p³yn do spryskiwaczy

Data: 2009-12-20 17:13:52
Autor: Michal_Ko
p³yn do spryskiwaczy
identifikator: 20040501 pisze:
witam! no i mamy zimê, jeszcze tydzieñ temu by³o +5 a dzi¶ -20... jak to w Polsce... kupi³em sobie na cpnie zimowy p³yn do spryskiwaczy po 4 zeta za litr... zamarz³ pierwszego dnia... w zwi±zku z tym, czy Kto¶ mo¿e ma orientacjê i mo¿e poleciæ jaki¶ sprawdzony p³yn do spryskiwaczy z allegro?

Czemu koniecznie z Allegro, jak przesy³ka Ciê bêdzie kosztowaæ 30-50% warto¶ci p³ynu? ;) Troszkê OT, ale jak uwielbiam zakupy przez internet, tak mnie naprawdê dziwi ta chêæ p³acenia za przesy³kê przy towarach o niewielkiej warto¶ci... Chyba, ¿e kto¶ (piszê absolutnie bez obrazy) ca³y dzieñ siedzi w domu a najbli¿szy sklep ma 20km od siebie, to mu mo¿e wtedy siê op³aca.

Co do p³ynów: ja wla³em zimowy BP. Bezproblemowo psika, czy¶ci szybê, nie zamarza (a ostatnio jednak jest do¶æ zimno), deklarowana temperatura: do -22oC. Tyle, ¿e drogi ten p³yn, zale¿y ile siê je¼dzi i gdzie. Ja zu¿yjê prawdopodobnie nieca³e 2 pojemniki 4,5l w ci±gu tej zimy, to jako¶ wiele nie stracê. A przynjamniej dzia³a i nie ¶mierdzi denaturatem, jak ten z Carrefoura.

no i drugie, je¼dzi Kto¶ na p³ynie petrygo? niby pisz±, ¿e wytrzymuje do -35 stopni, czy mo¿na im wierzyæ?

Raczej tak. U mnie z Petrygo ¿adnych k³opotów ju¿ od paru lat.

--
Micha³

Data: 2009-12-20 21:54:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
płyn do spryskiwaczy
On 2009-12-20, Michal_Ko <michal@nospam.org> wrote:

Co do p³ynów: ja wla³em zimowy BP. Bezproblemowo psika, czy¶ci szybê, nie zamarza (a ostatnio jednak jest do¶æ zimno), deklarowana

A sprawdza³e¶ przy wiêkszych prêdko¶ciach, powiedzmy >120km/h i przy
-15'?

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2009-12-21 03:06:55
Autor: GrzegorzG
p³yn do spryskiwaczy
On 20 Gru, 17:13, Michal_Ko <mic...@nospam.org> wrote:
> [...]

> -35 stopni, czy mo¿na im wierzyæ?

Raczej tak. U mnie z Petrygo ¿adnych k³opotów ju¿ od paru lat.

a mi ten z BP zamarz³ w przewodach (nie w zbiorniku) :)

Pozdrawiam,
GG

p³yn do spryskiwaczy