p³yn ch³odniczy w zbiorniczku na p³yn do spryskiwaczy...

Data: 2011-12-24 21:28:45
Autor: to
p³yn ch³odniczy w zbiorniczku na p³yn do spryskiwaczy...
begin Krzysiek
witam, właśnie zaaplikowałem dolewkę z płynu chłodniczego spryskiwaczom.
myślę ze stosunek płynu do płynu 1:2 - więcej tego do spryskiwaczy. siać
panikę czy spokojnie wypsikać? liczę na wskazówki

- Nie wiesz jak płyn chłodniczy zadziała na lakier i uszczelki
- 5l płynu do spryskiwania szyb kosztuje 10 zł

Sam sobie odpowiedz, co należy z tym zrobić.

p³yn ch³odniczy w zbiorniczku na p³yn do spryskiwaczy...