00, chochlik_drukarski wrote:

A konkretnie jaki najtañszy ?

Biedronka - Aura 15PLN, nie zap³acisz kart±.

Shrek.

Data: 2013-12-08 07:41:26
Autor: Shrek
p³yn bp zamarza na szybach
On 2013-12-07 19:31, Przemek wrote:
[...]

Ja w zesz³ym roku kupi³em w Lidlu (sprzedaj± ca³y czas ten sam) i... zamarz³ przy -15 natychmiast. Natychmiast - nic nie widzia³em - jecha³em potem na spryskiwaczu 40km/h po gierkówce do najbli¿szego miejsca gdzie da³o siê zatrzymaæ, wywali³em resztê tego gówna na szybê i oskroba³em. NIe polecam wrogom.

Polecam Aurê z Biedronki - dwa razy na rok chodzê do Biedronki tylko po p³yn - podro¿a³ teraz 15PLN za 4 czy piêæ litrów, ale nie ma nigdy ¿adnych problemów.

Shrek.

Data: 2013-12-09 08:06:06
Autor: chochlik_drukarski
p³yn bp zamarza na szybach
Shrek wrote:

Polecam Aurê z Biedronki - dwa razy na rok chodzê do Biedronki tylko
po p³yn - podro¿a³ teraz 15PLN za 4 czy piêæ litrów, ale nie ma nigdy
¿adnych problemów.

P³yn z biedronki naprawdê mo¿e byæ du¿o lepszy od t ego z bp ? Spróbujemy

Data: 2013-12-09 09:47:05
Autor: Marcin N
p³yn bp zamarza na szybach
W dniu 2013-12-09 08:06, chochlik_drukarski pisze:
Shrek wrote:

[...]

Ojej, czyli ju¿ nie musisz kupowaæ w BP?
A tak siê martwi³e¶...

--
MN

Data: 2013-12-09 15:09:26
Autor: chochlik_drukarski
p³yn bp zamarza na szybach

U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52a58385$0$2187$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-12-09 08:06, chochlik_drukarski pisze:

P³yn z biedronki naprawdê mo¿e byæ du¿o lepszy od t ego z bp ? Spróbujemy

Ojej, czyli ju¿ nie musisz kupowaæ w BP?
A tak siê martwi³e¶...

Na ka¿dej grupie musi byæ taki klaun

Data: 2013-12-09 15:25:24
Autor: Marcin N
p³yn bp zamarza na szybach
W dniu 2013-12-09 15:09, chochlik_drukarski pisze:

[...]

Przecie¿ wszyscy widz±, co pisa³e¶ wcze¶niej. Odwracanie kota ogonem niewiele tu pomo¿e.

--
MN

Data: 2013-12-27 12:46:05
Autor: Jan Koval
p³yn bp zamarza na szybach

U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52a5d2d1$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gorzej. Zosta³o to zapisane na wieki wieków w guglu: l7si9r$iac$1@dont-email.me

J.

Data: 2013-12-09 17:42:13
Autor: Shrek
p³yn bp zamarza na szybach
On 2013-12-09 08:06, chochlik_drukarski wrote:
Shrek wrote:

[...]

Je¶li ten z BP zamarza ci na szybie przy takiech temperaturach jak tej "zimy" to zdecydowanie;)

Shrek

p³yn bp zamarza na szybach