plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy

Data: 2012-04-15 10:16:47
Autor: Czeslawek
plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
W dniu 2012-04-15 01:55, marcin pisze:
zastanawiam sie czy zrobienie miktsury z punktu a + ten preparat bedzie
sensowne ?
Skuteczniejszym rozwiązaniem będzie zamontowanie drugiej chłodnicy na zewnątrz auta i jej osłonięcie przed uszkodzeniami, np. na dachu.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-15 13:25:32
Autor: marcin
plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
Skuteczniejszym rozwiązaniem będzie zamontowanie drugiej chłodnicy na
zewnątrz auta i jej osłonięcie przed uszkodzeniami, np. na dachu.

odpada taka rzezba,
w aucie jest dodatkowa tylna nagrzewnica w podlodze. sprobuje od gory ja zaslepic a od spodu auta wyciac blache i ja odslonic co by dzialala jak dodatkowa chlodnica.

plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy