p³yn ch³odz±cy G12

Data: 2020-09-10 08:46:11
Autor: PiteR
p³yn ch³odz±cy G12
poszukiwania

Prestone (jest obecnie zalany): zdro¿a³ z 40z³ 2010 do 75z³ 2020r i
nie ma nigdzie Borygo G12 long life nie wiem gdzie kupiæ, objecha³em wszystkie
giesy na tym zadupiu

skoda G12 koncentrat 1,5L 35z³ x 3

co jest dostêpne:
borygo start niebieskie
borygo nowe rózowe
petrygo z orlenu (niechêtnie)

murwa kaæ

priorytet: ma byæ szeroko dostêpne.

Chyba stajemy siê Angli± i chleb, bu³ki, mas³o bêdzie siê zamiawia³o
na allegro z rezerwacj±.

Kiedy¶ jecha³o siê do dziadka na towarow± i mia³ czego dusza zapragnie.
Niestety przysz³o nowe, nowa autostrada i zrówna³a sklepik dziadka z ziemi±.

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu kawy z Costa i Starbucks

Data: 2020-09-10 09:33:19
Autor: K
płyn chłodzący G12
On 10/09/2020 07:46, PiteR wrote:
poszukiwania

Prestone (jest obecnie zalany): zdro¿a³ z 40z³ 2010 do 75z³ 2020r i
nie ma nigdzie

Jest w Tesco od reki:
https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/295153413

Jest na Amazonie na jutro:
https://www.amazon.co.uk/Prestone-Coolant-Antifreeze-Concentrate-4lt/dp/B009T5NZLI/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=prestone+coolant&qid=1599726727&sr=8-1

Jest na eBay na poniedzialek:
https://www.ebay.co.uk/itm/Prestone-LOYPAFR0201A-Antifreeze-4L-Ready-to-Use-Mixture-4-Litre-Coolant/232120686783?epid=2069546450&hash=item360b7898bf:g:ZIAAAOSw4SxbTu6W

;)

Data: 2020-09-10 13:49:37
Autor: PiteR
p³yn ch³odz±cy G12
in <news:rjcocf$log$1$horiznnews.chmurka.net>
user K pisze tak:

nie ma nigdzie

Jest w Tesco od reki:
https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/295153413

U mnie Tesco zbankrutowa³o, zlikwidowali i budynek jeszcze stoi pusty.
Chodz± s³uchy, ¿e zburz± i postawi± osiedle dla s³oików
i £ukaszów z korpo.

A w L±dku to ja bêdê we wtorek :)

uda³o mi siê kupiæ od rêki srogo przep³acaj±c

Febi 19402 G12 Plus 5L
https://www.ceneo.pl/74949407#

i tego mam nadziejê bêde siê juz trzyma³.

Tego G12 (nie plus) ju¿ w stacjonarnych nie ma
https://www.ceneo.pl/74949416

https://pl.wikipedia.org/wiki/Samochodowe_p³yny_ch³odz±ce

--
Piter

#ZawszeGratem
nie zaczepiaj gówna nie bêdzie ¶mierdzia³o

Data: 2020-09-10 16:29:40
Autor: J.F.
p³yn ch³odz±cy G12
U¿ytkownik "PiteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsAC348CA7B8C7Edayrider@127.0.0.1...
[...]

Nie wiem czy tak "zbankrutowalo" - wycofuja sie z Polski.

Chodz± s³uchy, ¿e zburz± i postawi± osiedle dla s³oików
i £ukaszów z korpo.

Dziwne. We wrocku przejal to Kaufland i Carrefur.

Przy czym kilka sklepow mieli w galeriach - to sie chyba nie ma co dziwic - wymowili umowe najmu, galeria zadbala o nastepce.

Ale mieli tez osobne hale.
Moze juz takie czasy, ze oplaca sie zburzyc i zbudowac cos bardziej oplacalnego.
Albo ... konkurencja w okolicy ma juz sklepy i drugi im niepotrzebny ....

J.

Data: 2020-09-10 22:55:48
Autor: PiteR
p³yn ch³odz±cy G12
in <news:5f5a3857$0$517$65785112news.neostrada.pl>
user J.F. pisze tak:

Moze juz takie czasy, ze oplaca sie zburzyc i zbudowac cos bardziej oplacalnego.

jak najbardziej

zburzyli ju¿ fabrykê mebli, prawie nowy salon Forda, pseudo salon BMW, pó³ koszar poniemieckich, salon wyk³adzin Komfort  i kilka pomniejszych których nawet ju¿ nie pamiêtam. Jak siê rzadko bywa to siê zapomina.

Tym razem obserwacje kilka Biedronek nowych i Lidlów
zasypali ¿aby, zasypali kaczki, jezioro przesunêli.  --
Piter

#ZawszeGratem

Data: 2020-09-10 11:16:31
Autor: t-1
płyn chłodzący G12
W dniu 2020-09-10 o 08:46, PiteR pisze:
[...]

A co to za ró¿nica co wlejesz (ró¿owe) je¶li wsio ryba?
Pisze, ¿e mieszalne z innymi to mieszaj.

Data: 2020-09-10 11:53:58
Autor: Adam
płyn chłodzący G12
[...]

Od Towarowej masz stosunkowo niedaleko na Sosnkowskiego do Gaw³a. Tam znajdziesz sporo ró¿nych p³ynów.
Inny w miarê dobrze zaopatrzony sklep przypominam sobie dopiero w O¿arowie.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-09-23 00:01:42
Autor: PiteR
p³yn ch³odz±cy G12
in <news:XnsAC345935EFCAFdayrider127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

skoda G12 koncentrat 1,5L 35z³ x 3

teraz bêdzie febi G12+

https://ibb.co/6twxrhh
https://ibb.co/rmLPQ0f
https://ibb.co/2yqXB1w

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

Data: 2020-09-23 08:30:19
Autor: K
płyn chłodzący G12
user PiteR pisze tak:

skoda G12 koncentrat 1,5L 35z³ x 3

teraz bêdzie febi G12+

https://ibb.co/6twxrhh
https://ibb.co/rmLPQ0f
https://ibb.co/2yqXB1w

Nie byloby taniej naprawic wyciek zamiast kupowac co kilka dni 4l? ;)

Data: 2020-09-23 22:30:54
Autor: PiteR
p³yn ch³odz±cy G12
in <news:rketic$5ho$1$horiznnews.chmurka.net>

user PiteR pisze tak:

skoda G12 koncentrat 1,5L 35z³ x 3

teraz bêdzie febi G12+

https://ibb.co/6twxrhh https://ibb.co/rmLPQ0f https://ibb.co/2yqXB1w

Nie byloby taniej naprawic wyciek zamiast kupowac co kilka dni 4l? ;)

hê?

--
Piter

#ZawszeGratem
LPG - jak sobie po¶cielesz tak siê wy¶pisz

p³yn ch³odz±cy G12